مقایسه حر با سران فتنه مغالطه است
تماس با مدیر

نام و نام خانوادگي:
پست الکترونيکي:
آرشيو مطالب
آخرین مطالب

درباره ما

این وب وابسته به هیچ گروه و سازمانی نیست و از نظر فکری فقط از احکام شرعی و منویات امام خامنه ای تبعیت می کند .
همسنگران
» ضامن آهو
» شعرهای سیدناصر ولائی
» ياوران مهدي
» مباحث اخرالزمان
» ظهور نزدیک است
» شهدا شرمنده ایم
» امروز اولین روز از باقی عمر من است
» (وب مداحی کربلایی محسن احمدی)
» همراه رهبر
» کلبه ساده من
» معبری به آسمان
» نگاه
» گروه اسلام شیوا
» ذاکرین اهل بیت
» لبیک یا حسین
» هیئت جوانان مسجد حضرت سیدالشهداء(ع)
» پاتوق عاشقان علی اصغر (ع)
» گمنام
» پایگاه رسمی حزب الله لبنان
» هیئت بین الحرمین اندیمشک
» معبری به آسمان
» انصارالمهدی
» شهید چهارده سال بعد از انتظار
» حزب الله لبنان
» معبر سایبری اندیشه
» REZAHOOSHMAND
» وطنم قلعه سرچهاردانگه
» منتظران ظهور 313
» وبسایت رسمی شجره طیبه صالحین،حلقه شهیدمهدی مکاری شهر مشکات
» خادمین سرزمین نور
» کـلــبـه درویــــشـی
» اَین عمار!!!درجستجوی عمار...
» یالثارات
» سایت مداحی کربلایی محسن احمدی
» ♥♥ استاد رائفی پور ♥♥
» سنگر جنگ نرم
» مجمع فرهنگي رهپويان علوي سريش آباد
» تار نمای تخصصی حاج جواد دلیر
» وبلاگ فرهنگی و مذهبی لثارات الحسین (ع)
» مهدویت وآخرالزمان
» معبر سایبری اندیشه
» هیئت محبان امام جعفرصادق(ع) تربت جام
» معبر سایبری اندیشه
» مهدی موعود (عج)
» مـــنــتــظـران مـــهــــدی
» بسیج ما
» جاودانه ها
» جنگ 93
» هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد
» بیرق عشق
» دغدغه
» دل خوشي های طلبه
» تفرش عصر مدرن
» یا اباصالح المهدی
» روستای شهید حسین چکی(روستای دشت آهو)
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» گرافیک کده
» سرباز سایبری سید علی
» بیتابان گربلا
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» مولا مهدی گل یاس
» معبر سایبری ساوه
» مجله حقیقت
» مهدی مولا گل یاس
» بیرق عشق
» رزمنده سایبری
» هیئت بین الحرمین ساری
» مرشد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشوراییان زنجان و آدرس b-zanjan.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 221
بازدید دیروز : 81
بازدید هفته : 819
بازدید ماه : 22537
بازدید کل : 987968
تعداد مطالب : 888
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1



روزشمار محرم عاشورا جنگ دفاع مقدس
 سید علی اگر لب تر کند جان را فدایش می کنیم کربلا را تو مپندار که شهریست در میان شهرها و نامیست در میان نام‌ها  بازنده نگهداشتن عاشوراء کشور شما آسیب نخواهد دید السلام علیک یا ابا عبدالله بسیج لشگر مخلص خداست أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَبَ اللّهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاء شهید نظر می کند به وجه الله
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 9:43 |

مقایسه حر با سران فتنه مغالطه است

 اگر کسی بخواهد حر و عملکرد او را  با سران فتنه مقایسه کند و قائل به این باشد که همانطور که امام حسین (ع) حر را بخشید نظام و رهبر معظم انقلاب هم باید از سران فتنه گذشت کنند و ببخشند یا به سبب برداشت غلط از تاریخ چنین مطلبی را عنوان می کنند و یا عمق خیانت و ضربه ای ر ا که سران فتنه به نظام ولایی را نمیدانند و یا مغلطه میکنند.

اگر به داستان حر نگاه کنیم ، یکی از فرماندهان اموی  است و خود را موظف به خدمت به خلافت مستکبرانه یزید میداند و در اجرای ماموریتی که دارد مقابل امام می ایستد و وظیفه دستگیری یا ممانعت از ورود او به کوفه و بازگشت به مدینه را دارد و او هم به سبب اینکه میخواهد نسبت به پیشوای خود یزید و عامل او عبیدالله لعنت الله علیهما خدمت کرده باشد بر امام سخت میگیرد و دل امام را به درد می آورد .

حر است که در اجرای دستور عبیدالله بن زیاد، امام را در کربلا فرود می آورد و به امام ظلمی می کند که جایگاه او را در اعماق جهنم قرار می‌دهد، اما روز عاشورا وقتی متوجه مظلومیت و حقیقت امام حسین (ع)می شود و می بیند سران خود فروخته کوفه چگونه به رغم دعوتی که از امام حسین کرده بودند نه تنها به یاری او برنمی خیزند بلکه به جنگ او آمدند متحول شد و متوجه مظلومیت امام شد ، لذا از یزید و عبیدالله و خدمت به آنها اعلام برائت کرد و خدمت امام رسیدو به صراحت اعلام کرد که من بودم که به شما و زنان بچه های شما ظلم کردم و گناه بسیار بزرگی مرتکب شدم نمی دانستم که این قوم کار را با شما به اینجا میکشند من از اینها بریده ام آیا توبه من قابل قبول است تا از این جهنمی که برایم ایجاد شده رهایی پیدا کنم و به یاری شما برخیزم؟ امام فرمود :بلی . در توبه به روی همه باز است .حر نه تنها از صفوف یزیدیان بیرون آمد بلکه به مقابله با آنها برخواست و امام را یاری کرد  و با یاری خود و شهادت در راه امام اشتباه خود را جبران کرد.

