تاريخ اعدام آيت الله نمر مشخص شد
تماس با مدیر

نام و نام خانوادگي:
پست الکترونيکي:
آرشيو مطالب
آخرین مطالب

درباره ما

این وب وابسته به هیچ گروه و سازمانی نیست و از نظر فکری فقط از احکام شرعی و منویات امام خامنه ای تبعیت می کند .
همسنگران
» ضامن آهو
» شعرهای سیدناصر ولائی
» ياوران مهدي
» مباحث اخرالزمان
» ظهور نزدیک است
» شهدا شرمنده ایم
» امروز اولین روز از باقی عمر من است
» (وب مداحی کربلایی محسن احمدی)
» همراه رهبر
» کلبه ساده من
» معبری به آسمان
» نگاه
» گروه اسلام شیوا
» ذاکرین اهل بیت
» لبیک یا حسین
» هیئت جوانان مسجد حضرت سیدالشهداء(ع)
» پاتوق عاشقان علی اصغر (ع)
» گمنام
» پایگاه رسمی حزب الله لبنان
» هیئت بین الحرمین اندیمشک
» معبری به آسمان
» انصارالمهدی
» شهید چهارده سال بعد از انتظار
» حزب الله لبنان
» معبر سایبری اندیشه
» REZAHOOSHMAND
» وطنم قلعه سرچهاردانگه
» منتظران ظهور 313
» وبسایت رسمی شجره طیبه صالحین،حلقه شهیدمهدی مکاری شهر مشکات
» خادمین سرزمین نور
» کـلــبـه درویــــشـی
» اَین عمار!!!درجستجوی عمار...
» یالثارات
» سایت مداحی کربلایی محسن احمدی
» ♥♥ استاد رائفی پور ♥♥
» سنگر جنگ نرم
» مجمع فرهنگي رهپويان علوي سريش آباد
» تار نمای تخصصی حاج جواد دلیر
» وبلاگ فرهنگی و مذهبی لثارات الحسین (ع)
» مهدویت وآخرالزمان
» معبر سایبری اندیشه
» هیئت محبان امام جعفرصادق(ع) تربت جام
» معبر سایبری اندیشه
» مهدی موعود (عج)
» مـــنــتــظـران مـــهــــدی
» بسیج ما
» جاودانه ها
» جنگ 93
» هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد
» بیرق عشق
» دغدغه
» دل خوشي های طلبه
» تفرش عصر مدرن
» یا اباصالح المهدی
» روستای شهید حسین چکی(روستای دشت آهو)
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» گرافیک کده
» سرباز سایبری سید علی
» بیتابان گربلا
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» مولا مهدی گل یاس
» معبر سایبری ساوه
» مجله حقیقت
» مهدی مولا گل یاس
» بیرق عشق
» رزمنده سایبری
» هیئت بین الحرمین ساری
» مرشد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشوراییان زنجان و آدرس b-zanjan.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 9538
بازدید هفته : 12778
بازدید ماه : 28720
بازدید کل : 1016614
تعداد مطالب : 888
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1



روزشمار محرم عاشورا جنگ دفاع مقدس
 سید علی اگر لب تر کند جان را فدایش می کنیم کربلا را تو مپندار که شهریست در میان شهرها و نامیست در میان نام‌ها  بازنده نگهداشتن عاشوراء کشور شما آسیب نخواهد دید السلام علیک یا ابا عبدالله بسیج لشگر مخلص خداست أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَبَ اللّهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاء شهید نظر می کند به وجه الله
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 10:48 |

 

تاريخ اعدام آيت الله نمر مشخص شد

 

اخبار رسيده از مناطق شيعه نشين در شرق عربستان سعودي حاكي از آن است كه مقامات ارشد عربستان تصميم گرفته اند آيت الله شيخ «نمر باقر النمر» پدر معنوي شيعيان عربستان را در روز 25 رجب اعدام كنند.

گزارش مهر حکی است ، 25 رجب سالروز مرگ «نايف بن عبدالعزيز آل سعود» وليعهد پيشين عربستان سعودي است كه جزو شاهزادگان متعصب و نزديك به مفتيان وهابي به شمار مي رفت از همين رو همواره اقداماتي عليه شيعيان عربستان مرتكب مي شد.

