علی مطهری طرفدار امام یا نهضت آزادی و باند مهدی هاشمی؟!
تماس با مدیر

نام و نام خانوادگي:
پست الکترونيکي:
آرشيو مطالب
آخرین مطالب

درباره ما

این وب وابسته به هیچ گروه و سازمانی نیست و از نظر فکری فقط از احکام شرعی و منویات امام خامنه ای تبعیت می کند .
همسنگران
» ضامن آهو
» شعرهای سیدناصر ولائی
» ياوران مهدي
» مباحث اخرالزمان
» ظهور نزدیک است
» شهدا شرمنده ایم
» امروز اولین روز از باقی عمر من است
» (وب مداحی کربلایی محسن احمدی)
» همراه رهبر
» کلبه ساده من
» معبری به آسمان
» نگاه
» گروه اسلام شیوا
» ذاکرین اهل بیت
» لبیک یا حسین
» هیئت جوانان مسجد حضرت سیدالشهداء(ع)
» پاتوق عاشقان علی اصغر (ع)
» گمنام
» پایگاه رسمی حزب الله لبنان
» هیئت بین الحرمین اندیمشک
» معبری به آسمان
» انصارالمهدی
» شهید چهارده سال بعد از انتظار
» حزب الله لبنان
» معبر سایبری اندیشه
» REZAHOOSHMAND
» وطنم قلعه سرچهاردانگه
» منتظران ظهور 313
» وبسایت رسمی شجره طیبه صالحین،حلقه شهیدمهدی مکاری شهر مشکات
» خادمین سرزمین نور
» کـلــبـه درویــــشـی
» اَین عمار!!!درجستجوی عمار...
» یالثارات
» سایت مداحی کربلایی محسن احمدی
» ♥♥ استاد رائفی پور ♥♥
» سنگر جنگ نرم
» مجمع فرهنگي رهپويان علوي سريش آباد
» تار نمای تخصصی حاج جواد دلیر
» وبلاگ فرهنگی و مذهبی لثارات الحسین (ع)
» مهدویت وآخرالزمان
» معبر سایبری اندیشه
» هیئت محبان امام جعفرصادق(ع) تربت جام
» معبر سایبری اندیشه
» مهدی موعود (عج)
» مـــنــتــظـران مـــهــــدی
» بسیج ما
» جاودانه ها
» جنگ 93
» هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد
» بیرق عشق
» دغدغه
» دل خوشي های طلبه
» تفرش عصر مدرن
» یا اباصالح المهدی
» روستای شهید حسین چکی(روستای دشت آهو)
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» گرافیک کده
» سرباز سایبری سید علی
» بیتابان گربلا
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» مولا مهدی گل یاس
» معبر سایبری ساوه
» مجله حقیقت
» مهدی مولا گل یاس
» بیرق عشق
» رزمنده سایبری
» هیئت بین الحرمین ساری
» مرشد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشوراییان زنجان و آدرس b-zanjan.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 550
بازدید ماه : 22268
بازدید کل : 987699
تعداد مطالب : 888
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1



روزشمار محرم عاشورا جنگ دفاع مقدس
 سید علی اگر لب تر کند جان را فدایش می کنیم کربلا را تو مپندار که شهریست در میان شهرها و نامیست در میان نام‌ها  بازنده نگهداشتن عاشوراء کشور شما آسیب نخواهد دید السلام علیک یا ابا عبدالله بسیج لشگر مخلص خداست أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَبَ اللّهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاء شهید نظر می کند به وجه الله
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 1:3 |

