هرلفظی غیر از امام خامنه ای جفاست به ایشان!
تماس با مدیر

نام و نام خانوادگي:
پست الکترونيکي:
آرشيو مطالب
آخرین مطالب

درباره ما

این وب وابسته به هیچ گروه و سازمانی نیست و از نظر فکری فقط از احکام شرعی و منویات امام خامنه ای تبعیت می کند .
همسنگران
» ضامن آهو
» شعرهای سیدناصر ولائی
» ياوران مهدي
» مباحث اخرالزمان
» ظهور نزدیک است
» شهدا شرمنده ایم
» امروز اولین روز از باقی عمر من است
» (وب مداحی کربلایی محسن احمدی)
» همراه رهبر
» کلبه ساده من
» معبری به آسمان
» نگاه
» گروه اسلام شیوا
» ذاکرین اهل بیت
» لبیک یا حسین
» هیئت جوانان مسجد حضرت سیدالشهداء(ع)
» پاتوق عاشقان علی اصغر (ع)
» گمنام
» پایگاه رسمی حزب الله لبنان
» هیئت بین الحرمین اندیمشک
» معبری به آسمان
» انصارالمهدی
» شهید چهارده سال بعد از انتظار
» حزب الله لبنان
» معبر سایبری اندیشه
» REZAHOOSHMAND
» وطنم قلعه سرچهاردانگه
» منتظران ظهور 313
» وبسایت رسمی شجره طیبه صالحین،حلقه شهیدمهدی مکاری شهر مشکات
» خادمین سرزمین نور
» کـلــبـه درویــــشـی
» اَین عمار!!!درجستجوی عمار...
» یالثارات
» سایت مداحی کربلایی محسن احمدی
» ♥♥ استاد رائفی پور ♥♥
» سنگر جنگ نرم
» مجمع فرهنگي رهپويان علوي سريش آباد
» تار نمای تخصصی حاج جواد دلیر
» وبلاگ فرهنگی و مذهبی لثارات الحسین (ع)
» مهدویت وآخرالزمان
» معبر سایبری اندیشه
» هیئت محبان امام جعفرصادق(ع) تربت جام
» معبر سایبری اندیشه
» مهدی موعود (عج)
» مـــنــتــظـران مـــهــــدی
» بسیج ما
» جاودانه ها
» جنگ 93
» هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد
» بیرق عشق
» دغدغه
» دل خوشي های طلبه
» تفرش عصر مدرن
» یا اباصالح المهدی
» روستای شهید حسین چکی(روستای دشت آهو)
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» گرافیک کده
» سرباز سایبری سید علی
» بیتابان گربلا
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» مولا مهدی گل یاس
» معبر سایبری ساوه
» مجله حقیقت
» مهدی مولا گل یاس
» بیرق عشق
» رزمنده سایبری
» هیئت بین الحرمین ساری
» مرشد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشوراییان زنجان و آدرس b-zanjan.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 49
بازدید دیروز : 9538
بازدید هفته : 12825
بازدید ماه : 28767
بازدید کل : 1016661
تعداد مطالب : 888
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1



روزشمار محرم عاشورا جنگ دفاع مقدس
 سید علی اگر لب تر کند جان را فدایش می کنیم کربلا را تو مپندار که شهریست در میان شهرها و نامیست در میان نام‌ها  بازنده نگهداشتن عاشوراء کشور شما آسیب نخواهد دید السلام علیک یا ابا عبدالله بسیج لشگر مخلص خداست أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَبَ اللّهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاء شهید نظر می کند به وجه الله
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 15:49 |
آیت الله جوادی آملی "حفظه الله":

رهبری نه پست است نه مقام، بلکه امام جامعه است.

چگونه است که در نماز با اقتدای چند نفر میگوییم امام جماعت...!

اما به رهبر جهان اسلام نگوییم امام؟

هرلفظی غیر از امام خامنه ای جفاست به ایشان!

