من جانم را برای ولایت‌ فقیه و رهبرم می‌دهم/ نوکر سیدالشهدا به راه شهدا خیانت نمی‌کند
تماس با مدیر

نام و نام خانوادگي:
پست الکترونيکي:
آرشيو مطالب
آخرین مطالب

درباره ما

این وب وابسته به هیچ گروه و سازمانی نیست و از نظر فکری فقط از احکام شرعی و منویات امام خامنه ای تبعیت می کند .
همسنگران
» ضامن آهو
» شعرهای سیدناصر ولائی
» ياوران مهدي
» مباحث اخرالزمان
» ظهور نزدیک است
» شهدا شرمنده ایم
» امروز اولین روز از باقی عمر من است
» (وب مداحی کربلایی محسن احمدی)
» همراه رهبر
» کلبه ساده من
» معبری به آسمان
» نگاه
» گروه اسلام شیوا
» ذاکرین اهل بیت
» لبیک یا حسین
» هیئت جوانان مسجد حضرت سیدالشهداء(ع)
» پاتوق عاشقان علی اصغر (ع)
» گمنام
» پایگاه رسمی حزب الله لبنان
» هیئت بین الحرمین اندیمشک
» معبری به آسمان
» انصارالمهدی
» شهید چهارده سال بعد از انتظار
» حزب الله لبنان
» معبر سایبری اندیشه
» REZAHOOSHMAND
» وطنم قلعه سرچهاردانگه
» منتظران ظهور 313
» وبسایت رسمی شجره طیبه صالحین،حلقه شهیدمهدی مکاری شهر مشکات
» خادمین سرزمین نور
» کـلــبـه درویــــشـی
» اَین عمار!!!درجستجوی عمار...
» یالثارات
» سایت مداحی کربلایی محسن احمدی
» ♥♥ استاد رائفی پور ♥♥
» سنگر جنگ نرم
» مجمع فرهنگي رهپويان علوي سريش آباد
» تار نمای تخصصی حاج جواد دلیر
» وبلاگ فرهنگی و مذهبی لثارات الحسین (ع)
» مهدویت وآخرالزمان
» معبر سایبری اندیشه
» هیئت محبان امام جعفرصادق(ع) تربت جام
» معبر سایبری اندیشه
» مهدی موعود (عج)
» مـــنــتــظـران مـــهــــدی
» بسیج ما
» جاودانه ها
» جنگ 93
» هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد
» بیرق عشق
» دغدغه
» دل خوشي های طلبه
» تفرش عصر مدرن
» یا اباصالح المهدی
» روستای شهید حسین چکی(روستای دشت آهو)
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» گرافیک کده
» سرباز سایبری سید علی
» بیتابان گربلا
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» مولا مهدی گل یاس
» معبر سایبری ساوه
» مجله حقیقت
» مهدی مولا گل یاس
» بیرق عشق
» رزمنده سایبری
» هیئت بین الحرمین ساری
» مرشد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشوراییان زنجان و آدرس b-zanjan.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 188
بازدید هفته : 727
بازدید ماه : 22445
بازدید کل : 987876
تعداد مطالب : 888
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1



روزشمار محرم عاشورا جنگ دفاع مقدس
 سید علی اگر لب تر کند جان را فدایش می کنیم کربلا را تو مپندار که شهریست در میان شهرها و نامیست در میان نام‌ها  بازنده نگهداشتن عاشوراء کشور شما آسیب نخواهد دید السلام علیک یا ابا عبدالله بسیج لشگر مخلص خداست أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَبَ اللّهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاء شهید نظر می کند به وجه الله

من جانم را برای ولایت‌ فقیه و رهبرم می‌دهم

نوکر سیدالشهدا به راه شهدا خیانت نمی‌کند

جواد مقدم: من در زمان حیاتم می‌گویم، همه بشونید، من عاشق رهبرم

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای هستم و دنبال رضایت سیدالشهدا هستم.

جواد مقدم، مداح جوانی است که هرازگاهی شایعاتی درباره‌اش مطرح می‌شود. چندی پیش بود که یک فایل صوتی از او منتشر شد و عده‌ای با شنیدن آن، تصور کردند که جواد مقدم حرف‌هایی علیه ولایت فقیه بر زبان آورده است. اما این ذاکر جوان، با صراحت اعلام کرد که به هیچ وجه چنین منظوری نداشته و همواره خودش را سرباز ولایت فقیه می‌داند.

