میلاد امام حسین (ع ) و قمر منیر بنی هاشم مبارک
تماس با مدیر

نام و نام خانوادگي:
پست الکترونيکي:
آرشيو مطالب
آخرین مطالب

درباره ما

این وب وابسته به هیچ گروه و سازمانی نیست و از نظر فکری فقط از احکام شرعی و منویات امام خامنه ای تبعیت می کند .
همسنگران
» ضامن آهو
» شعرهای سیدناصر ولائی
» ياوران مهدي
» مباحث اخرالزمان
» ظهور نزدیک است
» شهدا شرمنده ایم
» امروز اولین روز از باقی عمر من است
» (وب مداحی کربلایی محسن احمدی)
» همراه رهبر
» کلبه ساده من
» معبری به آسمان
» نگاه
» گروه اسلام شیوا
» ذاکرین اهل بیت
» لبیک یا حسین
» هیئت جوانان مسجد حضرت سیدالشهداء(ع)
» پاتوق عاشقان علی اصغر (ع)
» گمنام
» پایگاه رسمی حزب الله لبنان
» هیئت بین الحرمین اندیمشک
» معبری به آسمان
» انصارالمهدی
» شهید چهارده سال بعد از انتظار
» حزب الله لبنان
» معبر سایبری اندیشه
» REZAHOOSHMAND
» وطنم قلعه سرچهاردانگه
» منتظران ظهور 313
» وبسایت رسمی شجره طیبه صالحین،حلقه شهیدمهدی مکاری شهر مشکات
» خادمین سرزمین نور
» کـلــبـه درویــــشـی
» اَین عمار!!!درجستجوی عمار...
» یالثارات
» سایت مداحی کربلایی محسن احمدی
» ♥♥ استاد رائفی پور ♥♥
» سنگر جنگ نرم
» مجمع فرهنگي رهپويان علوي سريش آباد
» تار نمای تخصصی حاج جواد دلیر
» وبلاگ فرهنگی و مذهبی لثارات الحسین (ع)
» مهدویت وآخرالزمان
» معبر سایبری اندیشه
» هیئت محبان امام جعفرصادق(ع) تربت جام
» معبر سایبری اندیشه
» مهدی موعود (عج)
» مـــنــتــظـران مـــهــــدی
» بسیج ما
» جاودانه ها
» جنگ 93
» هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد
» بیرق عشق
» دغدغه
» دل خوشي های طلبه
» تفرش عصر مدرن
» یا اباصالح المهدی
» روستای شهید حسین چکی(روستای دشت آهو)
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» گرافیک کده
» سرباز سایبری سید علی
» بیتابان گربلا
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» مولا مهدی گل یاس
» معبر سایبری ساوه
» مجله حقیقت
» مهدی مولا گل یاس
» بیرق عشق
» رزمنده سایبری
» هیئت بین الحرمین ساری
» مرشد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشوراییان زنجان و آدرس b-zanjan.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 57
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 579
بازدید ماه : 22297
بازدید کل : 987728
تعداد مطالب : 888
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1



روزشمار محرم عاشورا جنگ دفاع مقدس
 سید علی اگر لب تر کند جان را فدایش می کنیم کربلا را تو مپندار که شهریست در میان شهرها و نامیست در میان نام‌ها  بازنده نگهداشتن عاشوراء کشور شما آسیب نخواهد دید السلام علیک یا ابا عبدالله بسیج لشگر مخلص خداست أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَبَ اللّهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاء شهید نظر می کند به وجه الله
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 1:6 |

میلاد امام حسین (ع ) و قمر منیر بنی هاشم مبارک

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: میلاد , امام حسین (ع ) , قمر منیر بنی هاشم, مبارک,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 14:2 |
 
تصویری تکان‌دهنده از یک شهید مدافع حرم
 

این شهید عزیز قبل از اینکه روحش برای همیشه به آسمان پرواز کند انگشت در خون خود زد و نوشت:

                                                                     «سقطنا شهداء و لن نرکع. انظروا دمائنا و تابعوا الطریق».