 

b7968481f7c6a52c690182b8dd893e3c-425

 

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: امام خامنه‌ای, رهبر, انقلاب اسلامی, عشق , وطن , ملت,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 1:15 |

 
اختلاس‌هایی که فاش نمی‌شودخانواده

شهدا ( افکار عمومی ) دلگیر نشوند!؟؟؟

کمیته تحقیق و تفحص از بنیاد شهید از کشف فساد ۱۷۰۰‌ میلیارد ریالی در این بنیاد و انتقال آن به خارج از کشور خبر داده است، ولی فشارهایی برای جلوگیری از ادامه تحقیق و تفحص در جریان است. این در حالی است که رئیس قوه قضاییه تهدید کرده با کسانی که فسادهای نظام را بزرگ‌نمایی می‌کنند برخورد می شود.
یکی از نقطه های تاریکی که هزارتوهایی دارد تا از آن تحقیق و تفحصی نشود یا اگر شد علنی نشود بنیاد شهید و امور ایثارگران است. جایی که میلیاردها تومان پول در گردش است و هیچ کس نمی داند این پول ها کجا و چطور خرج می شود. چون تنها با مروری بر وضعیت معیشت بسیاری از خانواده های شهدا و جانبازان می توان فهمید آنان سهمی از پول های بنیاد شهید ندارند.

حالا در خبرها آمده است: مصطفی افضلی‌فرد، عضو هیأت‌رئیسه هیأت تحقیق و تفحص از بنیاد‌ شهید و امور ایثارگران خبر داده که اعمال فشارهایی برای جلوگیری از تحقیق و تفحص از این نهاد در جریان است.

افضلی‌فرد در گفت‌وگویی با روزنامه شهروند که یکشنبه چهارم آبان چاپ شده، گفته است: ما از مدیران سابق بنیاد انتظار نداشتیم که به برخی تهمت‌ها متوسل شوند تا از اثرات نتایج تحقیق و تفحص بکاهند. رئیس سابق بنیاد‌شهید از خود من هم بارها خواست که از تحقیق و تفحص انصراف بدهم.

اشاره این نماینده مجلس به مسعود زریبافان، رئیس پیشین بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت محمود احمدی‌نژاد است.

چند هفته پیش هم جعفرزاده‌ ایمن‌آبادی، عضو دیگر هیأت‌رئیسه کمیته تحقیق و تفحص از بنیاد شهید، از کشف فساد ۱۷۰۰‌میلیارد ریالی در بنیادشهید و انتقال آن به خارج از کشور خبر داده و گفته بود: این موضوع در گذشته بوده و حالا ما به مسائل جدیدتری رسیدیم. این مطالب جدید بحث فقط رقم نیست، داستان‌های دیگری رخ داده‌ که البته مجاز به انتشار آن نیستیم. فقط می‌توانم بگویم که ابعاد وحشتناکی دارد و هر ‌کسی‌‌ با‌ آگاهی از آن، ‌شرمنده ‌‌خانواده شهدا می‌‌شو‌د.

عدم شفافیت مالی بنیاد به‌خصوص در عمران و بنگاه‌های اقتصادی آن، فروش بی‌ضابطه‌ برخی اماکن و ساختمان‌های متعلق به بنیاد و عدم شفافیت محل هزینه آن‌ها، واریز حقوق خانواده شهدا و ایثارگان به بانک دی و باقی ماندن آن در حساب بانک، عدم پرداخت کامل مطالبات آزادگان و خانواده‌های ایثارگران، هزینه‌کردهای غیرضروری مانند همایش یک‌هفته‌ای مدیران و خانواده‌های آن‌ها، فروش برخی کارگاه‌ها و کارخانه‌های متعلق به بنیاد و عدم شفافیت مالی در آن از جمله محورهای تحقیق و تفحص مجلس از بنیاد‌ شهید بیان شده است.