در ادامه این یادداشت آمده است: تردستی و چشم‌بندی آقای مطهری این است که مخالفین نظام را منتقدین می‌نامد و بعد به تخطئه نظر امام(ره) می‌پردازد. این نهایت بی‌مهری به بنیانگذار جمهوری اسلامی است. اینکه ایشان ریزش‌های انقلاب را به «فرقان» و «منافقین» محدود می‌کند صرفا به این دلیل است که نظر امام و برخورد امام را تخطئه کند. نهضت آزادی منتقد نظام نیست. از دیدگاه امام؛ «خطر آنها از منافقین بیشتر و بالاتر است و باید با آنها برخورد شود و صلاحیت هیچ کاری اعم از دولتی، قانونگذاری و قضائی را ندارند.»
انبارلویی خاطرنشان کرد: امام(ره) در مقابله با باند تبهکار و تروریست مهدی هاشمی و جداسازی او از آیت‌الله منتظری تلاش‌های زیادی فرمودند. اما این تلاش‌ها به ثمر نرسید و آقای منتظری، امام(ره) با همه عظمت و حقانیت و مشروعیت الهی‌اش را تنها گذاشت و به باند تبهکار مهدی هاشمی وفادار ماند. نامه 68/1/6 و 68/1/8 امام‌خمینی در مورد آقای منتظری در حالی که با دلی پر خون و قلبی شکسته نوشته شد، حاوی حقایق بزرگی در تاریخ ماست. امام(ره) در نامه اولی خطاب به آقای منتظری می‌فرمایند «شما در اکثر نامه‌ها و صحبت‌ها و موضع‌گیری‌هایتان نشان دادید که معتقدید لیبرال‌ها و منافقین باید بر کشور حکومت کنند... با اینکه تأیید شده بود که او (مهدی هاشمی) قاتل است. مرتب پیغام می‌دادید که او را نکشید... سعی کنید افراد بیت خود را عوض کنید تا سهم مبارک امام بر حلقوم منافقین و گروه مهدی هاشمی و لیبرال‌ها نریزد... اجازه ندهید منافقین هرچه اسرار مملکت است به رادیوهای بیگانه دهند.»
امام در اینجا خبر از خیانت دوستان می‌دهد و دردمندانه آرزوی مرگ می‌کند آن هم از دوستی که به تعبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، «حاصل عمر» او بوده است.
سردبیر رسالت نوشت: آقای مطهری نیک می‌دانند جمعی از مسئولین نظام، آقای منتظری را متقاعد می‌کنند که از موضع لجوجانه خود پایین بیاید و ایشان نامه 68/1/7 را به امام می‌نویسند و محصول آن نامه، نامه 68/1/8 امام می‌شود که قدری نرم‌تر از نامه گذشته است، اما در همین نامه، امام باز تأکید می‌کنند؛ «بیت خود را از افراد ناصالح پاک نمایید و از رفت و آمد مخالفین نظام که به اسم علاقه به اسلام و جمهوری اسلامی خود را جا می‌زنند جدا خودداری کنید.» پس، از دیدگاه امام(ره) هم نهضت آزادی از منافقین بدترند و هم ممکن است دوستی که «حاصل عمر» ایشان باشد روزی رودرروی انقلاب بایستد و با منافقین و لیبرال‌ها علیه انقلاب همدست شود. این تجربه تاریخی و این برخورد هوشمندانه برای حفظ انقلاب را نباید آقای مطهری تخطئه کند و بگوید؛ «این رویه اشتباه بوده و کار غلطی است و رفتار تند با منتظری ضرورتی نداشت.» چون ممکن است خودش مشمول این نصیحت امام شود!
انبارلویی درباره حمایت علی مطهری از فتنه‌گران نوشت: آقای مطهری نیک می‌دانند اگر امام(ره) بود با این جماعت شرور، عنود، لجوج و یکدنده که در برابر جمهوریت و اسلامیت نظام ایستاده‌اند برخورد شدیدتری می‌کرد. به همین دلیل موضع امام در مورد نهضت آزادی و باند تبهکار مهدی هاشمی را با این بیان که غلط و اشتباه می‌داند تخطئه کرده است. حالا اشتباه ایشان از کجا ناشی می‌شود؟ اشتباه ایشان از این ناشی می‌شود که آنها را «منتقد» می‌داند نه «باغی»! مطهری برای اینکه در این جایگاه بایستد کل حوادث خونین 8ماهه سال 88 را پس از انتخابات به فراموشی سپرده است. او حتی حاضر نیست قبول کند حداقل 22 شهید به روایت بنیادشهید در محاربه فتنه‌گران علیه نظام به شهادت رسیده‌اند. او حاضر نیست شعار مرگ بر اصل ولایت‌فقیه در روز عاشورای سال88 از مردان خداجوی موسوی را که فیلم آن بارها از رسانه‌ها بویژه رسانه‌های ضدانقلاب پخش شده، گوش کند. او حاضر نیست اعتراف کند که اقتدار ملی و امنیت ملی را فتنه‌گران به حراج گذاشتند و هشت ماه از زبان دوستان خائن به امام و انقلاب در رسانه‌های اهریمنی غرب به فحاشی به مردم و نظام پرداختند. او نمی‌خواهد اعتراف کند که تشویق تحریم‌های جدید برای به زانو درآوردن ملت کار همین فتنه‌گران بوده است. اینها اسناد مشهود و مشهور محاربان فتنه‌گر است.

