هویت ایرانی گروگان گیر استرالیایی فاش شد
تماس با مدیر

نام و نام خانوادگي:
پست الکترونيکي:
آرشيو مطالب
آخرین مطالب

درباره ما

این وب وابسته به هیچ گروه و سازمانی نیست و از نظر فکری فقط از احکام شرعی و منویات امام خامنه ای تبعیت می کند .
همسنگران
» ضامن آهو
» شعرهای سیدناصر ولائی
» ياوران مهدي
» مباحث اخرالزمان
» ظهور نزدیک است
» شهدا شرمنده ایم
» امروز اولین روز از باقی عمر من است
» (وب مداحی کربلایی محسن احمدی)
» همراه رهبر
» کلبه ساده من
» معبری به آسمان
» نگاه
» گروه اسلام شیوا
» ذاکرین اهل بیت
» لبیک یا حسین
» هیئت جوانان مسجد حضرت سیدالشهداء(ع)
» پاتوق عاشقان علی اصغر (ع)
» گمنام
» پایگاه رسمی حزب الله لبنان
» هیئت بین الحرمین اندیمشک
» معبری به آسمان
» انصارالمهدی
» شهید چهارده سال بعد از انتظار
» حزب الله لبنان
» معبر سایبری اندیشه
» REZAHOOSHMAND
» وطنم قلعه سرچهاردانگه
» منتظران ظهور 313
» وبسایت رسمی شجره طیبه صالحین،حلقه شهیدمهدی مکاری شهر مشکات
» خادمین سرزمین نور
» کـلــبـه درویــــشـی
» اَین عمار!!!درجستجوی عمار...
» یالثارات
» سایت مداحی کربلایی محسن احمدی
» ♥♥ استاد رائفی پور ♥♥
» سنگر جنگ نرم
» مجمع فرهنگي رهپويان علوي سريش آباد
» تار نمای تخصصی حاج جواد دلیر
» وبلاگ فرهنگی و مذهبی لثارات الحسین (ع)
» مهدویت وآخرالزمان
» معبر سایبری اندیشه
» هیئت محبان امام جعفرصادق(ع) تربت جام
» معبر سایبری اندیشه
» مهدی موعود (عج)
» مـــنــتــظـران مـــهــــدی
» بسیج ما
» جاودانه ها
» جنگ 93
» هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد
» بیرق عشق
» دغدغه
» دل خوشي های طلبه
» تفرش عصر مدرن
» یا اباصالح المهدی
» روستای شهید حسین چکی(روستای دشت آهو)
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» گرافیک کده
» سرباز سایبری سید علی
» بیتابان گربلا
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» مولا مهدی گل یاس
» معبر سایبری ساوه
» مجله حقیقت
» مهدی مولا گل یاس
» بیرق عشق
» رزمنده سایبری
» هیئت بین الحرمین ساری
» مرشد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشوراییان زنجان و آدرس b-zanjan.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 78
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 600
بازدید ماه : 22318
بازدید کل : 987749
تعداد مطالب : 888
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1



روزشمار محرم عاشورا جنگ دفاع مقدس
 سید علی اگر لب تر کند جان را فدایش می کنیم کربلا را تو مپندار که شهریست در میان شهرها و نامیست در میان نام‌ها  بازنده نگهداشتن عاشوراء کشور شما آسیب نخواهد دید السلام علیک یا ابا عبدالله بسیج لشگر مخلص خداست أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَبَ اللّهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاء شهید نظر می کند به وجه الله
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 1:15 |

مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکوم کردن گروگانگیری امروز در سیدنی استرالیا گفت توسل به شیوه های ضد انسانی و ایجاد رعب و وحشت بنام دین رحمانی اسلام تحت هیچ شرایطی توجیه پذیر نیست. سخنگوی وزارت خارجه با ابراز تعجب از انتشار اخبار غیردقیق و ناقص در مورد این پناهنده ایرانی گفت سوابق و شرایط روحی - روانی این فرد که نزدیک به دو دهه قبل به استرالیا پناهنده شده، مکرراً با مقامات استرالیا مطرح شده است و وضعیت وی برای مسئولین ذیربط آن کشور کاملا روشن بوده است.

گفتنی است شیخ «هارون مونس» روحانی خودخوانده ایرانی تبار که پلیس استرالیا وی را به عنوان فرد گروگانگیر سیدنی معرفی کرد، حدود یک ماه گذشته درباره بیعت با داعش بیانیه‌ای در سایت رسمی خود منتشر کرده بود. وی در این بیانیه با استناد به آیه «أطیعوا لله و أطیعوا الرسول و أولی الأمر منکم» خلیفه خودخوانده گروهک تکفیری داعش را امام زمان خود خواند و با او اعلام بیعت کرد. وی در این بیانیه اعلام کرد: «کسانی که با خلیفه مسلمین بیعت می کنند با خداوند و رسول وی بیعت می‌کنند».

در ادامه این بیانیه آمده است: «هر کس امام عصر خود را نشناخته است به مرگ جاهلیت مرده است». این روحانی خودخوانده همچنین در سایت رسمی خود اعلام کرد که من ابتدا از رافضین بودم و سپس مسلمان شدم. وی همچنین تاکید کرد که جنگ عراق درگیری بین دو فرقه مسلمان نیست بلکه درگیری میان مسلمانان با منافقین است.

 رسانه‌های استرالیایی بامداد دوشنبه (به وقت تهران) از وقوع گروگان‌گیری در شهر «سیدنی» این کشور خبر دادند. این خبر بسرعت در رسانه‌های مختلف بین‌المللی منتشر شد. شبکه ۷ تلویزیون استرالیا گزارش داد که مهاجمان با ورود به یک کافه واقع در منطقه «مارتین پلیس» (Martin Place) سیدنی، حاضران در این مکان را به گروگان گرفتند.