آيت الله نمر كه نزديک به چهار سال است بدون محاكمه در زندان هاي آل سعود به سر مي برد، پیش از دستگیری چندين بار عليه «نايف بن عبدالعزيز آل سعود» سخنراني كرده بود.

این در حالی است که از زمان انتشار تاريخ اعدام آيت الله نمر، موجي از اخبار و اطلاع رساني در فضاي مجازي توسط كاربران مناطق شرقي عربستان صورت گرفته و بسياري از آنان نسبت به اين اقدام آل سعود به شدت هشدار دادند.

طبق این هشدار در صورت حماقت آل سعود و اعدام اين عالم رباني، اوضاع داخلي عربستان به مسير نامعلومي منتهي خواهد شد زيرا مناطق مختلف عربستان به خصوص مناطق شرقي كه مناطق نفت خيز اين كشور به شمار مي رود، برافروخته خواهد شد.
تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: تاريخ , اعدام, آيت الله نمر, 25 رجب, حماقت آل سعود, پدر معنوي شيعيان عربستان, شروعی خونین و متواتربر یک پایان,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 18:16 |

دانشگاه امیرکبیر به هاشمی خوش‌آمد نه گفت!

حضور هاشمی رفسنجانی در دانشگاه امیر کبیر حاشیه‌های فراوانی را برانگیخت و دانشجویان با در دست داشتن پلاکاردهایی ضمن اعتراض به حضور وی پرسیدند چرا در روز معلم دانشگاه به یک پادگان نظامی تبدیل شده است ؟!



به گزارش خبرگزاری‌ها دانشجویان که به حضور هاشمی در دانشگاه معترض بودند با تشکیل زنجیره انسانی در محل ورود هاشمی و با در دست داشتن پلاکاردهایی نسبت به سیاسی کاری ریاست دانشگاه در دعوت از سایر شخصیت‌های سیاسی، نقش موثر هاشمی در فتنه 88 و سخنان حاشیه ساز اخیر او اعتراض کردند.
بر اساس این گزارش دانشجویان در اعتراض به حضور هاشمی در دانشگاه فریاد می‌زدند: سیاست فرمایشی و سفارشی جایگزین برنامه‌های دانشگاه شده است.
منتقدین پلاکاردهایی چون «ستاد تحریف امام و انقلاب»، «روز معلم را در دانشگاه به پادگان نظامی تبدیل نکنیم»، «نقاط مشترک مطهری، خاتمی و رفسنجانی چیست؟» در دست داشتند.
از سوی دیگر خودروی هاشمی با شکستن زنجیره دانشجویان که برای ممانعت از ورود وی به دانشگاه تشکیل شده بود توانست وارد دانشگاه شود و در همین حین تعدادی از دانشجویان مصدوم شدند.
گفتنی است دفتر هاشمی تنها و به بهانه مقابله با تنش به خبرنگاران همسو با خود اجازه حضور در محل سخنرانی هاشمی را داده بود و تلاش‌های دیگر رسانه‌ها برای حضور در این برنامه ناکام ماند.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: دانشگاه , امیرکبیر, هاشمی , خوش‌آمد, نه گفت, محمدرضا خاتمی, اصغر فرهاد زاده , علی مطهری ,

در جلسه هفته گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی تغییر ترکیب اعضای هیئت امنای دانشگاه آزاد مطرح شد 

حجت‌الاسلام احمد سالک عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در این  با اشاره به جلسه هفته گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی و اتفاقات رخ‌داده در این جلسه، اظهار داشت: در این جلسه آقای حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی موضوع نامه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس هیئت مؤسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد به حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی را مطرح کرد.

وی افزود: در نامه آقای هاشمی رفسنجانی خطاب به حجت‌الاسلام روحانی این موضوع مطرح شده بود که شورای عالی انقلاب فرهنگی در زمینه انتخاب اعضای حقیقی هیئت امنای دانشگاه آزاد دخالتی نداشته و از این پس هیئت مؤسس دانشگاه آزاد اعضای حقیقی هیئت امنا را انتخاب و به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی کند.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: نه, شورای انقلاب فرهنگی , هاشمی , حذف کامل, فرهاد دانشجو, دانشگاه آزاد ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 12:4 |

اندک اندک پردها کنار می رود

اهم صحبتهای جکاب لو وزیر خزانه داری آمریکا
 
                                                     در اندیشکده واشنگتن، 29 آپریل 2015

۱- ما در خزانه داری آمریکا با همکاری کنگره و متحدان بین المللی خود توانستیم موثرترین، پیچیده ترین و خلاقانه ترین برنامه تحریمهای اقتصادی طول تاریخ را علیه ایران اعمال کنیم.