عارف را جدی نمی‌گیرند اما به بازی می‌گیرند
خاتمی ضمن تأکید بر جذب عارف می‌گوید: اگر دست در انتخابات مجلس زیاد شود و هرکس لیستی جداگانه بدهد، شانس موفقیت اصلاح‌طلبان کمتر می‌شود.
به گزارش شبکه دانا، جلسات اصلاح‌طلبان برای انتخابات از سال گذشته آغاز شده است که طی این جلسات اصلاح‌طلبان به دنبال گزینه مناسب برای بدست گرفتن کرسی ریاست مجلس شورای اسلامی هستند.
خاتمی که در سال‌های پس از فتنه 88 جایگاه اجتماعی خود را از دست داده بود، در یکی از این جلسات اظهار داشته است که عارف از دست ما دلخور شده و باید از وی دلجویی کنیم.
در همین حال وبسایت مشرق به بررسی این سؤال پرداخت که چرا عارف جایگاهی در ائتلاف اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس ندارد؟ مشرق می‌نویسد: در حالی که این روزها خبرهای زیادی از فعالیت و جلسات اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس به گوش می‌رسد، روزنامه زنجیره‌ای آرمان از تشکیل ائتلافی میان هاشمی، ناطق نوری و خاتمی برای انتخابات مجلس خبر داده است. روزنامه آرمان در گزارش خود این ائتلاف را مثلث طلایی بزرگان نامیده است. این روزنامه در حالی صحبت از تشکیل این ائتلاف مذکور می‌کند که در آن هیچ اشاره‌ای به نقش محمدرضا عارف- که از مدت‌ها پیش فعالیت‌های خود برای انتخابات مجلس را شروع کرده- نشده است. عارف در یکی از اظهار نظرهای خود در مورد فعالیت‌هایش برای انتخابات مجلس گفته بود: در رابطه با پروژه انتخابات مجلس آینده ما خیلی جدی هستیم. جدی‌تر از آن چیزی که برخی فکر می‌کنند.
مشرق افزود: با وجود فعالیت‌های جدی عارف برای انتخابات مجلس و پیگیری‌هایش برای تأسیس دانشگاه، حزب و روزنامه شاهد آن هستیم که این فعالیت‌ها و نقش وی در انتخابات مجلس شورای اسلامی جدی گرفته نمی‌شود و کماکان دیگر گروه‌های اصلاح‌طلب با قائل شدن نقش پدر خواندگی برای خود به دنبال حذف و کاهش نقش وی هستند.
پیامی که از مطالب این روزهای روزنامه‌های اصلاح‌طلب و تجدیدنظر طلبان به عارف ارسال می‌شود، تحمیل اراده جمعی که عارف برخی از آنها را حتی اصلاح‌طلب نیز نمی‌داند- همانگونه که روحانی را نیز اصلاح‌طلب نمی‌دانست- برای انتخابات مجلس است.

سخنران و مستمع و فیلمبرداران سرجمع 30 نفر!
یک سایت وابسته به محافل ضدانقلاب تاکید کرد اپوزیسیون جمهوری اسلامی، گروه‌های چند نفره‌ای است که حتی در اتحاد و یکپارچگی آرا و عقاید بین گروهی خود دچار تفرق هستند.
گویانیوز می‌نویسد: یکشنبه گذشته سالن بزرگ شماره 108 دانشگاه جورج واشنگتن پذیرای جمعیت 30 نفره‌ای بود که برای شنیدن سخنرانی ده فعال سیاسی با موضوعیت «مرور بر کارنامه دولت روحانی» به این کنفرانس آمده بودند. ده تن از فعالان سیاسی برای مستمعینی که تعدادشان با احتساب دو فیلمبردار و سه گزارشگر از سه رسانه دیداری و شنیداری به زحمت به 30 نفر می‌رسید سخنرانی کردند.
گویانیوز نوشت: اگرچه برگزاری چنین جلساتی آن هم با مدعوین اندک، در بین اپوزیسیون خارج از کشور مسبوق به سابقه است و تازگی ندارد اما گردهمایی‌هایی این چنین بی‌رونق و فاقد حمایت از سوی هموطنان مهاجر و رانده شده از وطن، آن هم در چنین شرایط حساس، نه تنها بی‌اعتمادی مردم به گروه‌های سیاسی و اپوزیسیون خارج از کشور را به دلیل عدم توانایی در جذب حتی همفکران خود، افزایش می‌دهد، بلکه آب در آسیاب رژیم ریختن را می‌ماند.
نویسنده خاطرنشان کرد: آیت‌الله خمینی جهان را مرعوب قدرت سحر‌ کلام خود ساخت تا بدانجا که از روشنفکر تا تاجر و مردم کوچه و بازار به دیدارش می‌شتافتند و با او بیعت می‌کردند. در آن ایام دکتر کریم سنجابی از بنیانگذاران جبهه ملی دوم نیز چون همه مرعوب شخصیت و سحر کلام آیت‌الله می‌شود و برای دیدارش به نوفل لوشاتو می‌رود، اما پس از بازگشت از فرانسه از سوی برخی از یاران و همقطاران مبارزاتی خود مورد سرزنش قرار می‌گیرد و می‌گویند از شمایی که مردی اهل سیاست و لیدر حزب مردمی جبهه ملی منتسب به دکتر مصدق هستید بعید بود که برای ملاقات آیت‌الله به فرانسه بروید. مرحوم سنجابی در پاسخ به ناصحین خود می‌گوید «ما با همه ادعایی که در مردمی بودن حزب خود داریم، اما هرگز قادر به تجمیع جمعیتی بیش از 100 نفر نبودیم اما آیت‌الله با فرمانی ملتی را به خیابان می‌کشد، از این رو دیدن چنین فردی حتی برای رفع حس کنجکاوی هم که باشد واجب بود».

