ایران، اسرائیل را محاصره کرده می‌خواهد خفه کند
تماس با مدیر

نام و نام خانوادگي:
پست الکترونيکي:
آرشيو مطالب
آخرین مطالب

درباره ما

این وب وابسته به هیچ گروه و سازمانی نیست و از نظر فکری فقط از احکام شرعی و منویات امام خامنه ای تبعیت می کند .
همسنگران
» ضامن آهو
» شعرهای سیدناصر ولائی
» ياوران مهدي
» مباحث اخرالزمان
» ظهور نزدیک است
» شهدا شرمنده ایم
» امروز اولین روز از باقی عمر من است
» (وب مداحی کربلایی محسن احمدی)
» همراه رهبر
» کلبه ساده من
» معبری به آسمان
» نگاه
» گروه اسلام شیوا
» ذاکرین اهل بیت
» لبیک یا حسین
» هیئت جوانان مسجد حضرت سیدالشهداء(ع)
» پاتوق عاشقان علی اصغر (ع)
» گمنام
» پایگاه رسمی حزب الله لبنان
» هیئت بین الحرمین اندیمشک
» معبری به آسمان
» انصارالمهدی
» شهید چهارده سال بعد از انتظار
» حزب الله لبنان
» معبر سایبری اندیشه
» REZAHOOSHMAND
» وطنم قلعه سرچهاردانگه
» منتظران ظهور 313
» وبسایت رسمی شجره طیبه صالحین،حلقه شهیدمهدی مکاری شهر مشکات
» خادمین سرزمین نور
» کـلــبـه درویــــشـی
» اَین عمار!!!درجستجوی عمار...
» یالثارات
» سایت مداحی کربلایی محسن احمدی
» ♥♥ استاد رائفی پور ♥♥
» سنگر جنگ نرم
» مجمع فرهنگي رهپويان علوي سريش آباد
» تار نمای تخصصی حاج جواد دلیر
» وبلاگ فرهنگی و مذهبی لثارات الحسین (ع)
» مهدویت وآخرالزمان
» معبر سایبری اندیشه
» هیئت محبان امام جعفرصادق(ع) تربت جام
» معبر سایبری اندیشه
» مهدی موعود (عج)
» مـــنــتــظـران مـــهــــدی
» بسیج ما
» جاودانه ها
» جنگ 93
» هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد
» بیرق عشق
» دغدغه
» دل خوشي های طلبه
» تفرش عصر مدرن
» یا اباصالح المهدی
» روستای شهید حسین چکی(روستای دشت آهو)
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» گرافیک کده
» سرباز سایبری سید علی
» بیتابان گربلا
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» مولا مهدی گل یاس
» معبر سایبری ساوه
» مجله حقیقت
» مهدی مولا گل یاس
» بیرق عشق
» رزمنده سایبری
» هیئت بین الحرمین ساری
» مرشد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشوراییان زنجان و آدرس b-zanjan.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 50
بازدید دیروز : 137
بازدید هفته : 12963
بازدید ماه : 28905
بازدید کل : 1016799
تعداد مطالب : 888
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1



روزشمار محرم عاشورا جنگ دفاع مقدس
 سید علی اگر لب تر کند جان را فدایش می کنیم کربلا را تو مپندار که شهریست در میان شهرها و نامیست در میان نام‌ها  بازنده نگهداشتن عاشوراء کشور شما آسیب نخواهد دید السلام علیک یا ابا عبدالله بسیج لشگر مخلص خداست أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَبَ اللّهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاء شهید نظر می کند به وجه الله
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 9:45 |
نخست وزیر رژیم کودک‌کش صهیونیستی:
 

ایران، اسرائیل را محاصره کرده می‌خواهد خفه کند

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم‌ صهیونیستی روز پنج‌شنبه گفت: ایران 6 جبهه علیه
اسرائیل گشوده است.

