حملات موشکی سوریه به جولان اشغالی آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیستی به صدا درآمد
تماس با مدیر

نام و نام خانوادگي:
پست الکترونيکي:
آرشيو مطالب
آخرین مطالب

درباره ما

این وب وابسته به هیچ گروه و سازمانی نیست و از نظر فکری فقط از احکام شرعی و منویات امام خامنه ای تبعیت می کند .
همسنگران
» ضامن آهو
» شعرهای سیدناصر ولائی
» ياوران مهدي
» مباحث اخرالزمان
» ظهور نزدیک است
» شهدا شرمنده ایم
» امروز اولین روز از باقی عمر من است
» (وب مداحی کربلایی محسن احمدی)
» همراه رهبر
» کلبه ساده من
» معبری به آسمان
» نگاه
» گروه اسلام شیوا
» ذاکرین اهل بیت
» لبیک یا حسین
» هیئت جوانان مسجد حضرت سیدالشهداء(ع)
» پاتوق عاشقان علی اصغر (ع)
» گمنام
» پایگاه رسمی حزب الله لبنان
» هیئت بین الحرمین اندیمشک
» معبری به آسمان
» انصارالمهدی
» شهید چهارده سال بعد از انتظار
» حزب الله لبنان
» معبر سایبری اندیشه
» REZAHOOSHMAND
» وطنم قلعه سرچهاردانگه
» منتظران ظهور 313
» وبسایت رسمی شجره طیبه صالحین،حلقه شهیدمهدی مکاری شهر مشکات
» خادمین سرزمین نور
» کـلــبـه درویــــشـی
» اَین عمار!!!درجستجوی عمار...
» یالثارات
» سایت مداحی کربلایی محسن احمدی
» ♥♥ استاد رائفی پور ♥♥
» سنگر جنگ نرم
» مجمع فرهنگي رهپويان علوي سريش آباد
» تار نمای تخصصی حاج جواد دلیر
» وبلاگ فرهنگی و مذهبی لثارات الحسین (ع)
» مهدویت وآخرالزمان
» معبر سایبری اندیشه
» هیئت محبان امام جعفرصادق(ع) تربت جام
» معبر سایبری اندیشه
» مهدی موعود (عج)
» مـــنــتــظـران مـــهــــدی
» بسیج ما
» جاودانه ها
» جنگ 93
» هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد
» بیرق عشق
» دغدغه
» دل خوشي های طلبه
» تفرش عصر مدرن
» یا اباصالح المهدی
» روستای شهید حسین چکی(روستای دشت آهو)
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» گرافیک کده
» سرباز سایبری سید علی
» بیتابان گربلا
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» مولا مهدی گل یاس
» معبر سایبری ساوه
» مجله حقیقت
» مهدی مولا گل یاس
» بیرق عشق
» رزمنده سایبری
» هیئت بین الحرمین ساری
» مرشد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشوراییان زنجان و آدرس b-zanjan.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 94
بازدید دیروز : 93
بازدید هفته : 709
بازدید ماه : 22427
بازدید کل : 987858
تعداد مطالب : 888
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1



روزشمار محرم عاشورا جنگ دفاع مقدس
 سید علی اگر لب تر کند جان را فدایش می کنیم کربلا را تو مپندار که شهریست در میان شهرها و نامیست در میان نام‌ها  بازنده نگهداشتن عاشوراء کشور شما آسیب نخواهد دید السلام علیک یا ابا عبدالله بسیج لشگر مخلص خداست أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَبَ اللّهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاء شهید نظر می کند به وجه الله
نیروهای مقاومت سوریه در منطقه جولان اشغالی با حمله به
یک پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی، پاسخ حملات اخیر اسرائيل را دادند.
 