عقیق نوشت ؛ هر چند که می‌توان انتقاداتی به روش‌‌ها و گفتارهای مقدم و بسیاری از ذاکران شناخته شده دیگر داشت، اما قرار دادن او در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی، هدفی است که توسط جریان‌های خاص که به دنبال نفوذ در هیات‌ها هستند دنبال می‌شود. جریان‌هایی که در چند ماه اخیر سعی داشتند با پرداخت مبالغ سنگین به جواد مقدم، او را مصادره کنند که خوشبختانه ناکام ماندند. جواد مقدم تصمیم گرفت خودش به این شایعات پاسخ دهد و با صراحت ارادت خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری را اعلام کند تا جای هیچ تفسیر دیگری باقی نماند. این حرف‌های جواد مقدم آب پاکی را روی دست شایعه‌سازان و موج‌سواران این جریان می‌ریزد. عقیق لازم دانست تا این سخنان را برای حفظ وحدت هیئات انقلابی منتشر کند:

بنده مدتی پیش صحبت‌هایی در جلسه‌ای در تهران داشتم که عده‌ای قصد داشتند با جوسازی آنها را مقابل ولایت فقیه قرار دهند. به همین دلیل تصمیم گرفتم این نکته‌ها را بیان کنم تا دیگر کسی آب به آسیاب دشمن نریزد. من نوکر امام حسین هستم و پای ولایت فقیه جانم را هم می دهم. پای رهبرم ایستاده‌ام. پای نظام هم می ایستم و هیچ کس نمی‌تواند این رشته را پاره کند.

الان مدتی است که برخی جریان‌ها می‌خواهند نوکران امام حسین را خراب کنند و به هر بهانه‌ای را آنها را مقابل رهبری عزیز قرار دهند، اما این کلک‌ها قدیمی شده است. در مورد سید جواد ذاکر این حرف‌ها را می‌زدند تا آنکه سید جواد صحبت کرد و گفت من ولایت فقیهی هستم. حالا من می‌خواهم حرف‌هایم را بزنم و به کسی اجازه برداشت ندهم. همه شایعه‌سازان بدانند؛ جواد مقدم ولایت‌فقیهی است و ولایت فقیهی می‌ماند. منظورم از ولی فقیه رهبرمان است که پرچمدار این انقلاب است. من پای خون شهدا و رهبر و امام و انقلاب می‌ایستم و اگر گاهی اوقات از برخی اتفاقات انتقاد می‌کنیم، برای آن است که مسائلی را می‌بینیم که اتفاقا دل رهبرمان را هم خون می‌کند. مگر حضرت آقا کم تذکر می‌دهند؟ چرا آنهایی که وظیفه دارند به حرف‌های ایشان گوش نمی‌دهند؟ اگر ما به ربا و رشوه و اختلاس هجمه می‌کنیم، به دلیل آن است که عاشق انقلابیم و می‌خواهیم شاهد این اتفاقات نباشیم، آن وقت می‌خواهید با این حرف‌ها ما را مقابل ولایت‌فقیه قرار دهید؟ ما از این ناراحتیم که رهبرمان از برخی کارها خون دل می‌خورد. کسی که یک تنه ایستاده و این کشور را مدیریت می‌کند. شخصی که در بهترین نقطه های تهران خانه های ویلایی چند میلیاردی می سازد چه ربطی به رهبر دارد؟ چرا انتقاد به این افراد را مقابله با نظام تلقی می‌کنید؟ هر چقدر هم می‌گوییم ما منظورمان افراد دیگری است که دل رهبر را خون کرده‌اند، کسی گوشش بدهکار نیست. می خواهند مردم و مداحان و شیعیان را به جان هم بیندازند. بعضی‌ها زندگی‌شان از راه اختلاف افکنی می‌گذرد. می‌خواهند شیعه و سنی را به جان هم بیندازند، بین شیعه و شیعه، سنی و سنی، عرب و عجم، مداح و نظام و خلاصه هر کس که می‌توانند فتنه‌ای ایجاد کنند.

