امنیت عربستان در کنترل کماندوهای آمریکایی
تماس با مدیر

نام و نام خانوادگي:
پست الکترونيکي:
آرشيو مطالب
آخرین مطالب

درباره ما

این وب وابسته به هیچ گروه و سازمانی نیست و از نظر فکری فقط از احکام شرعی و منویات امام خامنه ای تبعیت می کند .
همسنگران
» ضامن آهو
» شعرهای سیدناصر ولائی
» ياوران مهدي
» مباحث اخرالزمان
» ظهور نزدیک است
» شهدا شرمنده ایم
» امروز اولین روز از باقی عمر من است
» (وب مداحی کربلایی محسن احمدی)
» همراه رهبر
» کلبه ساده من
» معبری به آسمان
» نگاه
» گروه اسلام شیوا
» ذاکرین اهل بیت
» لبیک یا حسین
» هیئت جوانان مسجد حضرت سیدالشهداء(ع)
» پاتوق عاشقان علی اصغر (ع)
» گمنام
» پایگاه رسمی حزب الله لبنان
» هیئت بین الحرمین اندیمشک
» معبری به آسمان
» انصارالمهدی
» شهید چهارده سال بعد از انتظار
» حزب الله لبنان
» معبر سایبری اندیشه
» REZAHOOSHMAND
» وطنم قلعه سرچهاردانگه
» منتظران ظهور 313
» وبسایت رسمی شجره طیبه صالحین،حلقه شهیدمهدی مکاری شهر مشکات
» خادمین سرزمین نور
» کـلــبـه درویــــشـی
» اَین عمار!!!درجستجوی عمار...
» یالثارات
» سایت مداحی کربلایی محسن احمدی
» ♥♥ استاد رائفی پور ♥♥
» سنگر جنگ نرم
» مجمع فرهنگي رهپويان علوي سريش آباد
» تار نمای تخصصی حاج جواد دلیر
» وبلاگ فرهنگی و مذهبی لثارات الحسین (ع)
» مهدویت وآخرالزمان
» معبر سایبری اندیشه
» هیئت محبان امام جعفرصادق(ع) تربت جام
» معبر سایبری اندیشه
» مهدی موعود (عج)
» مـــنــتــظـران مـــهــــدی
» بسیج ما
» جاودانه ها
» جنگ 93
» هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد
» بیرق عشق
» دغدغه
» دل خوشي های طلبه
» تفرش عصر مدرن
» یا اباصالح المهدی
» روستای شهید حسین چکی(روستای دشت آهو)
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» گرافیک کده
» سرباز سایبری سید علی
» بیتابان گربلا
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» مولا مهدی گل یاس
» معبر سایبری ساوه
» مجله حقیقت
» مهدی مولا گل یاس
» بیرق عشق
» رزمنده سایبری
» هیئت بین الحرمین ساری
» مرشد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشوراییان زنجان و آدرس b-zanjan.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 121
بازدید دیروز : 93
بازدید هفته : 736
بازدید ماه : 22454
بازدید کل : 987885
تعداد مطالب : 888
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1



روزشمار محرم عاشورا جنگ دفاع مقدس
 سید علی اگر لب تر کند جان را فدایش می کنیم کربلا را تو مپندار که شهریست در میان شهرها و نامیست در میان نام‌ها  بازنده نگهداشتن عاشوراء کشور شما آسیب نخواهد دید السلام علیک یا ابا عبدالله بسیج لشگر مخلص خداست أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَبَ اللّهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاء شهید نظر می کند به وجه الله
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 12:35 |

در سال ۲۰۱۲ سایت آمریکایی وایلد تصاویر ماهوارهای را برای اولین بار منتشر کرد که نشان میداد آمریکا پایگاههای هوایی محرمانه در منطقه ربع الخالی در جنوب عربستان سعودی و نزدیکی مرزهای یمن دارد.

 حادثه کشته شدن کارمند آمریکایی شرکت فنیل  العربیه اولین حادثه از نوع خود نبود، این شرکت صدها کارمند امنیتی آمریکایی را برای آموزش نیروهای گارد ملی سعودی و انجام وظایف متعدد امنیتی در داخل عربستان سعودی و بخش‌های مختلف این کشور استخدام کرده است. 

مشرق نوشت ؛ وزارت کشور عربستان سعودی اعلام کرد که در حادثه تیراندازی در ریاض پایتخت این کشور که سه‌شنبه روی داد، یک آمریکایی کشته و یک نفر دیگر زخمی شدند. بر اساس این گزارش فرد متهم به انجام این عملیات عبدالعزیز فهد عبدالعزیز الراشد نام دارد که تابعیت سعودی آمریکایی دارد. 

در مقابل سفارت عربستان سعودی در آمریکا اعلام کرد که عبدالعزیز در همین شرکت کار می‌کرد و چند روز پیش به علت استعمال مواد مخدر از این شرکت اخراج شده بود. یک مقام مسئول در وزارت خارجه آمریکا نیز اعلام کرد که دو آمریکایی که در این حمله هدف قرار گرفتند، از اعضای شرکت فنیل العربیه بودند، این شرکت یک شرکت امنیتی پیمانکار با وزارت دفاع آمریکا است که کمک به نیروهای گارد ملی عربستان سعودی را در دستور کار دارد. 

جنیفر بساکی سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در این رابطه گفت که سفارت این کشور اقدامات امنیتی خود در عربستان را افزایش داده است. وی تاکید کرد که شرکت فنیل العربیه نیز در راستای برنامه نظامی برای گارد ملی عربستان سعودی در ریاض کار می‌کند. 