 ۲- در ابتدا عده ای در آمریکا معتقد بودند که تحریمها کارایی ندارد و کشورهای دیگر نظیر هند و چین به تحریمهای آمریکا محل نمیگذارند.

 ۳- این اعتقاد اشتباه بود و تحریمها دسترسی ایران به نظام مالی بین المللی را قطع کرد و صادرات نفت ایران را بیش از نصف کاهش داد و امکان دستیابی ایران به ذخائر ارزی خارجی و نفتی اش را کاهش داد و کاملا اقتصاد ایران را متاثر کرد.

 ۴- در نوامبر ۲۰۱۳ ما به یک توافق اولیه رسیدیم که در پی آن برنامه هسته ای ایران فریز شده و حتی به عقب بازگشت. برخی همان موقع انتقاد میکردند که این توافق موجب میشود فشار تحریمها بر ایران کاهش یابد. اما فشارها را حفظ کردیم تا ایران به تعهداتش عمل کند.

 ۵- چارچوبی که چند هفته قبل در سوئیس حاصل شد یک پایه مناسب برای یک توافق خوب است. چرا که همه مسیرهای ایران برای دستیابی به سلاح هسته ای را از بین برده و شدیدترین رژیم بازرسی از برنامه هسته ای در کشورها را علیه ایران اعمال میکند. در مقابل و وقتی که ایران گامهای لازم را برداشت، جامعه جهانی مجموعه ای از تحریمهای مرتبط با برنامه هسته ای ایران را کاهش میدهد.


تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: اهم , صحبتهای, جکاب لو, وزیر خزانه داری, آمریکا , اندیشکده, واشنگتن, 29 آپریل2015, تحریمها , توافق هسته ای,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 11:54 |
معلم اسرائیلی عضو داعش+عکس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۱

یک معلم اسرائیلی به همراه همسر یهودی و فرزندش به گروهک تروریستی داعش در سوریه پیوسته است.

به گزارش جبهه جهانی مستضعفین،«صلاح محامید» معلم ۲۰ ساله اسرائیلی به تروریست های داعش پیوست. سایت خبری «البوابه» مصر به نقل از این روزنامه نوشت، صلاح محامید که در داعش ملقب به «ابو الحارث مقدسی» است، اعلام کرده است هم اکنون به همراه همسر یهودی‌اش در سوریه زندگی می‌کند. 

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: معلم, اسرائیلی, عضو, داعش, عکس, ابو الحارث مقدسی, همسر یهودی‌اش, سوریه زندگی,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 11:43 |
 
سناریوی غرب برای آینده سیاست خارجی ایران
 
نیروهای اجتماعی، سیاسی و اقتصادی مختلف در عرصه های داخلی و بین المللی باتوجه به میزان توانمندی خود باعث تغییر در رفتار،جهت گیری ها،تاکتیک ها و راهبردهای خارجی و داخلی واحدهای سیاسی می شوند. از دیدگاه بعضی از متفکران غربی، جامعه پذیری بین المللی برای تغییر سیاست دولت های غیرقابل انطباق با منافع قدرت های بزرگ و هم سویی با هنجارهای مدنظر آنها مهمتر از نیروهای داخلی می باشد. جامعه پذیری این است که دولت ها به تدریج و با توجه به پاداش ها و مجازات ها که در برابر رفتارهای مختلف خود دریافت می کنند رفتار مناسب را در می یابند.

قدرت های بزرگ با دارا بودن ساختار چند بعدی قدرت در نظام بین الملل و تحت فشار گذاشتن (با شیوه های اجبار، اقناع و فرهنگ پذیری)واحدهای سیاسی، ارزش ها،هنجارها،استانداردها و منافع خود را در قالب تحریم ها و پاداش ها می گنجانند و دولت های مختلف بستگی به سطح توانمندی ها سیاسی و اقتصادی، پشتوانه فرهنگی و تمدنی و روحیه کارگزاران خود شیوه تعامل یا تقابل را در مقابل آنها بر می گزینند.

