پیام‌های اربعین در ابعاد جهانی؛ به بن بست رسیدن جبهه تکفیری- صهیونیستی
تماس با مدیر

نام و نام خانوادگي:
پست الکترونيکي:
آرشيو مطالب
آخرین مطالب

درباره ما

این وب وابسته به هیچ گروه و سازمانی نیست و از نظر فکری فقط از احکام شرعی و منویات امام خامنه ای تبعیت می کند .
همسنگران
» ضامن آهو
» شعرهای سیدناصر ولائی
» ياوران مهدي
» مباحث اخرالزمان
» ظهور نزدیک است
» شهدا شرمنده ایم
» امروز اولین روز از باقی عمر من است
» (وب مداحی کربلایی محسن احمدی)
» همراه رهبر
» کلبه ساده من
» معبری به آسمان
» نگاه
» گروه اسلام شیوا
» ذاکرین اهل بیت
» لبیک یا حسین
» هیئت جوانان مسجد حضرت سیدالشهداء(ع)
» پاتوق عاشقان علی اصغر (ع)
» گمنام
» پایگاه رسمی حزب الله لبنان
» هیئت بین الحرمین اندیمشک
» معبری به آسمان
» انصارالمهدی
» شهید چهارده سال بعد از انتظار
» حزب الله لبنان
» معبر سایبری اندیشه
» REZAHOOSHMAND
» وطنم قلعه سرچهاردانگه
» منتظران ظهور 313
» وبسایت رسمی شجره طیبه صالحین،حلقه شهیدمهدی مکاری شهر مشکات
» خادمین سرزمین نور
» کـلــبـه درویــــشـی
» اَین عمار!!!درجستجوی عمار...
» یالثارات
» سایت مداحی کربلایی محسن احمدی
» ♥♥ استاد رائفی پور ♥♥
» سنگر جنگ نرم
» مجمع فرهنگي رهپويان علوي سريش آباد
» تار نمای تخصصی حاج جواد دلیر
» وبلاگ فرهنگی و مذهبی لثارات الحسین (ع)
» مهدویت وآخرالزمان
» معبر سایبری اندیشه
» هیئت محبان امام جعفرصادق(ع) تربت جام
» معبر سایبری اندیشه
» مهدی موعود (عج)
» مـــنــتــظـران مـــهــــدی
» بسیج ما
» جاودانه ها
» جنگ 93
» هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد
» بیرق عشق
» دغدغه
» دل خوشي های طلبه
» تفرش عصر مدرن
» یا اباصالح المهدی
» روستای شهید حسین چکی(روستای دشت آهو)
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» گرافیک کده
» سرباز سایبری سید علی
» بیتابان گربلا
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» مولا مهدی گل یاس
» معبر سایبری ساوه
» مجله حقیقت
» مهدی مولا گل یاس
» بیرق عشق
» رزمنده سایبری
» هیئت بین الحرمین ساری
» مرشد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشوراییان زنجان و آدرس b-zanjan.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 82
بازدید هفته : 2343
بازدید ماه : 31446
بازدید کل : 1019340
تعداد مطالب : 888
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1



روزشمار محرم عاشورا جنگ دفاع مقدس
 سید علی اگر لب تر کند جان را فدایش می کنیم کربلا را تو مپندار که شهریست در میان شهرها و نامیست در میان نام‌ها  بازنده نگهداشتن عاشوراء کشور شما آسیب نخواهد دید السلام علیک یا ابا عبدالله بسیج لشگر مخلص خداست أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَبَ اللّهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاء شهید نظر می کند به وجه الله

امروز اربعین حسینی است، روزی که اهل بیت(ع) امام حسین(ع) و یاران پاک و وفادارش پس از چهل روز از حماسه جاودانه عاشورا و پس از آنکه با صبر و استقامت خود، پایه های حکومت ظلم و جور و فسق یزید و بنی امیه را متلاشی کردند، برای تجدید پیمان با سرور و سالار شهیدان جهان پس از چهل منزل بار دیگر وارد دشت نینوا شدند.