روزنامه گاردین انگلیس در گزارشی بعد از وقوع این حادثه نوشت که شرکت فنیل العربیه وابسته به شرکت نورتروپ گرومان است که مقر آن در ایالت ویرجینیای آمریکا قرار دارد. این شرکت، یک ابر شرکت امنیتی دفاعی است. شرکت فنیل العربیه به موجب یک قرارداد امنیتی طولانی مدت با ارتش آمریکا کار می‌کند و خدمات آموزشی را به گارد ملی عربستان سعودی می‌دهد، برای اجرای این قرارداد ۳۰۰ نفر از کارمندان این شرکت که در عربستان کار می‌کنند، از اتباع آمریکا هستند. 

 

گاردین نوشت که در حمله خودروهای بمب‌گذاری شده به سه مجتمع مسکونی در ریاض در سال ۲۰۰۳ میلادی۳۶ نفر کشته شدند که ۹ نفر از آن‌ها از کارمندان شرکت فنیل العربیه بودند و از این میان ۷ نفر آمریکایی بودند. 

شرکت نورتروب گرومان در سال ۲۰۱۰ اعلام کرد که فنیل العربیه در عقد قراردادی به مبلغ ۵۵۰ میلیون دلار با ارتش آمریکا در زمینه آموزش نیروهای گارد ملی عربستان سعودی برنده شده است. این شرکت با صدر بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که فنیل قرار است آموزش‌های نظامی و خدمات لوجستیک و حمایتی را از سوی ارتش آمریکا به ارتش گارد ملی عربستان ارائه دهد. 

شایان ذکر است که نیروهای آمریکایی از بسیاری از شهرک‌های نظامی وابسته به ارتش عربستان استفاده می‌کنند، از جمله این شهرک‌ها منطقه نظامی ملک خالد در شمال است که بزرگترین شهرک نظامی در این کشور به شمار می‌رود و جزو بزرگترین شهرک‌های نظامی در دنیا نیز می باشد. این شهرک با هزینه ۱۸ میلیارد ریال سعودی ساخته شده و با مساحت ۲۴۰۰ کیلومتر مربع، ۵۰ هزار نفر را در بر می گیرد. 

در داخل این شهرک مقر اصلی نیروهای مسلح در بخش‌های زمینی و دریایی و هوایی قرار دارد، اتاق‌های عملیات زیر زمینی و مرکزی برای فرماندهی عمومی و آموزشگاهی برای بخش مهندسی از دیگر تجهیزات این مرکز است. این مرکز سامانه‌های ضد موشکی و ضدهوایی دارد و آمریکا نیز در جنگ خود بر ضد عراق از این مرکز به عنوان پایگاه عملیاتی خود استفاده می‌کرد. 

در سال ۲۰۱۲ سایت آمریکایی وایلد تصاویر ماهواره‌ای را برای اولین بار منتشر کرد که نشان می‌داد آمریکا پایگاه‌های هوایی محرمانه در منطقه ربع الخالی در جنوب عربستان سعودی و نزدیکی مرزهای یمن دارد. قراردادی غیر رسمی بین دولت باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا با عربستان سعودی در سال ۲۰۱۰ امضا شده بود که به موجب آن یک پایگاه هوایی در جنوب عربستان سعودی احداث می‌شد. 

این تصاویر نشان می‌داد که پایگاه نظامی مذکور شامل دو باند فرود هواپیماهای بدون سرنشین و باندی در حال احداث است که احتمالا برای فرود هواپیماهای نظامی و جنگنده‌ها استفاده خواهد شد. علاوه بر اینها سه موقعیت صدفی شکل دارد که ۱۵۰ پا طول و ۷۵ پا عرض دارد. همچنین تصاویر مربوط یک موقعیت بزرگ و سیاه را نشان می‌دهد که به نظر می رسد مربوط به  تاسیسات نظامی محافظت شده است. 

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز نیز اخیرا از وجود پایگاهی برای هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی در عربستان خبر داد که در سال ۲۰۰۹ در جنوب این کشور احداث شده است. بر اساس این گزارش از این پایگاه در حملات این هواپیماها به اهداف متعدد در یمن استفاده می‌شود. شایان ذکر است که حملات هوایی آمریکا به یمن پیشتر به بهانه حمله به مراکز القاعده انجام می‌شد، اما بیشتر قربانیان این حملات زنان و کودکان بودند.


تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

نظرات شما عزیزان:

حسین
ساعت19:08---30 مهر 1393

 از شیر مرغ تا جون ادمیزاد همه چی هست هر جی بخوای میدیم هر چی بخوای پیدا میشه



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: کماندوهای, آمریکایی, ریاض , آمریکا , پایگاه‌های هوایی, محرمانه , منطقه ربع الخالی , جنوب عربستان , نزدیکی مرزهای یمن , ,

لوگوی وبگاه
عاشورائیان زنجان
همکاران سایبری
ثامن تم

 هیئت بین الحرمین ساری


رزمنده سایبری
تخصصی مهدویت

???? ?????

http://8pic.ir/images/rgibwc9x51tm86kxjjxh.jpg

?? ???? ?????? ????? ???? ???

هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد

مجمع فرهنگي رهپويان علي شهر سريش آباد

محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما
موضوعات مطالب
پیوندهای روزانه
برچسب‌ها
» داعش (57), » ایران (39), » عربستان (39), » عاشوراییان (39), » ایران (31), » یمن (28), » عراق (24), » داعش (22), » زنجان (22), » ترکیه (21), » عاشوراییان زنجان (21), » امریکا (18), » سوریه (16), » شهادت (16), » شهید (15),
نوای وب
پخش انلاین
همکاران دیگر

 دعای عشق بخوان