خردادماه سال جاری نیز مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر مانع ورود تیم تحقیق و تفحص به این سازمان شده بود. خرداد ماه امسال یکی از اعضای کمیته تحقیق و تفحص از بنیاد شهید اعلام کرد: انتشار جزئیات این پرونده جامعه را با شوک روبرو خواهد کرد

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: اختلاس‌هایی, فاش, خانواده شهدا, دلگیر, نشوند, جانبازان, اسراء, هزار توی فسادخیز, دور از چشم ناظران, مدیران این سازمان همکاری خوبی ندارند ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 1:55 |

همانگونه که از قبل معلوم بود به محض اکران فیلم «محمد(ص)» ساخته مجید مجیدی موج جدیدی از حملات رسانه‌های عربی برای ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی به بهانه این فیلم آغاز شد.
به گزارش فارس، همانگونه که از قبل معلوم بود به محض اکران فیلم «محمد(ص)» ساخته مجید مجیدی موج جدیدی از حملات رسانه‌های عربی علیه این فیلم به راه افتاده است.
البته بیشتر این بازتاب‌ها خیلی گذرا و سریع به خبر اکران این فیلم اختصاص یافته و در کنار این خبر به دیدگاه الازهر مبنی بر مخالفت با به تصویر کشیدن اشاره شده است.

پایگاه‌های خبری «سی‌ان‌ان عربی»، الفجر، «ارم الاخباریه»، المصریون، «اخبار الیمن»، «وطن الدبور»، «عربی ۲۱»، «البلد نیوز»، «عمون الاخباریه»، «اخبار السعودیه»، «دنیا الوطن»، «العراق نت»، الفتح و به‌ویژه دو روزنامه معتبر «الدستور» و «الیوم السابع» مصر رسانه‌هایی بودند که این خبر را منتشر کردند.

نگاهی به تیتر این رسانه‌ها در بازتاب خبر اکران فیلم مجیدی نشان می‌دهد این رسانه‌ها تلاش می‌کنند اختلافات مذهبی را افزایش دهند.

در این بین «سی‌ان‌ان عربی» چنین تیتر زد: «ایران دوشنبه برای اولین بار فیلمی نشان داد که علیرغم اعتراضات پیامبر[ص] به تصویرکشیده شده است».

روزنامه مصری و معتبر الدستور نیز چنین تیتر زد: «ایران هشدارهای مسلمانان را به دیوار کوبید و فیلم محمد(ص)» را پنجشنبه اکران کرد».

پایگاه خبری الفجر نیز چنین تیتر زد: «ایران الازهر را به مبارزه طلبید و فیلمی که در آن محمد(ص) به تصویر کشیده شده را اکران کرد».

در همین حال برخی از رسانه‌های مصری و عربی نیز به سخنان علی جنتی پس از اکران فیلم «محمد رسول‌الله(ص)» ساخته مجیدی اشاره کردند و آن را سخنانی در رد اعتراض الازهر قلمداد کردند.

این در حالی است که وزیر ارشاد پس از اکران فیلم محمد(ص) این فیلم را جزو افتخارات سینمای کشورمان دانسته و تنها گفته بود: این فیلم از نظر محتوا و مضمون تاریخی منطبق با تاریخ اسلام است.