اکنون چهارده قرن از آن حماسه بی نظیر تاریخ بشریت می گذرد و هر سال در چنین روز و روزهایی، میلیون ها نفر از سرتاسر جهان برای عرض ارادت و محبت خود به ساحت لب تشنگان دشت نینوا و پاسخ به ندای هل من ناصر ینصرنی آفریننده بزرگترین و جاودانه ترین حماسه تاریخ خود را به کربلای معلی می رسانند و در این بین راهپیمایی میلیونی اربعین از شکوه و عظمت خاصی برخوردار است،‌ مراسمی که میلیون ها نفر از عاشقان حسینی به عشق سالار و سرور شهیدان جهان مسیری را پیاده طی می کنند که چهارده قرن پیش، کاروانی که عقلیه بنی هاشم حضرت زینب(س) پیام رسان بزرگ کربلا قافله سالارش بود، به زیارت عاشق ترین عبد خداوند می رفتند،‌ مراسم و زیارتی که نه متوکل عباسی با آن جنایات وحشتناکش و نه صدام دیکتاتور معدوم و جنایتکار عراق توانستند مانع برپایی آن شوند و نه تکفیری های وهابی که هولناک ترین جنایات را به نام اسلام مرتکب می شوند؛ مراسمی که هیچ قدرتی تا کنون نتوانسته است این نور خدایی را به زوال و نابودی بکشاند و ذره ای بر اراده ای میلیون ها عاشق تاثیر بگذارد.

امسال راهپیمایی و مراسم اربعین با حضور میلیون ها زائر از داخل و خارج عراق برگزار می شود و آمار اعلام شده بین 19 تا 20 میلیون نفر اعلام شده است که در تاریخ اسلام یک رقم بی سابقه است.

برگزاری مراسم میلیونی اربعین حسینی امسال همزمان شده است با پیروزی ها و  دستاوردهای بزرگ نیروهای امنیتی و نیروهای داوطلب مردمی در برابر تروریست های تکفیری و شکست های مفتضحانه مزدورانی است که تهدید کرده بودند زائران اربعین را هدف حملات خود قرار خواهند داد.

اجرای طرح های امنیتی اربعین به خوبی پیش می رود

دولت عراق برای حفظ  امنیت و ثبات مراسم اربعین به ویژه مسیرهای عبور زائرانی که پیاده خود را به کربلای معلی می رسانند، طرح های امنیتی با مشارکت ده ها هزار نیروی امنیتی و نیروهای داوطلب مردمی را به اجرا درآورده است.

رئیس شورای استان کربلای معلی تاکید کرده است اجرای طرح امنیتی ویژه اربعین حسینی در این استان به خوبی پیش می رود و تعداد زائران هم به 19 میلیون نفر رسیده است.
نصیف جاسم الخطابی خاطر نشان کرده است با وجود تلاش های تروریست ها برای حمله به کربلای معلی، طرح های امنیتی ویژه اربعین به شکل خوبی اجرا می شود.

تروریست های تکفیری از منطقه النخیب در استان الانبار، کربلای معلی را هدف قرار دادند، اما این موشک ها هیچ آسیبی به زائران نرساند و نیروهای امنیتی سکوهای شلیک این موشک ها را کشف و ضبط کردند.

در جرف الصخر در شمال استان بابل هم، هشت موشک آماده شلیک به کربلا، کشف شد، به گفته الخطابی، طرحی فوری با مشارکت نیروهای داوطلب مردمی در مناطق غربی کربلای معلی به اجرا درآمده است.

کشف چندین خودرو بمب گذاری شده و بمب های کارگذاشته شده در جاده هایی که محل عبو زائران اربعین است و دستگیری تروریست های انتحاری پیش از ارتکاب جنایت از جمله موفقیت های دستگاه های امنیتی عراق است.