 

به نوشته روزنامه جروزالم پست، نتانیاهو روز پنج‌شنبه در جلسه تودیع «بنی گانتز» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در تشریح این مطلب گفت: « این جبهه‌ها شامل لبنان، سوریه، غزه، صحرای سینا، تلاش ایران برای انجام حملات تروریستی و حرکت این کشور به سمت سلاح‌های هسته‌ای هستند.»
جروزالم پست در این گزارش ادعا کرده، هیئتی که در روزهای اخیر بعد از دیدار با مقامات عربی با نتانیاهو دیدار کرده‌اند، گفته‌اند مقامات عربی نیز در نگرانی‌های اسرائیل سهیم هستند و متذکر شده‌اند ایران و عواملش بر چهار مرکز تاریخی جهان عرب یعنی بیروت، دمشق، بغداد و صنعا مسلط شده‌اند.
نتانیاهو در ادامه سخنان خود با قدردانی از خدمات بنی گانتز به عنوان رئیس ستاد مشترک در دوره‌ای که آن را «آشوب بی‌سابقه در منطقه» خواند، مدعی شد: «این دوره زمانی بود که کشورها فروپاشیدند و سازمان‌های تروریستی که ایران حامی بسیاری از آنهاست، وارد عمل شدند و ایران کوشید از جبهه‌های متعدد ما را تهدید کند.»
وی افزود: «گانتز ارتشی را ترک می‌کند که برای چالش‌های جدید آماده شده از جمله این چالش واقعی که هزاران نفر از مبارزان حزب‌الله در سوریه هستند و با دستور ایران، وارد جنوب سوریه می‌شوند که هم‌مرز ماست.»
گرچه بخش‌هایی از سخنان نتانیاهو، همچون تاثیر ایران در سوریه، غزه، صحرای سینا و لبنان قابل انکار نبوده ونشان از دست بالای نظام اسلامی دارد، اما وی در عین حال کوشیده با تمسک به ادعاهای واهی همچون حمایت ایران از تروریست و حرکت به سوی سلاح هسته‌ای، ضعف و زبونی ارتش اسرائیل را با این ادعاها پوشش دهد.
نتانیاهو که در بدترین شرایط سیاسی ممکن برای انتخابات پیش رو قرار دارد، در ماه‌های اخیر کوشیده ژست مقتدر و قدرتمندی از خود و کابینه‌اش نشان دهد تا بلکه بدین‌وسیله توفیقی در انتخابات آتی کنست داشته باشد، اما تحمیل واقعیت قدرت ایران وی را وادار به این اعتراف صریح کرده است.
البته این تنها نشانه و علامت ضعف وی نیست، به عنوان نمونه می‌توان به اقدام اخیر وی در بازدید از مرز سوریه اشاره کرد. در پی عملیات موفقیت‌آمیز چند روز قبل  حزب‌الله در مزارع شبعا و تاثیر شدیدا منفی این عملیات بر روحیه نظامیان رژم صهیونیستی، نتانیاهو کوشید با حضور در مناطق مرزی ونشان دادن امن بودن مرزها به سربازان اشغالگر صهیونیست، شخصا در مرزهای سرزمین‌های اشغالی حضور یابد. اما نکته جالب ماجرا آنجا بودکه وی از بیم حملات و واکنش نیروهای همیشه هوشیار حزب الله، به جای بازدید از مرز لبنان، از مرز سوریه در جولان بازدید کرد!
کارشناسان بر این باورند که نخست وزیر رژیم صهیونیستی، با دیدار از مرزهای بلندی‌های اشغالی جولان به جای مرزهای این رژیم با لبنان، ترس و وحشت خود را از هرگونه درگیری با حزب‌الله ثابت کرد.