این مساله کجا قابل قیاس با سران فتنه است؟ اینها خود از مسئولان و مقامات درجه اول این نظام بوده اند و ماهیت و حقیقت نظام را می شناختند اما به سبب غلبه هواهای نفسانی و چه بسا کاری که دشمن روی آنها کرده به مرحله خیانت رسیدند و برای رسیدن به متامع پست دنیایی خود حقیقت نظام را آنگونه نادیده گرفتند و حاضر شدند با بدترین و پست ترین دشمنان نظام یک اتحاد و ائتلا ف پدید بیاورند . ابایی هم نداشتند که در این ائتلاف شوم خود همراهی  سلطنت طلبان و منافقین و بهایی ها و مفسدین  اراذل و اوباش را داشته باشند و حتی زمانی هم که سردمداران رژیم خونخوار اسرائیل و آمریکا  از آنها حمایت می کردند به این حمایت افتخار میکردند.

فتنه ای را در کشور پدید آوردند که باعث ریخته شدن خون بسیاری از مردم پاک و مومن وفادار به نظام گردید و با توطئه ی خود باعث از بین رفتن حتی هواداران خود شدند و کشته شدن هوادارانشان را پیراهن عثمان کردند و بلوایی ضد نظام و ارزش های نظام پدید آورند.

خیانتی که اینها کرده اند با عملکرد حر به هیچ وجه قابل قیاس نیست. هم از نظر مبنای کار که حر از حکومت ظالم به سمت مظلوم آمد و توبه کرد و از حکومت یزیدی برید و به جبهه حق پیوست اما اینها خود از درون نظام ولایی و جمهوری اسلامی بوده اند و قسم خورده بودند که حافظ منافع نظام و مروج ارزش ها و آرمان های نظام باشند.

اینگونه خیانت کردند و مقدس ترین نظام را از نظر اعتبار زیر سوال بردند و امن ترین کشور جهان را ناامن کردند و هنوز هم از مواضع خودشان عقب ننشسته اند با چه معیار و میزانی آنها را با حر مقایسه می کنند که از گذشته خود توبه کرد؟

اینها هنوز حاضر نشده اند کوچکترین عذرخواهی به خاطر خیانت های خود بکنند چه برسد به اینکه بخواهند جبران کنند و به دفاع از نظام برخیزند. فلذا این تنها مغالطه است یا برداشت اشتباه از تاریخ که بخواهند این دو را با هم مقایسه کنند.

**سران فتنه هرگز توبه نخواهند کرد و گرنه در لطف نظام و رهبر معظم انقلاب به روی توبه کنندگان باز است

اگر اینها از گذشته خود اعلام برائت و توبه کنند قطعا در لطف نظام و رهبر معظم انقلاب به روی توبه کنندگان باز است، ما فراموش نمی کنیم که حضرت آقا در خطبه های نماز جمعه ۲۹ خرداد سال ۸۸ چگونه سعی کردند اینها را از این منجلاب بیرون بیاورند، منتهی اینها خود نخواستند و چنین سرانجامی برای خود رقم زدند. هر چند من یقین دارم کسی که چنین ضربه ای به نظام و نظام  ولایت وارد کرده  نظامی که حضرت امام فرمودند حفظ آن از اوجب واجبات است و در خیانت کارش به اینجا کشیده  است، هرگز برگشتی در کارش نخواهد بود. اینها نه تنها به واجب عمل نکردند بلکه در تخریب این واجب الهی برخواستند و مطمئن باشید بازگشتی در کار آنها نخواهد بود.

**سران فتنه ای که آزادند حاضر به جبران گذشته خود نیستند

لذا ما میبینیم برخی از سران فتنه که هنوز هم آزاد هستند، در جامعه از هر فرصتی برای ایجاد اختلاف و نفاق استفاده میکنند و موضع گیری هایی دقیقا در مقابل مواضع رهبر انقلاب دارند  و با نسبت دادن مواردی به حضرت امام(ره) و دیگران نشان می دهند که هنوز با ولایت زاویه دارند و حاضر به جبران گذشته خود نیستند ، چه برسد به کسانی که در حبس هستند و نشانی از توبه و پشیمانی در کار آنها نیست.

البته باز هم تاکید می کنم اگر بر فرض محال توبه کنند باز هم در رحمت نظام جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری به روی آنها باز است، هر چند که من مطمئن هستم اینها توبه نخواهند کرد.

دکتر رجبی دوانی


تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: خیانت , سران فتنه , قیاس, حر, کربلا, عاشوراییان, جنایت, مغالطه, سفسطه , بازی سیاسی, شیخ حسن روحانی ,

لوگوی وبگاه
عاشورائیان زنجان
همکاران سایبری
ثامن تم

 هیئت بین الحرمین ساری


رزمنده سایبری
تخصصی مهدویت

???? ?????

http://8pic.ir/images/rgibwc9x51tm86kxjjxh.jpg

?? ???? ?????? ????? ???? ???

هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد

مجمع فرهنگي رهپويان علي شهر سريش آباد

محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما
موضوعات مطالب
پیوندهای روزانه
برچسب‌ها
» داعش (57), » ایران (39), » عربستان (39), » عاشوراییان (39), » ایران (31), » یمن (28), » عراق (24), » داعش (22), » زنجان (22), » ترکیه (21), » عاشوراییان زنجان (21), » امریکا (18), » سوریه (16), » شهادت (16), » شهید (15),
نوای وب
پخش انلاین
همکاران دیگر

 دعای عشق بخوان