تلاش رسانه‌های عربی برای ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی به بهانه فیلم محمد(ص) مجیدی در حالی است که مجید مجیدی پیش از این درباره انتقادات الازهر گفته بود: برای شیوخ الازهر این موضوع را توضیح دادم. یک بار دیگر می‌گویم که در این باره در بخش تحقیق تلاش‌های زیادی صورت گرفت و تحقیقات مفصلی داشتیم که نزدیک به دو سال مفصلاً در این خصوص انجام دادیم. در این زمینه به سراغ نوشته‌ها و آثار برجسته‌ترین تاریخ‌دانان شیعه و اهل سنت رفتیم و رایزنی‌های زیادی با علمای اهل سنت و شیعه داشتیم.
وی افزوده بود: البته من نگرانی دوستان را ارج می‌نهم اما واقعا نگرانی آنها از چیست، اینکه چهره حضرت را نشان بدهیم، در این زمینه ما با توجه به حساسیت‌هایی که با ائمه داریم، نگرانی‌مان اگر از آنها بیشتر نباشد، قطعا کمتر هم نخواهد بود اما سؤال من این است که این نگرانی از کجا می‌آید و چرا بجای اینکه کمک کنند از دور ایستاده‌اند و فیلم را تخطئه می‌کنند، آن هم بدون اینکه اثر را دیده باشند. بنابراین از همینجا از دوستان دانشگاه الازهر دعوت می‌کنم که ابتدا فیلم را ببینند و بعد در مورد آن گفت‌وگو می‌کنیم اما به طور کلی فکر می‌کنیم در زمینه فرهنگی جهان اسلام بسیار کم‌کاری کرده است و در این زمینه به اسلام ظلم کرده‌ایم.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: بازتاب, اکران, فیلم محمد(ص), جهان عرب, مجیدی, انتقادات الازهر, اختلاف بین شیعه و سنی,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 10:43 |
زندگينامه امام خامنه ای

سيد على حسینی خامنه‌اى فرزند مرحوم حجت‌الاسلام‌ و المسلمين حاج سيد جواد حسينى خامنه‌اى، در فروردین ماه سال ۱۳۱۸ شمسی برابر با ۱۳۵۸ قمرى در مشهد مقدس چشم به دنيا گشود. او دومين پسر خانواده بود و زندگى مرحوم سيد جواد خامنه‌اى هم مانند بيشتر روحانيون و مدرسان علوم دينى، بسيار ساده: «پدرم روحانى معروفى بود، اما خيلى پارسا و گوشه‌گير [...] زندگى ما به‌سختى مى‌گذشت. من يادم هست شب‌هايى اتفاق مى‌افتاد كه در منزل ما شام نبود. مادرم با زحمت براى ما شام تهيه مى‌كرد. [...] آن شام هم نان و كشمش بود.»
امّا خانه اى را که خانواده سيّد جواد در آن زندگى مى کردند، رهبر انقلاب چنين توصيف مى کنند:
«منزل پدرى من که در آن متولد شده ام، تا چهارـ پنج سالگى من، يک خانه 60 ـ 70 مترى در محّله فقير نشين مشهد بود که فقط يک اتاق داشت و يک زير زمين تاريک و خفه اى! هنگامى که براى پدرم ميهمان مى آمد (و معمولاً پدر بنا بر اين که روحانى و محل مراجعه مردم بود، ميهمان داشت) همه ما بايد به زير زمين مى رفتيم تا مهمان برود. بعد عدّه اى که به پدر ارادتى داشتند، زمين کوچکى را کنار اين منزل خريده به آن اضافه کردند و ما داراى سه اتاق شديم
رهبرانقلاب از دوران کودکى در خانواده اى فقير امّا روحانى و روحانى پرور و پاک و صميمي، اينگونه پرورش يافت و از چهار سالگى به همراه برادر بزرگش سيد محمد به مکتب سپرده شد تا الفبا و قرآن را ياد بگيرند. سپس، دو برادر را در مدرسه تازه تأسيس اسلامى «دارالتعّليم ديانتى» ثبت نام کردند و اين دو دوران تحصيل ابتدايى را در آن مدرسه گذراندند.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: زندگينامه, امام , خامنه ای,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 10:13 |

سالروز یوم الله 22 بهمن ماه مبارک باد

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: یوم الله , 22 بهمن ماه , مبارک باد,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 23:52 |

عالم وارسته زنجان حضرت آیت‌الله شیخ محمد تقی خاتمی نقاب در خاک کشید

قال الامام الصادق علیه السلام:

إذا مَاتَ المؤمِنُ الفَقِیهُ ثلمَ فِی الاسلامِ ثُلمَةٌ لا یَسُدّها شَی‏ءٌ

هنگامی که یک مؤمن فقیه بمیرد، رخنه‏اى در اسلام ایجاد می‏شود که چیزى آن را جبران نمی‏کند