از سوی دیگر اعتراف نتانیاهو به قدرت برتر ایران اسلامی در مناسبات منطقه‌ای، در شرایطی صورت می‌گیرد که وی در ماه‌های اخیر بارها کوشیده بود با ژست‌های مختلف، از شکست‌ناپذیری ارتش اسرائیل و آمادگی همیشگی در برابر تهدیدات خارجی سخن بگوید. این تلاش نتانیاهو با همراهی و پشتیبانی جمع کثیری از مقامات سیاسی آمریکا همراه بود تا آنجا که جمعی از اعضا کنگره کوشیدند برای وی همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی 22 بهمن، برنامه سخنرانی در کنگره آمریکا ترتیب دهند. قابل پیش‌بینی بود که مثل همه برنامه‌های مشابه، محور سخنان وی، حمله به ایران  و تلاش برای جلب اجماع علیه کشورمان خواهد بود، اما با لغو این سخنرانی و تکمیل موفقیت‌های ایران با پیروزی انقلاب مردم یمن، برای وی چاره‌ای جز اعتراف تلخ به شکست هیمنه پوشالی اسرائیل در برابر ایران باقی نماند.
فساد و تباهی سیاسی، اخلاقی و مالی نتانیاهو و وابستگان وی و  اعتراف به قدرت برتر ایران در تعیین شرایط منطقه‌ای، سبب تزلزل شدید در حاکمان رژیم صهیونیستی شده و هر یک می‌کوشند با جدا کردن حساب خود از نتانیاهو، نشان دهند که در ضعف و ذلت رژیم صهیونیستی سهمی ندارند! در تازه‌ترین نمونه، «شائول موفاز» وزیر جنگ این رژیم و رهبر حزب کادیما، هفته گذشته در مصاحبه با کانال دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی با اعلام کناره‌گیری از سیاست گفت: اعتمادم را به نتانیاهو از دست داده‌ام، من احساس می‌کنم که نتانیاهو مرا فریب می‌دهد و دروغ می‌گوید و من حتی برای یک دقیقه هم نمی‌توانم در کنار او باشم.
وی افزود: بزرگ‌ترین اشتباه من در عرصه سیاست، وارد شدن به کابینه نتانیاهو بود، من برای ایجاد یک فرصت استثنایی و غیرقابل تکرار وارد کابینه شدم اما تنها چیزی که دیدم این بود که این تنها یک فریب است.
موفاز تاکنون مناصب نظامی قابل توجهی را عهده‌دار بوده است که مهم‌ترین آن عبارت است از فرماندهی ارتش اسرائیل در منطقه جنوب، رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل در سال ۱۹۹۸ و وزیر جنگ اسرائیل مابین سال‌های ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۶.
قطعا تظاهر نتانیاهو به تسلط بر اوضاع و وارد شدن ضربات سخت، ناگهانی و خرد‌کننده به پیکره ارتشی که مدعی شکست‌ناپذیری بود، مهم‌ترین عامل دروغگو خواندن وی  توسط موفاز بوده و اکنون که نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پایان راه است، چاره‌ای جز اعتراف به قدرت برتر ایران ندارد.



تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: بنیامین نتانیاهو, , ایران, 6 جبهه, اسرائیل, خفه, روزنامه جروزالم پست, لبنان, سوریه, غزه, صحرای سینا,

لوگوی وبگاه
عاشورائیان زنجان
همکاران سایبری
ثامن تم

 هیئت بین الحرمین ساری


رزمنده سایبری
تخصصی مهدویت

???? ?????

http://8pic.ir/images/rgibwc9x51tm86kxjjxh.jpg

?? ???? ?????? ????? ???? ???

هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد

مجمع فرهنگي رهپويان علي شهر سريش آباد

محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما
موضوعات مطالب
پیوندهای روزانه
برچسب‌ها
» داعش (57), » ایران (39), » عربستان (39), » عاشوراییان (39), » ایران (31), » یمن (28), » عراق (24), » داعش (22), » زنجان (22), » ترکیه (21), » عاشوراییان زنجان (21), » امریکا (18), » سوریه (16), » شهادت (16), » شهید (15),
نوای وب
پخش انلاین
همکاران دیگر

 دعای عشق بخوان