رئیس شورای استان کربلای معلی گفته است دستگاه های امنیتی این استان با همکاری فرماندهی عملیات فرات مرکزی و پلیس، امنیت خارج از مرزهای اداری استان را تامین می کنند و اجرای طرح امنیتی را به صورت جدی آغاز کرده اند.

جزئیات برگزاری مراسم اربعین امسال

رئیس شورای استان کربلای معلی در خصوص تعداد زائران شرکت کننده در مراسم و راهپیمایی اربعین حسینی گفته است کربلا از دهم ماه صفر جاری همچنان میزبان جمعیت عظیم زائران است که تاکنون 16 میلیون زائر از داخل عراق و بیش از سه میلیون نفر از خارج عراق وارد شده اند.

وی از فعالیت بیش از هفت هزار موکب حسینی و اختصاص هفت هزار و 600 دستگاه خودرو برای جابجایی زائران حسینی خبر داده است که با همکاری وزارت حمل و نقل عراق و آستان های مقدس حسینی و عباسی انجام می شود.

توانمندی نیروهای امنیتی و نیروهای مردمی عراق و تجارب ارزشمندی که در زمینه تامین امنیت مراسم اربعین کسب کرده اند، سبب افزایش تعداد زائران شده که به گفته رئیس شورای استان کربلای معلی، این عوامل سبب می شود تا تعداد زائران در سال آینده افزایش یابد.

دولت محلی کربلای معلی خودروهایی را برای انتقال زائران در محور کربلا به بغداد اجاره کرده است.

آستان مقدس امام حسین(ع) هم از حضور دست کم 19 میلیون زائر عراقی و خارجی در مراسم اربعین حسینی خبر داده است.

جمال الدین الشهرستانی مسئول روابط عمومی آستان مقدس حسینی گفته است تعداد زائران عراقی و غیر عراقی تا روز جمعه(بیست و یکم آذرماه) به حدود 19 میلیون نفر رسیده است.

به گفته الشهرستانی، تعداد زائران عراقی تا روز جمعه به 17 میلیون نفر و تعداد زائران غیر عراقی به بیش از دو میلیون نفر رسیده است.

این مسئول عراقی خاطر نشان کرد 220 هزار زائر از طریق فرودگاه های نجف اشرف، بغداد و بصره برای شرکت در مراسم اربعین حسینی وارد عراق شدند که بیشترین سهم متعلق به فرودگاه نجف است که 135 هزار نفر از طریق آن وارد عراق شدند.

زائران ایرانی در صدر زائران غیر عراقی

مسئول روابط عمومی آستان مقدس حسینی تاکید کرده است که تعداد زائران ایرانی شرکت کننده در مراسم اربعین حسینی تا ظهر جمعه به بیش از یک میلیون و 650 هزار نفر رسیده است.

حضور زائرانی از تمام قاره های جهان در میعادگاه دلدادگان حسینی

نکته قابل توجه درباره مراسم اربعین حسینی، بعد جهانی بودن آن است، چرا که زائرانی از تمام قاره های جهان از آسیا، آمریکا، آمریکای جنوبی، آفریقا، اروپا و حتی اقیانوسیه دراین مراسم باشکوه شرکت کرده اند.

به گفته الشهرستانی مسئول روابط عمومی آستان مقدس حسینی، زائران خارجی از بیش از پنجاه ملیت از قاره های آسیا، آمریکا، آمریکای جنوبی، آفریقا، اروپا و اقیانوسیه، خود را برای شرکت در زیارت اربعین به کربلای معلی رسانده اند.

وزارت دفاع عراق هم از شکست تروریست‌های تکفیری در رخنه به حصار امنیتی مستحکم پیرامون استان کربلای معلی برای حمایت از زائران اربعین حسینی خبر داده بود که این ناکامی سبب شد تا آنها به شلیک موشک کاتیوشا از خارج مرزهای غربی استان روی آورند که به منازل برخی از شهروندان در خارج از استان کربلا اصابت کرد و سبب شهادت یک شهروند و زخمی شدن چهار نفر دیگر شد.