تئوری های فرهنگ پذیری در جامعه شناسی سازمانی، پیش بینی می کنند که فرایند اجتماعی شدن برای ایجاد هم شکلی رفتاری طبق هنجارهای و ارزش های غرب گرایانه فشار فزاینده ای را به دولت های مختلف وارد می نمایند. مثلا رژیم های بین المللی حقوق بشر با محتوایی غربی به سه روش اجبار،اقناع و فرهنگ پذیری به تدریج خواسته های خود را به کنشگران سیاسی تحمیل می نمایند.
تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: سناریوی, غرب, آینده , سیاست, خارجی, ایران, الیوت آبرامز, کشور نرمال, پنهان کاری, قهرمان سازی کاذب,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 11:11 |

«امرالله ایشلر» مشاور ویژه «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهوری ترکیه، با حمله‌ای شدید و بی‌سابقه در لحن و ادبیات به جمهوری اسلامی، اقدامات ایران در منطقه را «فتنه‌ساز» نامید و ادعا کرد، ضرری که ایران به وحدت جهان اسلامی زده، بیش از ضرری است که اسرائیل وارد کرده است.

ایشلر در گفت‌وگو با روزنامه سعودی «الحیات» چاپ لندن، در پاسخ به سوالی درباره سوریه، با نادیده گرفتن نقش کشورش در نفوذ تروریسم به سوریه و تخریب این کشور گفت: ایران بر اساس نگرانی‌های مذهبی و سیاست‌های ایدئولوژیک خود همه نوع حمایتی از جمله اعزام نیرو به سوریه کرده است و آبرو و جایگاه خود را نزد مردم مسلمان از دست داده است.
البته نگرانی های ترکیه قابل درک است چون بواسطه ارتباط با امریکا ، اسراییل و کشورهای مرتجع عرب از یک سو و از سوی دیگر داعش و مخالفتهای سر سخت داخلی به سوی جنگ بزرگ داخلی پیش می رود .
بزودی شاهد حکومت ژنرالها مستقیم در مسند خواهیم بود .
تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: توهین, مشاور , ویژه, اردوغان, ایران, نگرانی‌های مذهبی, سیاست‌های ایدئولوژیک,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 21:53 |

به گزارش شبکه المیادین از چهار حمله جنگنده های سعودی به شبکه ارتباطاتی در جبل العبله خبر داد.

این شبکه همچنین گزارش داد جنگنده های ائتلاف سعودی، مناطق متعددی را در غرب شهر تعز در مرکز یمن بمباران کردند.

این شبکه همچنین از زخمی شدن سه یمنی در حمله جنگنده های سعودی به جبل مران در استان صعده خبر داد.

المیادین همچنین به ناکامی متجاوزان سعودی در رساندن سلاح های پیشرفته به شبه نظامیان وابسته به عبدربه منصور هادی در لحج اشاره و اعلام کرد نیروهای ارتش، سلاح های پیشرفته ای را که جنگنده های سعودی برای طرفداران منصور هادی در لحج پرتاب کرده بودند، به غنیمت گرفتند.

خبرگزاری رسمی یمن(سبا) هم از بمباران فرودگاه بین المللی الحدیده در چندین نوبت خبر داد.

به گفته یک منبع محلی، جنگنده های سعودی باند و سالن های اصلی فرودگاه الحدیده را بمباران کردند که خسارت های زیادی به آن وارد شد.

این منبع خاطر نشان کرد بمباران فرودگاه الحدیده،‌در چارچوب طرح متجاوزان سعودی برای تحمیل محاصره ملت یمن و جلوگیری از رسیدن کمک های بشردوستانه و مورد نیاز آنها قرار دارد.

شبکه المیادین نیز از حمله موشکی عربستان به منطقه الغور در صعده و حملات هوایی به منطقه مرواح در شرق مارب خبر داد.

البته تحلیل گران بر این باور هستند که جنگ عربستان علیه یمن در حال تسری به عربستان و کشورهای همجوار و متحد عربستان است .

 

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: بمباران , فرودگاه , الحدیده , شکست سعودی , رساندن , سلاح , مزدورانش, ملت یمن, تحمیل محاصره,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 19:58 |

یک نشریه آمریکایی با اشاره به «مهارت ایران در امور نظامی و تدابیر راهبردی» نوشت:

ایرانی‌ها همواره راهبرد و تاکتیک نوینی داشته و حال حاضر نیز نحوه حملات دریایی خود

را در تنگه هرمز بهبود بخشیده‌اند.