و قال: ما مِن أَحَدٍ یَمُوتُ مِنَ المؤمنینَ أَحَبّ إِلَى إبلیسَ مِن مَوتِ فَقِیه 

مرگ هیچ کس نزد شیطان محبوب‏تر از مرگ عالم نیست

با نهایت تأسف و تأثر درگذشت عالم ربانی، فقیه وارسته، حضرت آیت‌الله شیخ محمد تقی خاتمی(رحمه الله علیه) را  به مقام معظم رهبری و مردم زنجان بخصوص حوزه های علیمیه وخانواده محترم و همه شاگردان وارادتمندان آن مرحوم تسلیت و تعزیت عرض می‏نمایم.
از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم روح مطهر و وارسته ایشان را با اولیاءالله و ائمه اطهار (علیهم السلام) محشور و به تمامی بازماندگان محترم صبر و اجر عنایت فرماید.
رحمت و رضوان الهی بر روح پر فتوح آن عالم ربّانی باد.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: عالم, وارسته, حضرت آیت‌الله, شیخ محمد تقی خاتمی, نقاب, خاک, عاشوراییان, زنجان, بسیجیان , مستقل,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 18:7 |

زمینه سفر زائران عتبات عالیات از ایران به کشور عراق با خودرو شخصی از مرز بین المللی شلمچه در استان خوزستان فراهم شد.

فرماندار خرمشهر روز پنجشنبه در آیینی که به مناسبت عزیمت نخستین خانواده ایرانی با خودرو شخصی به عتبات عالیات در مرز شلمچه برگزار شد به ایرنا گفت: هموطنان می توانند از این پس با انجام مراحل اداری با خودرو خود به عراق سفر کنند.

ˈولی الله حیاتیˈ افزود: بر اساس تمهیدات انجام شده، شهروندان می توانند پس از 24 ساعت از ارایه درخواست، با گذراندن تشریفات قانونی نظیر ترانزیت و دریافت گواهینامه بین المللی به عتبات عالیات در عراق سفر کنند.

حیاتی افزود: متقاضیان می توانند با مراجعه به گمرک پایانه مرزی شلمچه برای انجام تشریفات لازم و اخذ مجوز تردد و شماره موقت خودرو اقدام کنند.

فرماندار خرمشهر همچنین در خصوص اجرای برنامه حمل مشعل بازی های المپیاد کارگران کشور از شلمچه به ساری، گفت: حمل مشعل المپیاد کارگری از شلمچه و خرمشهر، نماد عشق ایرانیان به این سرزمین است.

حیاتی افزود:حمل این مشعل از شلمچه، اقدام فرهنگی و بیانگر تجدید میثاق جامعه کارگری با شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس است.

مرز شلمچه از مبادی پر تردد زائران ایرانی به عتبات عالیات است و امروز مشعل نخستین دوره مسابقات المپیاد فرهنگی و ورزشی کارگران کشور از محل یادمان شهدای شلمچه آغاز شد.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: اتومبیل, شخصی, زیارت سیدالشهدا(ع) , سفر زائران , عتبات عالیات, ایران عراق, شلمچه , خوزستان,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 21:54 |

یک خاخام یهودی ساکن سرزمینهای اشغالی، تکفیریهای داعش را حامی یهود توصیف کرد که از

طرف خداوند برای مقابله با دشمنان اسرائیل مأمور شدهاند.

به گزارش فرهنگ نیوز، «نیر بن ارتسی» طی صحبت‌هایی که در منابع خبری اسرائیلی

منتشر شده است، گفته است:

خداوند داعش را بر کشورها و مردمانی که خواهان تسلط بر اسرائیل هستند، مسلط کرده است.

به گزارش پایگاه خبری السومریه نیوز، این خاخام اسرائیلی داعش را حامی یهود توصیف کرده است.