تاکید زائران خارجی بر توانمندی نیروهای امنیتی عراق

زائران خارجی شرکت کننده در مراسم اربعین حسینی با ابراز رضایت از شرکت در این همایش بی نظیر تاکید کرده اند اوضاع امنیتی عراق بر خلاف شایعه پراکنی و جوسازی رسانه های مغرض، باثبات است.

چینی ها هم خدمت رسان زائران حسینی شدند

خدمت به زائران اربعین حسینی تنها به مسلمانان محدود نمی شود و کارگران چینی فعال در شرکت نفتی غرب الکوت با ارائه خدمات به زائرانی که پیاده به کربلای معلی مشرف می شوند، خدمت رسانی می کنند.

ده ها نفر از کارگران چینی شاغل در شرکت الواحه مسئول استخراج نفت از حوزه نفتی الاحدب در غرب الکوت همگام با دیگر موکب هایی که به زائران حسینی خدمت رسانی می کنند، در این اقدام انسانی مشارکت کرده اند.

هینگ یکی از کارگران چینی است که به الصباح گفته است ده ها نفر از کارکنان شرکت چینی الواحه در استان واسط عراق تصمیم گرفته اند خیمه ای را برای تقدیم غذا و آب به زائران اربعین برپا کنند و بسیاری از زائران از خدماتی که این خیمه چینی به آنها ارائه می کند، تقدیر کرده اند.

این کارگر چینی می گوید ایده نصب خیمه سال گذشته به ذهنشان خطور کرد، وقتی که ده ها خیمه را می دیدند که به زائران در طول جاده مواصلاتی الکوت و ناحیه الاحرار در غرب این شهر که مقر شرکت نفتی الواحه است،‌خدمات رسانی می کردند.

نکته جالب اینکه این کارگر چینی غیر مسلمان درباره امام حسین(ع) به زیبایی اظهارنظر کرده است جایی که در توصیف سرور و سالار شهیدان چنین می گوید :" امام حسین به خاطر یک گروه یا طایفه مشخص قیام نکرد، بلکه علیه ظلم و برای یاری تمام بشریت قیام کرد"

ابوسلام از زائران حسینی با ابراز خرسندی از مشارکت میلیونی زائران خارجی در مراسم سوگواری اباالاحرار حضرت امام حسین(ع) از کارگران شرکت چینی به سبب برپایی خیمه حسینی برای ارائه خدمات به زائران اربعین تقدیر می کند.

ویژگی ها و پیام های مراسم اربعین

حضور این جمعیت عظیم از دلدادگان و محبان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام از سرتاسر جهان در بزرگترین و بی نظیرترین مراسم مذهبی تاریخ اسلام که تنها منحصر به شیعیان نشده و حتی اهل سنت و اقلیت های دینی را هم در خود جای داده است، خشم و نفرت و کینه مدعیان دروغین اسلام و کسانی را به دنبال داشته است که دین جدیدی را به نام اسلام که خشونت، کشتار و جنایت مهمترین ویژگی هایش است، به جهانیان معرفی کرده اند تا وجهه دین رحمانی و انسان ساز اسلام ناب محمدی را مخدوش و  اهداف شوم اربابان آمریکایی صهیونیستی خود را محقق کنند، اما اربعین حسینی همچون سد مستحکمی، تمام طرح ها و توطئه های دشمنان اسلام را نقش بر آب کرد.