نیروهای مقاومت سوریه با شلیک چندین موشک به پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی در منطقه‌ای مقابل روستای «مجدل شمس»، دو صهیونیست را زخمی کردند.این حمله صهیونیست‌ها را غافلگیر و وحشت‌زده کرد و آژیر خطر در 27 شهرک صهیونیست‌نشین منطقه به صدا درآمد. پیش از این منابع صهیونیستی اعلام کرده بودند که راکت‌های فوق به شهرک صهیونیست‌نشین «عین زیفون» در جولان اشغالی اصابت کرده است.طی چند روز گذشته و در پی حمله جنگنده‌های صهیونیستی به منطقه «قلمون» سوریه که چهار کشته بر جای گذاشته بود، مقامات و رسانه‌های صهیونیستی نسبت به واکنش احتمالی جنبش حزب‌الله ابراز نگرانی می‌کردند. صهیونیست‌ها مدعی بودند در حملات روزهای دوشنبه و یکشنبه گذشته آنها، تعدادی از رزمندگان حزب‌الله لبنان کشته شده‌اند.جنبش حزب‌الله لبنان تاکنون هیچ واکنشی نسبت به حملات رژیم صهیونیستی به قلمون و حملات راکتی دیروز به یک پایگاه صهیونیستی نشان نداده است.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: نیروهای, مقاومت, سوریه, شلیک , موشک, پایگاه نظامی, رژیم صهیونیستی, منطقه‌ای, مجدل شمس,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 1:9 |

توقیف کشتی آمریکایی در خلیج فارس

کشتی تجاری آمریکایی با پرچم جزایر مارشال که تحت حاکمیت این کشور است قصد تردد در خلیج فارس را داشته، توقیف شده است.

 پیگیری‌های به عمل آمده در خصوص توقیف کشتی آمریکایی در خلیج فارس حاکی از آن است که این کشتی تجاری بوده و با اداره بنادر ایران اختلافی داشته است.

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با فارس با اعلام این خبر اظهار داشت: اداره بنادر ایران در همین راستا به دادگاه مراجعه می‌کند که دادگاه حکم توقیف این کشتی را می‌دهد و اداره بنادر درخواست می‌کند تا این کشتی توقیف شود که این امر محقق می‌شود.

وی تأکید کرد: این کشتی با پرچم جزایر مارشال که تحت حاکمیت آمریکا است قصد تردد داشته که توقیف می‌شود و خدمه آن اکثر اروپایی هستند و احتمال اینکه برخی از افراد آن آمریکایی باشند نیز وجود دارد.

خبرگزاری  صدا وسیما نیز در خبری به نقل از شبکه تلویزیونی الحدث، از تیراندازی نیروهای ایرانی به سمت این کشتی خبر داده و گفته است که این کشتی «مجبور به حرکت به سمت بندرعباس» شده است.

رویترز نیز به نقل از پنتاگون آورده است که کشتی توقیف شده با نام MV Maersk Tigris از هواپیما و ناو آمریکایی در نزدیکی تنگه هرمز درخواست کمک کرده بود.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: توقیف , کشتی , آمریکایی , خلیج فارس, رویترز, پنتاگون, MV Maersk Tigris, تیراندازی نیروهای ایرانی, کشتی,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 1:44 |

سخنان سردارسلیمانی درجمع نمایندگان مجلس

فرمانده سپاه قدس با مقایسه حمله عربستان به یمن با جنگ غزه گفت: عربستان در جنگ با یمن همچون رژیم صهیونیستی در حمله به غزه توفیقی به دست نخواهد آورد.

ایرج عبدی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز نمایندگان مجلس با سردار سرلشکر قاسم سلیمانی، اظهار داشت:‌ در این جلسه سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ضمن تشریح آخرین وضعیت منطقه عنوان کرد که عربستان از حمله به یمن توفیقی به دست نخواهد آورد و این حمله در واقع همانند حمله رژیم صهیونیستی به غزه بی‌نتیجه باقی خواهد ماند.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: سردارسلیمانی, جمع , نمایندگان مجلس, فراکسیون, اصولگرایان, رهروان ولایت, یمن, رژیم صهیونیستی, قاسم سلیمانی , فرمانده سپاه قدس,

 

بیانیه سپاه پاسداران در سالروز حمله نظامی آمریکا به طبس:

سپاه به هر تهدید دشمن متناسب با سطح و نوع آن با "ضربه متقابل" پاسخ خواهد داد

سپاه پاسداران در بیانیه‌ای تاکید کرد: سپاه پاسداران به هرگونه تهدیدی از اردوگاه دشمن را متناسب با سطح و نوع آن با "ضربه متقابل" و پاسخ قاطع و پشیمان کننده مواجه خواهند ساخت.