به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، یکی از شهدای حزب‌الله لبنان که برای دفاع از حرم عقیله بنی هاشم زینب کبری(س) راهی سوریه شده بود در راه مبارزه با تروریست های تکفیری به شهادت رسید.

این شهید عزیز قبل از اینکه روحش برای همیشه به آسمان پرواز کند انگشت در خون خود زد و نوشت: «سقطنا شهداء ولن نرکع. انظرو دمائنا و تابعوا الطریق» یعنی: در خون خود غلتیدیم و هیچگاه تسلیم نخواهیم شد. به خون ما بنگرید و راهمان را ادامه دهید.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: آخرین, لحظات , عروج , تکاندهنده , شهید, مدافع , حرم , تصویر, زینبیه, حزب الله, بسیجیان عاشورایی, عاشوراییان زنجان,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 16:32 |

هدیه‌ای که در صلوات بر پیامبر(ص) نهفته است

واژه «عبادت» در اصل به نظر بسیارى از واژه شناسان به معناى «خضوع» است و طبرى در تفسیر «جامع البیان» مى‌گوید: اصل عبودیت که به نظر او شامل عبادت نیز مى‌شود، نزد همه عرب به معناى ذلت و خاکسارى است.

آگاهی عمیق و بصیرت و اندیشه در دین، رمز ارزشمندی کارها و عبادات است و بدون آن عمل، فاقد ارزش لازم است لذا یکی از مواردی که می‌تواند ما را در انجام عبادت، راغب کند پی‌بردن به حکمت عبادات است.

آیت‌الله جوادی آملی از جمله کسانی است که به طور مفصل درباره حکمت و فلسفه اعمال عبادی دین مبین اسلام سخن گفته است. آنچه در ادامه می‌خوانید به بیان «معنا و مفهوم صلوات» می‌پردازد که برگرفته از بیانات این عالم فرزانه است.

معنای صلوات بر آن حضرت این است که خدایا رحمتت را بر پیامبر و آل او نازل فرما. وقتی رحمت بر حضرت نازل شد به دیگران هم می‌رسد چون او مجرای فیض است و اگر بخواهد خیری به دیگران برسد باید به عنوان رحمت خاصه، نخست بر حضرت نازل شود و سپس به دیگران برسد.

علی (ع) می‌فرماید: دعا یا حاجت خود را محفوف به صلوات بر رسول خدا کنید؛ زیرا صلوات بر حضرت دعایی مستجاب است و چون به همراه صلوات حاجت خود را خواسته‌اید، خدای سبحان چنین نیست که یکی از دو امام سجاد (ع) در سجادیه، روش دعا کردن و حاجت خواستن را به ما می‌آموزد؛ در بسیاری از فقرات ادعیه آن حضرت، صلوات به چشم می‌خورد، هر مطلبی را که از خدا می‌خواهد قبل یا بعدش صلوات است، چون خدا در پرتو صلوات دعای همراه آن را نیز مستجاب می‌کند.

صلواتی را که خدا و فرشتگان بر پیامبر می‌فرستند بر مؤمنان نیز می‌فرستند! مؤمن، به جایی می‌رسد که خدای سبحان و فرشتگان بر او صلوات می‌‌فرستند! در سوره احزاب هر دو مسئله بازگو شده است، یعنی هم صلوات خدا و ملائکه بر پیامبر و هم صلوات خدا و فرشتگان بر مؤمنان.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: اهمیت , صلوات, راز صلوات, هدیه‌ای, صلوات, پیامبر(ص), نهفته, آگاهی عمیق , بصیرت , اندیشه در دین,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 16:18 |
بسم الله الرحمن الرحیم
 
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلاً
 
احمد عزیزم ؛ تقریظ و تحسین رهبر عزیزمان مرا تشویق به خواندن کتابت کرد و پس از قرائت آن به مقامت غبطه خوردم و افسوس، که در کارنامه ام یک شب از آن شب ها و یک روز از آن روزهای گرفتار در قفس را ندارم. شماها عارفان حقیقی و عابدان به عبودیت رسیده ای هستید که به عرش رسیدید، ای کاش در همان بالا بمانید. چه افتخار آمیز است ربانیون بر منبر نشسته، تربیت یافتگان منابر خود را به تماشا بنشینند. چه زیباست جوانان جویای کمال، کودکانِ کمال یافته در قفسِ دشمن را ببینند.
 