این خاخام صهیونیست که در جلسه موعظه هفتگی خود سخنرانی می‌کرد، گفت: حضور گسترده

داعش در مناطق عربی و پیوستن برخی اروپایی‌ها به این گروه، در ادامه حملات این‌ها در اروپا،

باعث می‌شود تا یهودیان از کشورهای اروپایی به اسرائیل مهاجرت کنند و بر این اساس داعش

حامی یهود است.

 
تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: خاخام صهیونیست, داعش, اسرائیل, ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 3:7 |

مهدی قهرمانی در بخشی از سخنانش در این جلسه گفته است

که باور و اعتقاد قلبی اوست که سهمیه های دانشگاهی که به

خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران بعد از جنگ تحمیلی

اختصاص داده شده است خیانت به کشور بوده است.

 
شیــز نوشت : فرماندار تکاب با اظهارات سخیف و موهنی در
تشکیک شهادت برخی از شهدا گفته است برخی از آنها حتی
شهید نشده اند  و اتفاقی روی مین رفته اند و حتی در جنگ ب
وده اند اما شانس آورده اند و نیر به آنها اصابت نکرده است که
در این لحظه با تمسخر یکی از نزدیکانش که گفته است سعادت نداشته اند  و خندیده اند آنها چکار کنند؟!
 
مشروح اظهارات فرماندار در این جلسه به شرح زیر است:
 
در آستانه سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ودر دومین جلسه ستاد دهه فجر شهرستان تکاب که جهت تصویب طرح های پیشنهادی کمیته های ستاد؛ روز پنج شنبه  مورخه 9/11/93 ساعت 10 صبح در محل فرمانداری تکاب برگزار شد.
 
در جریان تصویب پیشنهادات و طرح های کمیته ستاد ؛ پیشنهادی مطرح شد مبنی بر اینکه از خانواده های شهدا و ایثارگران دیدار و سرکشی صورت بگیرد آقای مهدی قهرمانی فرماندار شهرستان تکاب؛ در توضیح این که دیدار زیاد از خانواده ها ارزش کار را کم می کند گفت نکته ای را باید در اینجا اضافه کنم:  کسانی از اینها دارند سوء استفاده می کنند مثلا تا وارد ادارات می شوند می گویند من خانواده ی شهید هستم، فرزند شهید هستم و با آوردن مثالی که «اوایل که من آمده بودم یک نفر زنگ می زد و می گفت من فرزند شهید هستم و بعد ها آمد پیش من و فکر کرد من خوشم می آید در حالی که من مگر پرسیده بودم که  شما فرزند شهید هستید و او را مورد شماتت قرار دادم»، من باورم این است که نباید به اینها توجه کرد حتی من وقتی در میاندوآب بودم یک پدر شهیدی آمده بود و در روستا می خواست نانوایی ایجاد کند و من گفتم نمی شود؛ او اعتراض کرد و من گفتم چون پدر شهید هستی من به تو نانوایی نخواهم داد خوب قانون مزایایی برای اینها مشخص کرده و طبق آن باید برخورد کرد لزومی ندارد بیاید و بگوید من خانواده ی شهید هستم مگر من از شما پرسیده ام؟! همه افراد در این جامعه دچار هزینه شدند و مگر فقط این خانواده ها و ایثارگران هستند که دچار هزینه شدند؟! همه افراد جامعه در آن سهیم هستند.
 

 

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: مهدی قهرمانی, فرماندار تکاب, شهید, مین , سهمیه, دانشگاه, فرزندان شهدا, ایثارگران, جانبازان, رزمندگان, خیانت,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 9:59 |

حاج رجب محمدزاده که سال هاست از بسیاری از نعمات مادی

مانند خوردن و آشامیدن به راحتی محروم است،میهمان زنده باد

 زندگی یکی از برنامه های شبکه دو سیما بود.