 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت پنجم اردیبهشت‌ماه سالروز تجاوز نظامی آمریکا به طبس در سال 1359، سخن گفتن دشمن از گزینه نظامی علیه ملت ایران را مایه ی خجالت و نشانه شکست راهبردهای نظام سلطه علیه انقلاب اسلامی دانست.

در بخشی از این بیانیه آمده است: پنجم اردیبهشت ماه هر چند یادآور شکست تجاوز نظامی آمریکا و این رژیم مدعی آزادی، حقوق بشر و دموکراسی به شمار می رود اما فرصتی ارزشمند برای بازنمایی حقایق تاریخی و سیاهه ی جنایات و خیانت های سردمداران کاخ سفید علیه ملت ایران و دیگر جوامع و ملت های مستقل و آزاده جهان را فراروی همگان قرار می‌دهد.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: سپاه , تهدید , دشمن , متناسب, سطح, نوع , ضربه متقابل, پاسخ , اردوگاه دشمن,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 23:19 |

یک شاهزاده سعودی با اشاره به درخواست عربستان از هم پیمانان خود برای عدم تحریک ایران اذعان کرد

که نیروهای ایرانی می‌توانند عربستان را طی 24 ساعت نابود کنند. 

 «طلال بن عبد العزیز» که یکی از شاهزادگان عربستان سعودی است اذعان کرد که «ریاض» از هم پیمانان خود خواسته است که در جنگ علیه یمن، ایران را تحریک نکنند.

شبکه «فاکس» آلمان  به نقل از طلال که هیجدهمین فرزند آل سعود است و چندین منصب بین‌المللی و دولتی را بر عهده داشته است ادعا کرد: «عربستان به هم‌پیمانان خود گفت که با تحریک و تهدید ایران ماجراجویی نکنند؛ زیرا اگر ما این اقدام را انجام دهیم بدین معناست که دروازه آتش جهنم را به روی خود گشوده‌ایم. نیروهای ایران می‌توانند عربستان را طی 24 ساعت نابود کنند».

وی که برخی منابع مدعی شده‌اند بعدا این سخنان خود را تکذیب کرده، تصریح کرد، خلبانان‌های جیره‌خوار آمریکا، اسرائیل، مصر و پاکستان در قبال هر بمبی که شلیک می‌کردند 7500 دلار درخواست می‌کردند و هم‌پیمانان عربستان این کشور را خوار کردند.

این شاهزاده سعودی همچنین اذعان کرد که سربازان ارتش عربستان از ترس اینکه به دست نیروهای یمنی کشته شوند، پا به فرار گذاشته‌اند.

این در حالی است با وجود گذشت سه روز از صدور بیانیه پایان عملیات متجاوزانه ائتلاف سعودی علیه یمن، جنگنده‌های عربستانی همچنان مشغول کشتار مردم بی‌دفاع یمن هستند.

انصارالله یمن ضمن تاکید بر توقف کامل تجاوزات هوایی به عنوان پیش‌شرط ازسرگیری مذاکرات و حل سیاسی بحران این کشور هشدار داد که اگر حملات عربستان ادامه پیدا کند به آن پاسخ محکمی خواهد داد.

انصارالله همچنین تاکید دارد که مردم یمن بازگشت رئیس‌جمهور «خائن» و مستعفی این کشور به قدرت را نمی‌پذیرند، از همین روی برخی منابع خبری به نقل از منابع دیپلماتیک سعودی نقل کردند که ریاض و قاهره درباره انتخاب «خالد بحاح» نخست‌وزیر مستعفی به عنوان رئیس‌جمهور موقت یمن اتفاق نظر دارند.
تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: شاهزاده سعودی, ایران , می‌تواند, عربستان, ظرف, 24, ساعت, نابود, بسیجیان مستقل,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 23:9 |

داعش طی پیامی به اعضای خود، از آنان خواست تا برای حمله به ضریح امامان شیعه(عليهم السلام) در عراق آماده شوند. گروهک تروریستی داعش با ارسال پیامی به تروریستهای خود، از آنان خواست تا برای تخریب ضریح مطهر امامان شیعه(عليهم السلام) آماده شوند.سایت خبری "وردنا" عراق دراینباره نوشت، گروهک تروریستی داعش در ایالت فلوجه عراق، طی نامه‌ای تحت عنوان "آمادگی برای جنگ بزرگ" از اعضای خود خواست تا برای حمله به مرقد امامان شیعه(عليهم السلام) آماده شوند.

