جازه هیچگونه بازرسی از هیچ‌یک از مراکز نظامی داده نخواهد شد/ من اجازه نمی‌دهم بیگانگان از دانشمندان
تماس با مدیر

نام و نام خانوادگي:
پست الکترونيکي:
آرشيو مطالب
آخرین مطالب

درباره ما

این وب وابسته به هیچ گروه و سازمانی نیست و از نظر فکری فقط از احکام شرعی و منویات امام خامنه ای تبعیت می کند .
همسنگران
» ضامن آهو
» شعرهای سیدناصر ولائی
» ياوران مهدي
» مباحث اخرالزمان
» ظهور نزدیک است
» شهدا شرمنده ایم
» امروز اولین روز از باقی عمر من است
» (وب مداحی کربلایی محسن احمدی)
» همراه رهبر
» کلبه ساده من
» معبری به آسمان
» نگاه
» گروه اسلام شیوا
» ذاکرین اهل بیت
» لبیک یا حسین
» هیئت جوانان مسجد حضرت سیدالشهداء(ع)
» پاتوق عاشقان علی اصغر (ع)
» گمنام
» پایگاه رسمی حزب الله لبنان
» هیئت بین الحرمین اندیمشک
» معبری به آسمان
» انصارالمهدی
» شهید چهارده سال بعد از انتظار
» حزب الله لبنان
» معبر سایبری اندیشه
» REZAHOOSHMAND
» وطنم قلعه سرچهاردانگه
» منتظران ظهور 313
» وبسایت رسمی شجره طیبه صالحین،حلقه شهیدمهدی مکاری شهر مشکات
» خادمین سرزمین نور
» کـلــبـه درویــــشـی
» اَین عمار!!!درجستجوی عمار...
» یالثارات
» سایت مداحی کربلایی محسن احمدی
» ♥♥ استاد رائفی پور ♥♥
» سنگر جنگ نرم
» مجمع فرهنگي رهپويان علوي سريش آباد
» تار نمای تخصصی حاج جواد دلیر
» وبلاگ فرهنگی و مذهبی لثارات الحسین (ع)
» مهدویت وآخرالزمان
» معبر سایبری اندیشه
» هیئت محبان امام جعفرصادق(ع) تربت جام
» معبر سایبری اندیشه
» مهدی موعود (عج)
» مـــنــتــظـران مـــهــــدی
» بسیج ما
» جاودانه ها
» جنگ 93
» هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد
» بیرق عشق
» دغدغه
» دل خوشي های طلبه
» تفرش عصر مدرن
» یا اباصالح المهدی
» روستای شهید حسین چکی(روستای دشت آهو)
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» گرافیک کده
» سرباز سایبری سید علی
» بیتابان گربلا
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» مولا مهدی گل یاس
» معبر سایبری ساوه
» مجله حقیقت
» مهدی مولا گل یاس
» بیرق عشق
» رزمنده سایبری
» هیئت بین الحرمین ساری
» مرشد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشوراییان زنجان و آدرس b-zanjan.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 77
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 599
بازدید ماه : 22317
بازدید کل : 987748
تعداد مطالب : 888
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1



روزشمار محرم عاشورا جنگ دفاع مقدس
 سید علی اگر لب تر کند جان را فدایش می کنیم کربلا را تو مپندار که شهریست در میان شهرها و نامیست در میان نام‌ها  بازنده نگهداشتن عاشوراء کشور شما آسیب نخواهد دید السلام علیک یا ابا عبدالله بسیج لشگر مخلص خداست أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَبَ اللّهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاء شهید نظر می کند به وجه الله
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دانشگاه افسری امام حسین(ع):
اجازه هیچگونه بازرسی از هیچ‌یک از مراکز نظامی داده نخواهد شد/ من اجازه نمی‌دهم بیگانگان از دانشمندان و فرزندان عزیز این ملت بازجویی کنند/ مسئولان باید پیام عظمت ملت ایران را در مذاکرات نشان دهند/ پاسخ ایران به هر گونه شیطنت بسیار سخت خواهد بود (۱۳۹۴/۰۲/۳۰ - ۱۳:۴۷)