حدود ۱۵ ساعت بعد از آغاز ماجرا، یک منبع در وزارت دادگستری استرالیا از کشف هویت فرد گروگان‌گیر خبر داد اما اعلام کرد که نام و ملیت وی منتشر نخواهد شد اما بلافاصله خبرگزاری رویترز سپس دیگر رسانه‌های غربی مانند «آسوشیتدپرس»، به نقل از پلیس استرالیا اعلام کرد که فرد مسلح، «شیخی سابقه‌دار» است که ملیت ایرانی دارد و نام او «هارون مونس» است.

نکته جالب توجه در این مسئله، انتشار یکباره و سریع حجم بالای از اطلاعات شخصی، خانوادگی و عکس‌های متعلق به این فرد است.

شیخ هارون «محمد حسن منطقی (بروجردی)، روحانی متولد ایران (بروجرد۱۳۴۳) است که به استرالیا مهاجرت کرده و در شهر سیدنی زندگی می کند». همچنین بر اساس این وبسایت وی نام خود را به هارون مونس تغییر داده سپس به شیخ هارون شهرت یافته است. در سوابق وی که در فضای مجازی موجود است، آمده که «تفاسیر لیبرالیستی وی از اسلام موجب دستگیری فرزند و همسرش شد و در سال ۱۹۹۶ به عنوان پناهنده از ایران فرار کرد».

در ۱۵ نوامبر ۲۰۱۳، هارون توسط پلیس «نیوساوث ولز» به مشارکت در قتل همسر سابقش به وسیله چاقو و آتش زدن وی متهم شد.

رسانه‌های استرالیایی امروز گزارش کردند که فرد گروگانگیر از گروگانها خواسته تا با رادیو محلی تماس برقرار کنند و گفته است که از طرف «داعش» چنین کارهایی را صورت داده است. بنا بر این گزارش، ظاهرا وی از گروگان‌گیرها خواسته است که پرچم جبهة النصره را نیز از پنجره در مقابل دوربین‌ها به نمایش درآورند.

پیش‌تر اعلام شده بود که پنج تن از گروگان‌ها موفق به فرار شده‌اند. سه مرد شش ساعت بعد از گروگان‌گیری فرار کرده‌اند و دو زن یک ساعت بعد موفق به فرار شده‌اند.

خبرگزاری فرانسه می‌گوید، فردی که در کافه‌ای در مرکز شهر سیدنی استرالیا اقدام به گروگان‌گیری کرده خواستار پرچم دولت اسلامی شده است. او هشدار داده که چهار بمب در شهر کار گذاشته‌ شده است. درخواست دوم او گفت‌‌وگو با تونی ابوت، نخست‌وزیر استرالیا است.

تونی ابوت پیش از این اعلام کرده بود که هنوز از این‌که آیا انگیزه گروگان‌گیری سیاسی است یا خیر٬ اطلاعی در دست نیست. البته او گفت، به ‌وضوح نشانه‌هایی از انگیزه‌های سیاسی وجود دارد.

هم‌اکنون صدها پلیس کاملا مسلح دور تا دور کافه را محاصره کرده‌اند. صدها نفر از مردم منطقه از این محدوده به بیرون هدایت شده‌اند. ساکنان ساختمان‌ رو‌به‌روی کافه نیز با کمک پلیس به خارج از محدوده خطر رفته‌اند. ساکنان طبقات بالایی کافه نیز با نردبام از ساختمان خارج شده و ساختمان تخلیه شده است.

به گزارش رویترز٬ کنسولگری آمریکا در شهر سیدنی که در نزدیکی کافه لیند که گروگان‌گیری در آن رخ داده قرار دارد٬ تخلیه شده است. به گفته سخنگوی کنسولگری٬ این کنسولگری هشداری فوری نیز به شهروندان آمریکایی در سیدنی داده است تا در سطح بالایی از هشیاری باقی بمانند و قدم‌های مناسب را برای افزایش امنیت شخصی خود بردارند.

استرالیا بخشی از ائتلافی به رهبری آمریکا است که در حال انجام حملات هوایی علیه مواضع داعش هستند. این کشور پیشتر نیز خبر از انجام عملیات ضد تروریستی علیه سلفی ها داده بود؛ از جمله در شهریور ماه گذشته که نخست وزير استراليا، اعلام کرد افرادی وابسته به داعش قصد داشتند يک نفر را در شهر سيدنی به طور اتفاقی بربايند و سپس سر او را در ملاءعام از بدنش جدا کنند


تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: هویت ایرانی, گروگان گیر, استرالیایی, فاش , شیخ هارون , محمد حسن منطقی, بروجردی, شهر سیدنی, داعش,

لوگوی وبگاه
عاشورائیان زنجان
همکاران سایبری
ثامن تم

 هیئت بین الحرمین ساری


رزمنده سایبری
تخصصی مهدویت

???? ?????

http://8pic.ir/images/rgibwc9x51tm86kxjjxh.jpg

?? ???? ?????? ????? ???? ???

هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد

مجمع فرهنگي رهپويان علي شهر سريش آباد

محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما
موضوعات مطالب
پیوندهای روزانه
برچسب‌ها
» داعش (57), » ایران (39), » عربستان (39), » عاشوراییان (39), » ایران (31), » یمن (28), » عراق (24), » داعش (22), » زنجان (22), » ترکیه (21), » عاشوراییان زنجان (21), » امریکا (18), » سوریه (16), » شهادت (16), » شهید (15),
نوای وب
پخش انلاین
همکاران دیگر

 دعای عشق بخوان