در این نامه که در یکم ماه رجب منتشر شده آمده است: "به زودی در زمین هیچ بتی که به غیر از خدا پرستیده شود، باقی نخواهد ماند.(!)

از شما می‌خواهیم برای ساعت صفر آماده شوید که به خدا سوگند، این همان غزوه بزرگ است."

گفتنی است داعش هیچ اطلاعاتی را در رابطه با زمان و نحوه حمله بیان نکرده است.

اما به نظر می‌رسد داعش به خوبی می‌داند که حمله به حرم مقدس ائمه اطهار در عراق به معنی پایان عمر این گروهک خواهد بود؛ و این قبیل پیام‌ها بیشتر برای تقویت روحیه شکست‌خورده عناصر این گروهک ارسال می‌شود.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: پیام, داعش, حمله, حرم, ائمه اطهار, عکس, عاشوراییان زنجان, بسیجیان مستقل,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 21:16 |

یکی از شاهزادگان سعودی به ۱۰۰ خلبان سعودی که در تهاجم هوایی به یمن و قتل عام هزاران یمنی و نابودی زیرساختهای این کشور شرکت داشتند ۱۰۰ دستگاه خودروی لوکس و گران قیمت بنتلی داد.

  یکی از شاهزادگان سعودی به 100 خلبان سعودی که در تهاجم هوایی به یمن و قتل عام هزاران یمنی و نابودی زیرساختهای این کشور شرکت داشتند 100 دستگاه خودروی لوکس و گران قیمت بنتلی داد.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: جایزه, خلبانان, سعودی, جنایت , یمن, تصاویر, ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 21:2 |

سخنگوی جنبش انصارالله یمن با اشاره به اینکه این جنبش خواستار از سرگیری گفت‌وگوها زیر نظر سازمان ملل است، افزود که حملات به یمن و محاصره این کشور همچنان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری العهد، محمد عبد السلام سخنگوی جنبش انصارالله تاکید کرد کسی که یک جنگ فراگیر را علیه یمن به راه انداخت  تهدیدی واقعی برای یمن است.

عبد السلام افزود، هر تحرک نظامی که یمن را هدف قرار دهد و این کشور را محاصره کند بر اساس اصل دفاع از خود با آن مقابله خواهد شد.

سخنگوی جنبش انصارالله گفت «ائتلاف «سعودی آمریکایی» جنایت‌های هولناکی را در حق ملت یمن انجام داده و ما خواستار محکومیت این حملات هستیم.»

وی با اشاره به اینکه حملات و محاصره عربستان علیه ملت یمن همچنان ادامه دارد، افزود، «ما خواستار از سرگیری گفت‌وگو ها زیر نظر سازمان ملل هستم و نتایج گفت‌وگوهای ملی همچنان یک مرجع برای توافق به حساب می‌آید.»

سخنگوی جنبش انصارالله با اشاره به اینکه هیچ کشوری حق ندارد حاکمیت یمن را نقض کند و علیه این کشور اعلام جنگ کند، گفت که عربستان از سازمان القاعده به عنوان سلاحی برای شعله ور کردن درگیری های طائفه‌ای و قبیله‌ای استفاده می‌کند.

عبدالسلام تاکید کرد که جنبش انصارالله از تمامی تلاش های سازمان ملل که شامل راهکارهای مسالمت آمیز باشد حمایت می کند.

وی با اشاره به اینکه در برخی از استان‌های جنوبی مشکلی با هیچ طرف یمنی وجود ندارد، گفت: درگیری در استان‌های جنوبی به عناصر القاعده مربوط می‌شود نه طرف‌های یمنی.