کور خوانده‌اند کسانی که فکر می کنند می‌توانند اینگونه ما را در مقابل نظام مقدس و رهبر عزیزمان قرار دهند، ما اگر انتقادی هم می کنیم بنا به فرمایش آقاست که فرمودند اگر انتقادی دارید بگویید. خودشان هم بارها در این باره تذکر داده‌اند، مداحان بزرگ‌تر از من هم فرموده‌اند.

من اگر گفتم حضرت آیت‌الله! منظورم به آنهایی است که عکس من را با فتوشاپ کنار عکس فلان آقا گذاشته‌اند و بعد هم شایعه کردند جواد مقدم حامی فلان مرجع و فلان آدم است. من را به آدم‌هایی وصل کردند که قصد داشتند با وعده پول و وام و زمین و حسینیه، من را حامی خودشان کنند. مگر منی که خودم را نوکر سیدالشهدا می‌دانم، می‌توانم به راه شهدا خیانت کنم؟ من جانم را برای رهبرم می‌دهم. باور کنید امروز، اروپایی‌‌ها و آمریکایی‌ها هم فهمیده‌‌اند که هر چه آقا می‌گوید درست است، مگر می‌شود ما که زیر سایه رهبری ایشان هستیم، رهبرمان را قبول نداشته باشیم؟ مردم ساده زیستی و درایت رهبرشان را می‌بینند، چطور می‌شود به این رهبر پشت کرد؟ به ما می‌گویند بهترین حسینیه را در بهترین نقطه تهران به شما می‌دهیم، فقط از فلان آقا حمایت کن، اما من تنها عکس کسی را به سینه می‌زنم که شهدا به سینه داشتند. من عکس کسی را پشت سرم می‌گذارم که شهدا برایش خون دادند، من زیر پرچمی سینه می‌زنم که عطر شهدا داشته باشد. جواد مقدم ولایت فقیهی بوده و خواهد ماند و این را مایه افتخار خودش می‌داند. خدا را شکر با تمام مشکلات مملکتمان دست امام زمان است، روزی یکی از مسئولان طراز اول کشور به من گفت که بزرگتریم افتخارم را روضه خوانی برای امام حسین می دانم. خدا را شکر از این مسئولان هنوز در کشور ما هستند و باید خدا را شکر کنیم که در چنین کشوری زندگی می‌کنیم.

در چنین شرایطی برخی از افرادی که خودشان کارنامه سیاهی دارند به من می‌گویند ضد ولایت فقیه! من که می‌گویم جانم را، زندگی‌ام را، اصلا همه چیزم را فدای ولایت فقیه می‌کنم. ما ضد ولایت فقیه هستیم؟ کور خوانده‌اید! سید جواد ذاکر وقتی از دنیا رفت، همه فهمیدند که عاشق این نظام بود، ولی من در زمان حیاتم می‌گویم، همه بشونید، من عاشق رهبرم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای هستم. من دنبال رضایت سیدالشهدا هستم و این حرف‌ها را می‌گویم، به عده‌ای هم گفته‌ام که دیگر من را دعوت نکنید، چون نمی‌توانم پا روی اعتقاداتم بگذارم. اگر روز قیامت شهدا جلوی من را بگیرند، می‌گویم که من ایستادم، به اندازه توانم، هر چند که خیلی‌ها نایستادند. خداوند ان شاءالله به حق مهدی فاطمه رهبر عزیزمان را حفظ کند.


تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: جواد مقدم , زمان حیاتم , می‌گویم, همه بشونید, من عاشق رهبرم, حضرت آیت‌الله خامنه‌ای, رضایت, سیدالشهدا ,

لوگوی وبگاه
عاشورائیان زنجان
همکاران سایبری
ثامن تم

 هیئت بین الحرمین ساری


رزمنده سایبری
تخصصی مهدویت

???? ?????

http://8pic.ir/images/rgibwc9x51tm86kxjjxh.jpg

?? ???? ?????? ????? ???? ???

هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد

مجمع فرهنگي رهپويان علي شهر سريش آباد

محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما
موضوعات مطالب
پیوندهای روزانه
برچسب‌ها
» داعش (57), » ایران (39), » عربستان (39), » عاشوراییان (39), » ایران (31), » یمن (28), » عراق (24), » داعش (22), » زنجان (22), » ترکیه (21), » عاشوراییان زنجان (21), » امریکا (18), » سوریه (16), » شهادت (16), » شهید (15),
نوای وب
پخش انلاین
همکاران دیگر

 دعای عشق بخوان