ای کاش سفیرانِ در قصرهای مجلل نشسته کشورمان، این سفیران در قفس گرفتار شده را ببینند وچگونه سفیر بودن را بیاموزند.
 
احمد عزیز؛ وقتی کتابت را خواندم ناخودآگاه صحنه اسارتی در مقابل دیدگانم مجسم شد و به یاد آن اسیر، بر کتاب این اسیر، اشک ریختم. یاد قهرمان اسارت که اسارت را به اسیری گرفت.
 
بانوی معظمه خسته ای که با مجروحیت دل و جسم، در حالی که سر برادران، برادرزاده ها و فرزندان خود را بالای نی در جلوی چشم داشت و ده‌ها زن و کودکِ اسیرِ هر روز کتک خورده را در طول هزاران کیلومتر پیاده و یا بر شتر برهنه نشسته، سرپرستی می کرد، در عمق قرارگاه دشمن بر هیبت او شلاق زد و با بیانی که خاطره پدرش علی(ع) را در یادها زنده کرد همانند شمشیر برنده برادرش عباس برقلب دشمن فرود آورد و با جمله " ما رأیت الا جمیلا " عرش را گریاند و بشریت را تا ابد متحیر عظمت خود ساخت.
 
به کرمانی بودنم افتخار می کنم. از داشتن گوهر هایی همچون «شهسواری» که فریاد " مرگ بر صدام، ضد اسلام " را در چنگال دشمن سر داد و نشان داد بخوبی درس خود را از مکتب امام سجاد(ع) آموخته است و «امیر شاه پسندی» که بر گوشت هایِ بر اثر شلاق فرو ریخته او اطو کشیدند و «احمد یوسف زاده»، «زادخوش»، «مستقیمی»، «حسنی» و ... که از اسارت عظمت آفریدند.
 
در پایان درود می فرستم برمردی که به احترام شما و همه مجاهدین و شهداء، قریب سی سال چفیه ی یادگار آن روزها را به گردن آویخته تا عشق به این راه و مرام و فرهنگ را به همه یادآوری کند و بر هر نوشته شما بوسه می زند و در بالاترین جایگاه فقاهت، حکمت و اندیشه، زیباترین کلمات را نثارتان می کند. چقدر مدیون این مردیم و بدون او تاریکیم. خداوندا؛ وجودش را برای ایران و اسلام حفظ بفرما.
 
قاسم سلیمانی هفدهم اردیبهشت ۹۴
تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: نامه, سردار سلیمانی , نویسنده , یک کتاب, کتاب آن بیست و سه نفر, احمد, یوسف زاده نویسنده, ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 1:27 |
نیوزویک خبر داد

نیروی بسیج مردمی عراق چهارمین نیروی قدرتمند جهان

یک مجله آمریکایی نیروهای بسیج مردمی عراق را چهارمین نیروی قدرتمند جهان معرفی کرد.