در آستانه روز پاسدار و همچنین سوم خرداد سالروز عملیات غرور آفرین بیت المقدس و فتح خرمشهر، صبح امروز (چهارشنبه) مراسم دانش آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین (ع) با حضور حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا برگزار شد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای ورود به میدان، با حضور بر مزار شهدای گمنام و قرائت فاتحه، برای شهدای دفاع مقدس علوّ درجات را مسألت کردند.
فرمانده کل قوا سپس از یگانهای حاضر در میدان سان دیدند.
حضرت آیت الله خامنه ای همچنین جانبازان سرافراز حاضر در میدان را مورد تفقد قرار دادند.
حضرت آيت الله خامنه اي در اين مراسم در سخناني با اشاره به «گفتمان نوين اسلامي» و «گفتمان جاهليت» به‌عنوان دوگفتمان اصلي دنياي امروز، نزديکي و آشتي اين دوگفتمان را غيرممکن دانستند و با اشاره به زياده خواهي هاي جديد در مذاکرات هسته اي از جمله درخواست براي بازرسي از مراکز نظامي و گفتگو با دانشمندان ايراني، تأکید کردند: اين اجازه مطلقا داده نخواهد شد و دشمنان بدانند که ملت و مسئولان ايران در مقابل زياده خواهي ها و زورگويي ها بهيچ وجه کوتاه نخواهند آمد.
فرمانده کل قوا همچنين با اشاره به اخباري مبني بر تلاش بدخواهان ملت و برخي مسئولان منطقه خليج فارس براي کشاندن جنگ هاي نيابتي به مرزهاي ايران، گفتند: اگر شيطنتي صورت بگيرد، واکنش جمهوري اسلامي ايران بسيار سخت خواهد بود.
رهبر انقلاب اسلامي در اين مراسم، رويکرد انجام کارهاي نو، ابتکاري، و پرمغز را در همه مسايل مورد تأکید قرار دادند و با اشاره به وجود اين ويژگي ها در مراسم امروز دانشگاه امام حسين (ع)، خاطرنشان کردند: بايد از انجام کارهاي سطحي در همه مسايل پرهيز کرد.
حضرت ايت الله خامنه اي با تأکید بر اينکه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامي شجره طيبه اي است که به مرحله قابل قبولي از توانايي ها و پيشرفت و بلوغ فکري و عملي رسيده است، افزودند: دانشگاه امام حسين(ع) يکي از نشانه هاي تکامل و حرکت روبه جلو سپاه است.
ايشان عقبه اين دانشگاه را، عمليات هاي مهم دوران دفاع مقدس و مجاهدت و فداکاري پيشکسوتان سپاه برشمردند و خطاب به دانشجويان اين دانشگاه گفتند: امروز پرچم حرکت انقلاب عظيم اسلامي که پرچم گفتمان نوين اسلامي است، بدست شما رسيده و بايد آن را همانند گذشتگان خود، با قدرت و استحکام به پيش ببريد.
رهبر انقلاب اسلامي، پرچم گفتمان نوين اسلامي را براي سعادت بشريت راهگشا و براي نسل جوان دنيا، پرکشش و پرجاذبه دانستند و خاطر نشان کردند: اين حرکت پرافتخار، با رهبري امام بزرگوار ما بوجود آمد و ملت ايران با ازخود گذشتگي و فداکاري، از اين حرکت پاسداري و اين پرچم را بلند کرد.
حضرت آيت الله خامنه اي با اشاره به وجود گفتمان ديگري تحت عنوان «گفتمان جاهليت»، افزودند: گفتمان جاهليت امروز که گفتماني ظالمانه، زورگويانه، متکبرانه و خودخواهانه و از جانب قدرتهاي سلطه گر جهان است، در مقابل گفتمان اسلامي قرار دارد که طرفدار عدالت، آزادي بشر و از بين رفتن زمينه هاي استثمار و استعمار، و نابودي نظام سلطه است.