خوب کردیم! به کسی چه مربوطه؟! آزاد آزادیم!
معاون فرهنگی دانشگاه آزاد با اشاره به بخشنامه صادر شده از سوی حراست دانشگاه آزاد مبنی بر عدم برخورد با مظاهر بدحجابی و بی‌حجابی در این دانشگاه گفت: از مدیر کل حراست دانشگاه به خاطر صدور این بخشنامه تشکر می‌کنم!
به گزارش «خبرگزاری دانشجو»، طه هاشمی در دوازدهمین جلسه شورای فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به بخشنامه صادر شده از سوی حراست دانشگاه با طرح این ادعا که این بخشنامه «دستمایه جریان‌سازی برخی رسانه‌ها علیه دانشگاه آزاد شد» اظهار داشت: از مدیر کل حراست دانشگاه به خاطر صدور این بخشنامه تشکر می‌کنم.
وی در ادامه بدون اشاره به کوچکترین سند و مدرکی مدعی شد: گزارش‌های مختلفی درباره برخورد نامناسب با دانشجویان و اعضای هیئت علمی به خاطر موضوع حجاب به دست ما رسیده است.
هاشمی بدون توجه به شرح وظایف قانونی حراست در دانشگاه‌ها و لزوم اجرای قانون عفاف و حجاب توسط واحدهای حراست دانشگاه‌ها گفت: متاسفانه درک درستی از موضوع عفاف و حجاب در جامعه وجود ندارد و به دلیل عدم بینش درست برخی افراد در این باره، شاهد برخوردهای نادرست و گاه تند با دانشجویان هستیم.
یادآور می‌شود طه هاشمی پیش از این نیز در اقدامی سوال‌برانگیز، عبدالحسین هراتی- از عناصر فتنه‌گر و پناهنده به استرالیا را که ضمن حمایت از نهضت آزادی و منتظری به حضرت امام خمینی اهانت کرده بود- را به عنوان مدیر کل اسناد دانشگاه آزاد منصوب کرده بود و در پی اعتراض رسانه‌ها و صاحب‌نظران مجبور به عزل نامبرده شد.
یادآور می‌شود شهرام جزایری از مفسدان اقتصادی دوره اصلاحات 3 بهمن 1380 در جلسه دادگاه یادآور شده بود طه هاشمی در سفر دوبی همراه وی بوده و او (جزایری) هزینه سفر هاشمی به دوبی معادل 1/5 میلیون تومان را پرداخت کرده است. در مقابل طه هاشمی گفته بود مهمان گروه دیگری در نمایشگاه کامپیوتری جی‌تکس بوده است.                                        منبع کیهان            


تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: علی مطهری, طرفدار , امام, نهضت آزادی , باند مهدی هاشمی, آل هاشمی رفسنجانی ,

لوگوی وبگاه
عاشورائیان زنجان
همکاران سایبری
ثامن تم

 هیئت بین الحرمین ساری


رزمنده سایبری
تخصصی مهدویت

???? ?????

http://8pic.ir/images/rgibwc9x51tm86kxjjxh.jpg

?? ???? ?????? ????? ???? ???

هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد

مجمع فرهنگي رهپويان علي شهر سريش آباد

محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما
موضوعات مطالب
پیوندهای روزانه
برچسب‌ها
» داعش (57), » ایران (39), » عربستان (39), » عاشوراییان (39), » ایران (31), » یمن (28), » عراق (24), » داعش (22), » زنجان (22), » ترکیه (21), » عاشوراییان زنجان (21), » امریکا (18), » سوریه (16), » شهادت (16), » شهید (15),
نوای وب
پخش انلاین
همکاران دیگر

 دعای عشق بخوان