 مجله کثیرالانتشار «نیوزویک» طی تحلیلی نوشت، نیروهای مردمی عراق از لحاظ قهار بودن و کوبندگی، پس از نیروهای «نوی سیل» آمریکا، «آلفا»ی روسیه و «ایکو کبرای» اتریش قرار می‌گیرند.
نیوزویک نوشت: نیروهای مردمی عراق پس از تسلط داعش بر بخش اعظم استان «نینوا»ی عراق و در لبیک به ندای مرجعیت دینی برای جهاد کفایی به وجود آمد. این مجله آمریکایی افزود: این نیروها (تاکنون) حماسه‌های بی‌نظیری را خلق کرده‌اند و در مناطقی که حتی آمریکایی‌ها از سال 2003 به بعد توفیقی به دست نیاورده بودند، پیروزی‌های بزرگی رقم زدند. این نیروها در «آمرلی»، «جرف الصخر»، «دیاله» و «تکریت» ضربات مهلکی را به داعش وارد کرده‌اند.
عضویت اهل سنت در بسیج مردمی
به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی، مقامات استان «الانبار» عراق اعلام کردند، بیش از 1000 تن از عشایر سنی عراق برای مقابله با داعش، به نیروهای بسیج مردمی پیوستند.
«صهیب الراوی» استاندار الانبار در مراسم رژه این نیروهای داوطلب آموزش دیده در شهرک «عامریه» این استان گفت: داعش که دستش به خون مردم عراق آلوده شده است، حق زندگی کردن ندارد. وی خطاب به عشایر الانبار گفت: امروز انقلاب خود علیه داعش را اعلام می‌کنیم.
داعش خرداد سال گذشته، از سوریه وارد عراق شد و برخی مناطق این کشور را اشغال کرد. تاکنون هزاران عراقی، از مذاهب و قومیت‌های مختلف، به دست داعش کشته شده‌اند. شماری از عناصر به جا مانده از رژیم بعث عراق، آمریکا و برخی کشورهای مرتجع عربی مثل قطر و عربستان حامی داعش در این کشور هستند.
اختلافات در داعش
خبرها از «موصل» مرکز استان نینوا حاکی است که حدود 400 نفر از عناصر داعش در اعتراض به جنایات این گروه تروریستی، از این گروه جدا شده‌اند. طبق این گزارش، داعش جنایات خود را به حدی گسترش داده که اعتراض برخی از اعضای خود را موجب شده است.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: نیوزویک, نیروی بسیج, مردمی, عراق , چهارمین , نیروی قدرتمند , جهان , بسیج مردمی , نیروی قدرتمند جهان ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 18:38 |

استقراریگان رزمی العباس برای دفاع از کربلا فرماندهی ستاد یگان العباس(ع) از استقرار توپخانه، سامانه موشکی و تقویت نیروهای زرهی در مرز استان کربلا برای پاسخ به هرگونه خطری که امنیت کربلا، مردم و مقدسات آن را تهدید نماید خبر داد.

به گزارش ابنا، تغییر در فرماندهی منطقه عملیاتی النخیب از مرکز فرماندهی فرات میانی به مرکز فرماندهی جزیره و بادیه تأثیری بر حضور نیروهای یگان رزمی العباس(ع) در این منطقه عملیاتی نخواهد داشت.
 
یگان رزمی العباس(ع) در بیانیه‌ای با بیان این مطلب تاکید کرد: یگان رزمی العباس(ع) وابسته به آستان مقدس حرم حضرت عباس(ع) و یکی از تشکیلات نیروهای داوطلب مردمی که تحت نظر وزارت دفاع عراق در حال خدمت می‌باشد، همانند قبل با فرماندهی منطقه عملیاتی النخیب که اکنون در اختیار مرکز فرماندهی جزیره و بادیه قرار گرفته است، هماهنگ خواهد بود.
  استقراریگان رزمی العباس برای دفاع از کربلا
 
 
همچنین در این بیانیه آمده است: امنیت و سلامت استان کربلا هدف اصلی تشکیل این یگان بوده و به هیچ عنوان خطراتی که استان کربلا را حتی در صد‌ها کیلومتر دور‌تر از این استان تهدید نماید، بدون پاسخ نخواهد گذاشت.
 
تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: استقرار, یگان, رزمی , العباس دفاع , کربلا, ستاد یگان العباس(ع), امنیت , سلامت, استان کربلا, هدف اصلی گروه,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 2:20 |
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 17:33 |

یکی از فرماندهان مقاومت اسلامی در سوریه به نام شهید «حسین الویس» در نبرد با گروه های تکفیری به شهادت رسید. شهید حسین الویس از شیعیان شهر دمشق بود که با شروع فعالیت گروه های تکفیری به نیروهای مدافعان حرم حضرت زینب(س) پیوست و به دفاع از این بارگاه مقدس پرداخت.

وی همچنین در عملیات دفاع از مناطق شیعه نشین سوریه شرکت کرد و در نهایت در عملیات شکست محاصره شهرهای شیعه نشین «فوعه» و «کفریا» در استان ادلب به مقام رفیع شهادت نایل آمد.