تروریست های تکفیری که امروز نام داعش را بر خود گذاشته اند، طی روزهای اخیر تلاش های بیهوده ای را برای تاثیرگذاری بر بزرگترین و بی نظیرترین همایش محبان اهل بیت(ع) در جهان انجام داده اند تا به زعم خود با  ایجاد رعب و وحشت در میان آنها، مانع برگزاری راهپیمایی میلیون ها زائر دلسوخته و دلداده صاحب هل من ناصر ینصرنی شوند، اما تمام تلاش ها و توطئه های آنها به صخره پولادین و استوار اراده و ایمان و معرفت محبان اهل بیت(ع) برخورد کرده و نقش بر آب شد تا جایی که تکفیری ها با وجود استفاده از شیوه های مختلف برای ایجاد رعب و وحشت در میان زائران همچون بمب گذاری در داخل دیگ های غذاخوری زائران،‌شلیک موشک و خمپاره، کار گذاشتن بمب در جاده های عبور زائران پیاده و ... در رسیدن به اهداف پلید و شیطانی خود ناکام مانده اند و حتی ایجاد جنگ روانی و تبلیغاتی آنها و پخش اخبار دروغ و بی اساس از طریق رسانه های همسو با خود همچون خبر دروغ شلیک موشک و خمپاره به نزدیکی حرم امام حسین(ع)هیچ تاثیری بر روحیه، عزم و اراده شکست ناپذیر پیروان و محبان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام نگذاشته است.

نکته مهمی که در خصوص مراسم و راهپیمایی اربعین حسینی در عراق حائز اهمیت است، اثبات توانمندی و اقتدار نیروهای امنیتی این کشور در حفظ امنیت زائران و مراسم اربعین است؛ سازماندهی و برگزاری مراسمی بسیار عظیم همچون اربعین با حضور دست کم 19 تا 20 میلیون زائر و حفظ امنیت آن، ماموریتی بس بزرگ و دشوار است، اما نیروهای امنیتی در کنار نیروهای داوطلب مردمی تا کنون به خوبی از عهده این وظیفه حساس برآمده اند.

موفقیت های پیاپی نیروهای ارتش و پلیس و داوطلب مردمی بر تروریست های تکفیری از نکات قابل توجه اربعین امسال است که مورد تاکید زائران خارجی نیز قرار گرفته است. در این زمینه "علی المومن" زائر بحرینی به الصباح گفته است زیارت اربعین امسال بسیار متفاوت از سال های گذشته است،‌زیرا همزمان با پیروزی هایی انجام می شود که ارتش و نیروهای داوطلب مردمی عراق در برابر باندهای تروریستی داعش کسب کرده اند.

برای حفظ امنیت این مراسم عظیم، ده ها هزار نیروی امنیتی اعم از ارتش و پلیس به همراه نیروهای  داوطلب مردمی استان کربلا و استان های مجاور، طرح های امنیتی مستحکمی را به اجرا درآورده اند.

شکست تروریست های تکفیری در رخنه به حصار امنیتی مستحکم پیرامون استان کربلای معلی برای حمایت از زائران اربعین حسینی که شلیک موشک کاتیوشا از خارج مرزهای اداری استان کربلا اوج ضعف و حقارت تکفیری ها و اقتدار نیروهای امنیتی و مردمی عراق را بیش از پیش آشکار کرد.

خدمات رسانی شایسته به جمعیت چندین میلیونی زائران داخل و خارج عراق در کشوری که بیش از 10 سال است در حال جنگ با تروریسم بوده و از کمبود منابع مالی رنج می برد و تکریم میهمانان امام حسین(ع) تحسین زائران خارجی را برانگیخته است.

بر خلاف فضاسازی رسانه های غربی و رسانه های عربی همسو که تلاش می کنند مراسم میلیونی اربعین را منحصر و محدود به شیعیان القا کنند، در این مراسم باشکوه، علاوه بر شیعیان، علاقه مندان زیادی از مذاهب و ادیان دیگر شرکت کرده اند.

در این زمینه "محمد الاسدی" آمریکایی عراقی الاصل که برای  اولین بار در زیارت اربعین شرکت کرده است، می گوید همانطور که رسانه ها اعلام کرده اند، مراسم اربعین امسال، بزرگترین مراسم در تاریخ زیارت های اربعینی است. نکته جالب اینکه این زائر عراقی الاصل مقیم آمریکا، دوستی آمریکایی به همراه خود به عراق آورده است که وی پس از آشنایی با قیام جاودانه امام حسین(ع) و یاران وفادارش و خواندن کتاب هایی در این زمینه تصمیم گرفته است در راهپیمایی روز اربعین شرکت کند.