ايشان با تأکید بر اينکه چشمان تيزبين ملتها قادر به تشخيص اين دو گفتمان و شناخت حرکت منافقانه و رياکارانه گفتمان جاهليت، تحت پوشش الفاظي همچون «حقوق بشر» و «عدم خشونت»، است، گفتند: امکان آشتي و نزديکي اين دوگفتمان به يکديگر هيچگاه وجود نخواهد داشت زيرا يک گفتمان قائل به ظلم و ستيزه گري با ملت ها است، درحالي‌که گفتمان ديگر، قائل به حمايت از مظلومان و مقابله با ظالمان است.
رهبر انقلاب با اشاره به تبليغات دشمنان مبني بر منزوي بودن جمهوري اسلامي ايران، خاطر نشان کردند: نظام اسلامي از ابتدا تاکنون همواره در دل ملت ها جاي داشته است و نشانه بارز آن، ابراز علاقه و شيفتگي مردم کشورهاي مختلف دنيا نسبت به روساي جمهور ايران، در طول سي و شش سال گذشته است.
حضرت آيت الله خامنه اي، نام ملت ايران را در ميان ملتها و حتي دولتمردان منصف و مستقل و آزادگان جهان، نامي بلند آوازه و پرافتخار خواندند و تأکید کردند: منزوي کساني هستند که فقط مي توانند با زور و دلار، برخي افراد را جذب خود کنند.
ايشان با تأکید بر اينکه ملت ايران، عزت خود را به‌وسيله اسلام و حرکت و آرمان هاي انقلابي بدست آورده است، به وجود برخي چالش ها در مقابل نظام اسلامي اشاره کردند و گفتند: ما از اين چالشها هيچ ابا و واهمه اي نداريم زيرا وجود چالش نشان دهنده تحرک، زنده و فعال بودن، و حرکت روبه رشد است.
رهبر انقلاب تأکید کردند: ملت ايران، از اين چالشها، باقدرت و با توکل بر خدا و با اعتماد به نفس، عبور خواهد کرد.
حضرت آيت الله خامنه اي يکي از اين چالشها را زورگويي ها و زياده خواهيهاي طرف مقابل در مذاکرات هسته اي دانستند و خاطر نشان کردند: دشمنان، همچنان ملت ايران و مسئولان را به خوبي نشناخته اند که حرف زور مي زنند زيرا ملت و دولت ِ برآمده از اين ملت، هيچگاه تسليم حرف زور نخواهند شد.
ايشان با تأکید بر اينکه هر مقدار در مقابل زياده خواهي هاي طرف مقابل کوتاه آمده شود، آنها جلوتر خواهند آمد، خاطرنشان کردند: بايد در مقابل اين زياده خواهي ها، ديواره مستحکمي از عزم و توکل و اقتدار ملي بوجود آيد.
رهبر انقلاب يک نمونه از زياده خواهي هاي طرف مقابل در مذاکرات هسته اي را، درخواست براي بازرسي از مراکز نظامي و گفتگو با دانشمندان و محققان ايراني بيان کردند و افزودند: همانگونه که قبلا هم گفته شد، اجازه هیچگونه بازرسی از هيچيک از مراکز نظامي و همچنين گفتگو با دانشمندان هسته اي و ساير رشته هاي حساس و اهانت به حريم آنها، داده نخواهد شد.
حضرت آيت الله خامنه اي تأکید کردند: من اجازه نخواهم داد که بيگانگان بيايند و با دانشمندان و فرزندان عزيز و برجسته اين ملت صحبت و از آنان بازجويي کنند.
ايشان با تأکید براينکه هيچ ملت و دولت عاقلي اجازه چنين کاري را نمي دهد، گفتند: دشمن پررو و وقيح، انتظار دارد که ما اجازه دهيم آنها با دانشمندان و محققان ما درباره يک پيشرفت اساسيِ بومي و علمی گفتگو کنند اما مطلقاً چنين اجازه اي داده نخواهد شد.
رهبر انقلاب خاطر نشان کردند: اين موضوع را دشمنان نظام اسلامي و همه کساني که منتظر تصميم نظام هستند، به روشني متوجه شوند.
حضرت آيت الله خامنه اي افزودند: مسئولين عزيز کشور که با شجاعت در اين ميدان حرکت مي کنند، بدانند که تنها راه مقابله با دشمن وقيح، عزم راسخ و عدم انفعال است.
ايشان تأکید کردند: مسئولان و مذاکره کنندگان بايد پيام عظمت ملت ايران را در مذاکرات نشان دهند.