شهرهای فوعه و کفریا نزدیک به دو ماه است که در محاصره گروه های تکفیری قرار دارد.نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت اسلامی در روزهای اخیر با کمک جوانان دو شهر فوعه و کفریا، عملیاتی را برای شکست محاصره این دو شهر شیعه نشین آغاز کردند.

شهادت یکی از فرماندهان مقاومت سوریه +عکس

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: شهادت, فرماندهان, مقاومت, سوریه, شهید حسین الویس, تکفیری,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 1:22 |

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز  در دیدار وزیر و مسئولان آموزش و پرورش و جمع زیادی از معلمان سراسر کشور ضمن تبیین جایگاه بی بدیل آموزش و پرورش و همچنین نقش بسیار مهم و تأثیرگذار معلم در تربیت نسلی با ایمان، دانا، روشن بین، دارای اعتماد به نفس، پرنشاط و امیدوار، تحقق چنین اهداف والایی را در گرو اجرای منسجم و کامل سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دانستند و تأکید کردند:

مسئولان دولت بویژه مسئولان اقتصادی باید نسبت به آموزش و پرورش و مسائل معیشتی معلمان نگاه ویژه و فراتر از دستگاههای دیگر داشته باشند و بدانند هرگونه هزینه در این مجموعه، سرمایه گذاری برای آینده و ایجاد ارزش افزوده است.

ایشان همچنین با اشاره به تهدیدهای اخیر مقامات رسمی آمریکا همزمان با برگزاری مذاکرات هسته ای تأکید کردند: من موافق مذاکره زیر شبحِ تهدید نیستم.

مسئولان سیاست خارجی و مذاکره کنندگان باید خطوط قرمز و اصلی را به دقت رعایت کنند و همزمان با ادامه مذاکرات، باید از عظمت و هیبت ملت ایران نیز دفاع کنند

و زیر بار هیچ تحمیل، زور، تحقیر و تهدیدی نروند.

 

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: دستور, امام خامنه ای , مذاکره کننده ها, موافق , مذاکره, شبحِ , تهدید , حمله نظامی, اولاً غلط می کنید, دوران بزن و در رو تمام شد,

در جلسه هفته گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی تغییر ترکیب اعضای هیئت امنای دانشگاه آزاد مطرح شد 

حجت‌الاسلام احمد سالک عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در این  با اشاره به جلسه هفته گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی و اتفاقات رخ‌داده در این جلسه، اظهار داشت: در این جلسه آقای حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی موضوع نامه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس هیئت مؤسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد به حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی را مطرح کرد.

وی افزود: در نامه آقای هاشمی رفسنجانی خطاب به حجت‌الاسلام روحانی این موضوع مطرح شده بود که شورای عالی انقلاب فرهنگی در زمینه انتخاب اعضای حقیقی هیئت امنای دانشگاه آزاد دخالتی نداشته و از این پس هیئت مؤسس دانشگاه آزاد اعضای حقیقی هیئت امنا را انتخاب و به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی کند.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: نه, شورای انقلاب فرهنگی , هاشمی , حذف کامل, فرهاد دانشجو, دانشگاه آزاد ,

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 21 صفحه بعد

لوگوی وبگاه
عاشورائیان زنجان
همکاران سایبری
ثامن تم

 هیئت بین الحرمین ساری


رزمنده سایبری
تخصصی مهدویت

???? ?????

http://8pic.ir/images/rgibwc9x51tm86kxjjxh.jpg

?? ???? ?????? ????? ???? ???

هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد

مجمع فرهنگي رهپويان علي شهر سريش آباد

محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما
موضوعات مطالب
پیوندهای روزانه
برچسب‌ها
» داعش (57), » ایران (39), » عربستان (39), » عاشوراییان (39), » ایران (31), » یمن (28), » عراق (24), » داعش (22), » زنجان (22), » ترکیه (21), » عاشوراییان زنجان (21), » امریکا (18), » سوریه (16), » شهادت (16), » شهید (15),
نوای وب
پخش انلاین
همکاران دیگر

 دعای عشق بخوان