این زائر عراقی الاصل و دوست آمریکایی اش، برگزاری مراسم اربعین با حضور میلیون ها زائر را نشان دهنده این حقیقت می دانند که عراق از امنیت و ثبات خوبی برخوردار است و رسانه های مغرض عربی و غیر عربی تلاش می کنند عراق را صحنه مرگ نشان دهند.

حضور زائرانی از ملیت ها و مذاهب و طوایف مختلف حتی چینی های غیر مسلمان، بطلان ادعای رسانه های غربی و عربی همسو با آنها را اثبات کرد که برای منحصر کردن مراسم میلیونی اربعین به شیعیان تلاش کرده اند، حضور میلیونی زائران خارج از عراق در کربلای معلی، بر بعد جهانی و فراگیر اربعین حسینی مهر تایید می زند.

مراسم اربعین امسال که باشکوه تر و با عظمت‌تر از سال های گذشته برگزار می شود، مهر تاییدی بر به بن بست رسیدن جبهه تکفیری صهیونیستی و شکست طرح های شوم آنها در شعله ور کردن آتش فتنه مذهبی در عراق و اثبات توانمندی نیروهای ارتش و پلیس عراق و نیروهای داوطلب مردمی در حفظ  امنیت میلیون ها زائر که از مناطق مختلف عراق به سمت کربلای معلی مشرف شده اند و جلوگیری از رخنه تروریست ها به حصارهای امنیتی، تاکیدی بر بی اساس بودن ادعاهای آمریکایی هاست که مدعی ناکارامدی دستگاه های امنیتی عراق و ناتوانی عراقی ها در حفظ امنیت و ثبات کشورشان است تا به این بهانه بتوانند به ادامه دخالت های نظامی و اشغالگری خود ادامه دهند.

نکته پایانی اینکه حضور دست کم 20 میلیون نفر از سرتاسر جهان در بزرگترین راهپیمایی و مراسم تاریخ اسلام، خط بطلانی بر تمام ادعاها و جوسازی های دشمنان اسلام و شکست توطئه های آنها است که با ایجاد فرقه خطرناکی به نام داعش وهابی تکفیری به دنبال شعله ور کردن آتش فتنه میان مسلمانان هستند، دلدادگان عاشقی که با حضور بی نظیر خود اصالت و محبت و انسان دوستی و انسان سازی اسلام ناب محمدی، معنویت، عشق و ارادت به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و حقارت تکفیری های جنایتکار و اربابان آمریکایی صهیونیستی و عربی آنها را به همه جهانیان اثبات کردند.


تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: طرح های امنیتی اربعین, جزئیات برگزاری مراسم اربعین, زائران ایرانی در صدر زائران غیر عراقی, ویژگی ها و پیام های مراسم اربعین,

لوگوی وبگاه
عاشورائیان زنجان
همکاران سایبری
ثامن تم

 هیئت بین الحرمین ساری


رزمنده سایبری
تخصصی مهدویت

???? ?????

http://8pic.ir/images/rgibwc9x51tm86kxjjxh.jpg

?? ???? ?????? ????? ???? ???

هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد

مجمع فرهنگي رهپويان علي شهر سريش آباد

محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما
موضوعات مطالب
پیوندهای روزانه
برچسب‌ها
» داعش (57), » ایران (39), » عربستان (39), » عاشوراییان (39), » ایران (31), » یمن (28), » عراق (24), » داعش (22), » زنجان (22), » ترکیه (21), » عاشوراییان زنجان (21), » امریکا (18), » سوریه (16), » شهادت (16), » شهید (15),
نوای وب
پخش انلاین
همکاران دیگر

 دعای عشق بخوان