مجری برنامه احتمالا برای نشان دادن سختی و مشقات این جانباز اما با بی سلیقگی سئوالاتی از وی می پرسید که دل مخاطبین رابه درد می آورد.
به عنوان نمونه مجری از وی پرسید شما دلتان کباب و جوجه کباب نمی خواهد؟
یا در سئوال بعدی از وی پرسید خودتان را در آینه می بینید؟
این سئوالات در حالی از سوی مجری برنامه مطرح و از سوی حاج رجب پاسخ داده می شد که بیننده گمان می کرد حاج رجب را به سلاخی روحی دعوت کرده اند.
این برنامه با حاشیه های زیبایی نظیر شعرخوانی عروس حاج رجب در وصف بزرگ جانباز عالم حضرت قمر بنی هاشم(ع) نیز همراه بود.

جانباز محمدزاده، در پاسخ به این سوال که چرا به جبهه رفته است، گفت: خواست خدا بود، برای کشور و دفاع از وطن به جنگ رفتم.

محمد زاده با بیان اینکه صورتش 26 بار جراحی شده است، اظهار داشت: وقتی برای اولین بار خودم را در آیینه دیدم، فقط خدا را شکر کردم.

وی افزود: وقتی به خارج از خانه می روم آدم ها نگاه های متفاوتی دارند و گاهی اوقات از دیدن چهره ام جا می خورند، اما من این واکنش ها را تحمل می کنم و از نوع رفتار آنها ناراحت نمی شوم.

حاج رجب محمدزاده رابطه خود با خانواده و مخصوصا نوه هایش را صمیمی بیان کرد و گفت: نوه هایم من را با وجود چهره ام دوست دارند. من هم با آنها راحت هستم و خیلی آنها را دوست دارم.

این جانباز 70 درصد با اظهار به اینکه تا به حال با 26 بار عمل جراحی روی صورتش انجام شد، عنوان کرد:علاوه بر عمل هایی که بر روی صورتم انجام شده، یکبار هم جراحی عمل قلب انجام دادم که به شکر خدا همه این دردها را تحمل می کنم.

محمدزاده با بیان اینکه اولین باری که به جبهه رفته 42ساله بوده و در 45 سالگی مجروح شده است، یاد آور شد: من کارگر نانوایی بودم و در آن زمان کسی برای رفتن به جنگ به من پیشنهادی نکرد و خودم اقدام کردم.

وی افزود:رفتن به جنگ احتمال شهادت و یا اسارت و یا مجروح شدن داشت اما به هیچ وجه این گونه فکر نمی کردم که به این شکل مجروح شوم. همیشه در صحبت های خودم با خدا می گویم که اگر اینطوری شدم، مهم این است که  زنده هستم و الان راضی هستم.

جانباز محمدزاده ادامه داد: ان شالله خداوند سایه آیت الله خامنه ای را از سر ما کم نکند، برای اینکه کشور بدون رهبر هیچ ارزشی ندارد.

حاج رجب محمدزاده، در پایان از دکتر صفوی تمجید و بیان کرد:دکتر صفوی، با اینکه جراحی های زیادی را در طول روز انجام می دادند اما ساده و بی ریا بودند و با من خیلی خوب رفتار می کردند و از ایشان تشکر و قدردانی می کنم.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: تحقیر, جانباز, معروف, جانباز محمدزاده, جنگ, شهادت, اسارت, مجروح , سکوت , شرم اور بنیاد, ,

لوگوی وبگاه
عاشورائیان زنجان
همکاران سایبری
ثامن تم

 هیئت بین الحرمین ساری


رزمنده سایبری
تخصصی مهدویت

???? ?????

http://8pic.ir/images/rgibwc9x51tm86kxjjxh.jpg

?? ???? ?????? ????? ???? ???

هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد

مجمع فرهنگي رهپويان علي شهر سريش آباد

محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما
موضوعات مطالب
پیوندهای روزانه
برچسب‌ها
» داعش (57), » ایران (39), » عربستان (39), » عاشوراییان (39), » ایران (31), » یمن (28), » عراق (24), » داعش (22), » زنجان (22), » ترکیه (21), » عاشوراییان زنجان (21), » امریکا (18), » سوریه (16), » شهادت (16), » شهید (15),
نوای وب
پخش انلاین
همکاران دیگر

 دعای عشق بخوان