عبد السلام همچنین تاکید کرد که عبد ربه منصور هادی مسئول انتقال درگیری ها به جنوب است؛ به ویژه بعد از اینکه هادی با القاعده ائتلاف کرد.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: انصارالله, حملات, یمن, محاصره , همچنان , محمد عبد السلام , سخنگوی, جنگ فراگیر, القاعده,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 19:35 |

هانی زاده: ایران، پیروز نهایی بحران یمن است

عربستان متحمل شکست نظامی- اخلاقی شد

کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: عربستان از این پس روی آرامش را نخواهد دید وقبایل یمنی که شهدای بسیاری را تقدیم کرده اند، سرانجام انتقام خون شهدای خود را خواهند گرفت. حسن هانی زاده کارشناس مسائل خاورمیانه درباره اعلام آتش بس در یمن به  گفت: آتش بسی که در یمن اعلام شد، در واقع پرچمی سفیدی است که عربستان سعودی در مقابل ملت یمن بالا آورد و این یک شکست سیاسی، نظامی و اخلاقی برای رژیم آل سعود تلقی می شود. این رژیم 27 روز با استفاده از ده ها هواپیما و بهره گیری از تجربه جنگی رژیم صهیونیستی، مردم بی دفاع یمن را بمباران کرد. 

 

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: بحران, یمن , حسن هانی زاده , عربستان, سعودی, آتش بس, ایران , آل سعود, جنایت, بسیجیان مستقل عاشورایی,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 19:27 |
 
تحقق یک پیش بینی:

بینی سعودی به خاک مالیده شد/ناکامی تجاوز سعودی ها در بیست هفتمین روز شامگاه یک اردیبهشت، ائتلاف عربی پایان تجاوز هوایی به یمن را اعلام کرد و مقاومت مردم انقلابی یمن در جنگ 27 روزه به پیروزی رسید.

 کشورهای عربی ائتلاف به تاسی از تجاوزات صهیونیست ها به فلسطین و لبنان، حملات مداخله جویانه خود را از اوایل فرودرین علیه مردم یمن و جنبش انصارالله آغاز کردند. این تجاوزات که به بهانه درخواست منصور هادی رئیس جمهور مستعفی یمن و دفاع از مشروعیت در این کشور صورت گرفته بود؛ تنها زیرساخت های یمن را نابود کرد و در حدود سه هزار یمنی شامل زنان و کودکان بیگناه را به خاک و خون کشید.

نکته جالب آنجاست که تجاوز سعودی ها با حمایت کشورهای غربی و آمریکا همراه شد و آنها نیز پشتیبانی اطلاعاتی و نظامی خود را از عملیات "طوفان قاطعیت" اعلام کردند. در همین بین صهیونیست ها نیز وارد میدان شدند و برخی گزارش دادند که جنگنده های اسرائیل نیز در این عملیات حضور دارند.

بر اساس این گزارش، عملیات "طوفان قاطعیت" به همان سرعتی که شروع شد به همان سرعت فرونشست و در حال حاضر عربستان در تلاش است تا با بهانه های مختلف، آبرومندانه خود را از بحران تجاوز نظامی به یمن خارج کند.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: تحولات , یمن , آتش بس, عربستان سعودی, مقام معظم رهبری, انصارالله , موشک , عاشوراییان زنجان,

لوگوی وبگاه
عاشورائیان زنجان
همکاران سایبری
ثامن تم

 هیئت بین الحرمین ساری


رزمنده سایبری
تخصصی مهدویت

???? ?????

http://8pic.ir/images/rgibwc9x51tm86kxjjxh.jpg

?? ???? ?????? ????? ???? ???

هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد

مجمع فرهنگي رهپويان علي شهر سريش آباد

محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما
موضوعات مطالب
پیوندهای روزانه
برچسب‌ها
» داعش (57), » ایران (39), » عربستان (39), » عاشوراییان (39), » ایران (31), » یمن (28), » عراق (24), » داعش (22), » زنجان (22), » ترکیه (21), » عاشوراییان زنجان (21), » امریکا (18), » سوریه (16), » شهادت (16), » شهید (15),
نوای وب
پخش انلاین
همکاران دیگر

 دعای عشق بخوان