رهبر انقلاب با تأکید بر اينکه همه مسئولان به برکت انقلاب اسلامي است که صاحب مسئوليت شده اند، خاطر نشان کردند: همه ما خدمتگزار مردم هستيم و وظيفه داريم که در مقابل زورگويي، وقاحت، توقعات بي جا و توطئه ها با کمال استقامت بايستيم.
حضرت آيت الله خامنه اي در ادامه به برخي خبرها مبني بر تلاش مشترک دشمنان و برخي مسئولان سفيه منطقه خليج فارس براي کشاندن جنگهاي نيابتي به نزديکي مرزهاي ايران اشاره و تأکید کردند: پاسداران انقلاب اسلامي و همه پاسداران حريم امنيت ملي در نيروهاي مسلح هوشيار و بيدارند و اگر شيطنتي صورت بگيرد، واکنش جمهوري اسلامي ايران بسيار سخت خواهد بود.
ايشان با تأکید بر اينکه ملت ايران با اميدواري کامل به حرکت در مسير افق روشن خود ادامه خواهد داد، خاطر نشان کردند: پيمودن مسير حرکت به سمت آرمانهاي والا، قطعا همراه با هزينه هايي است و در طول تاريخ نيز ملتهايي مدال لياقت گرفته اند که در مقابل چالشها به زانو درنيامدند و در مقابل هرگونه تجاوز سخت و نرم، حصار مستحکم عزم و اقتدار ملي را نشان دادند.
رهبر انقلاب، ملت ايران را در زمره چنين ملت هايي دانستند و در پايان اظهار اميدواري کردند که جوانان عزيز و نسل نورسيده، بار سنگين امانتي را که از نسل گذشته به آنها رسيده، بهتر و مستحکم تر از قبل به پيش برند.
در این مراسم سردار سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، هدف از ارتقای سطح آمادگی‌های همه جانبه سپاه را دفاع از انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای آن دانست و تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با درک شرایط محیطی انقلاب اسلامی و تقابل دو جبهه مستضعفین و مستکبران به دنبال تولید قدرت روزافزون درونی با تکیه بر معنویت، ایمان، عقلانیت و هوشمندی و استفاده از فناوری‌های دفاعی و امنیتی و بروز رسانی تاکتیکهای نبرد نامتقارن است.
سرلشکر جعفری با تاکید بر اینکه سلحشوری جزئی از پاسداری است، افزود: پاسداری انقلاب اسلامی در برابر دشمنان در سایه برق شمشیرهایمان و قدرتِ ایمان و فناوری‌هایی است که توازن وحشت و خطر را برای دشمنان برقرار می سازد.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمنان با زبان سلاح بیشتر آشنا هستند و ما هم قصد داریم با همین زبان با آنان روبرو شویم، تاکید کرد: سلاح سپاه برای عدالت خواهی و ظلم ستیزی بکار می رود.


تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: جازه, هیچگونه, بازرسی, مراکز نظامی , من اجازه, نمی‌دهم , بیگانگان, دانشمندان, فرزندان , بازجویی ,

لوگوی وبگاه
عاشورائیان زنجان
همکاران سایبری
ثامن تم

 هیئت بین الحرمین ساری


رزمنده سایبری
تخصصی مهدویت

???? ?????

http://8pic.ir/images/rgibwc9x51tm86kxjjxh.jpg

?? ???? ?????? ????? ???? ???

هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد

مجمع فرهنگي رهپويان علي شهر سريش آباد

محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما
موضوعات مطالب
پیوندهای روزانه
برچسب‌ها
» داعش (57), » ایران (39), » عربستان (39), » عاشوراییان (39), » ایران (31), » یمن (28), » عراق (24), » داعش (22), » زنجان (22), » ترکیه (21), » عاشوراییان زنجان (21), » امریکا (18), » سوریه (16), » شهادت (16), » شهید (15),
نوای وب
پخش انلاین
همکاران دیگر

 دعای عشق بخوان