 روزنامه آمریکایی «آبزرور» در گزارشی در زمینه برخورد چند روز گذشته در تنگه هرمز نوشت: ایران و آمریکا در حال انجام بازی «بتل فیلد» هستند و در این بین ایران قادر به رصد اقدام‌های ما می‌باشد ولی آمریکا تنها اقدام‌های این کشور را حدس می‌زند.
آبزرور با اشاره به اهمیت جهانی تنگه هرمز نوشت: باید درک کرد که تنگه هرمز آبراهی بسیار مهم می‌باشد و 20 درصد نفت جهان روزانه از این مسیر عبور می‌کند. این آبراه از یک سو در قلمروی دریایی ایران و از سوی دیگر در سمت عمان و امارات متحده عربی قرار گرفته است و براساس معاهده سازمان ملل متحد در زمینه قوانین دریایی، عبور و مرور برای همگان در این منطقه آزاد می‌باشد.
آبزرور سپس در ادامه با اشاره به مختصات جغرافیایی تنگه هرمز  نوشت: اگر ایران تنگه هرمز را مسدود کند، آنگاه به معنای واقعی کلمه جهان را به زانو درخواهد آورد. بنابراین غرب و به ویژه آمریکا باید بطور حتمی مانع از وقوع چنین رویدادی شوند. در این میان و در حالی‌که آمریکا در تنگه هرمز حضور دارد اما نشان داده که در واکنش دادن به چنین حوادثی مشکل دارد.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: ایرانی‌, راهبرد , تاکتیک نوینی, حملات دریایی, تنگه هرمز, مختصات, جغرافیایی, مسدود, ایران آمریکا,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 18:51 |

 

خاطره آیت الله امینی از برخورد

تند امام با هاشمی رفسنجانی

 

عده‌ای مدعی شده‌اند آقای هاشمی تنها کسی است

که از امام توبیخ نگرفته و همیشه بر اساس

خواسته‌های امام رفتار کرده است.

 
 
 
ماجرای نصب  منتظری به قائم مقامی رهبری توسط چه کسی مدیریت شده است؟ آیا در این مسئله مهم و حیاتی از حضرت امام(ره) مشورت گرفته شد؟ آیا سند یا مدرکی مبنی بر رضایتِ امام(ره) با این موضوع وجود دارد؟ آیا شخصِ آیت‌الله منتظری با این ماجرا موافق بوده است؟ چرا عزلِ وی –مانند انتصابش- از مجرای خبرگان رهبری اتفاق نیفتاد و امام(ره) شخصاً وارد ماجرا شد؟ اینها‌، تنها بخشی از سوالاتی است که می‌توان از مسئله نصب و عزل  منتظری پرسید. در نوشتار زیر، از زبان برخی شاهدانِ عینی خواهید خواند که اصلِ ماجرا به مدیریتِ شخص آقای هاشمی اتفاق افتاد و علی رغمِ نهیِ صریح امام از انتخاب آیت‌الله منتظری و اطلاعِ آقای هاشمی از عدم رضایت امام، وی بر این ماجرا اصرار ورزید و آن را در خبرگان مطرح و به رأی گذاشت. در ماجرای عزل هم با آنکه امام(ره) بارها تلاش کرد این ماجرا از ناحیه خبرگان مطرح شود، ولی آقای هاشمی مدتها از انجام خواستِ امامِ طفره رفت تا آنجاکه امام شخصاً اقدام به عزل کرد. نکته مهم، برخوردِ تند و تشرِ بی‌سابقه‌ی امام به آقای هاشمیِ رفسنجانی است که برخی از حاضران در این جلسه خصوصی –در خاطرات‌شان- از آن خبر داده‌اند.

 

در سال‌های اخیر بسیار مشاهده شده که برخی طرفداران هاشمی رفسنجانی با استفاده از برخی تعابیر امام و رهبری در مورد ایشان، به نوعی اعتماد ابدی و عصمت سیاسی برای ایشان ساخته‌اند؛ تا جایی که عده‌ای مدعی شده‌اند آقای هاشمی تنها کسی است که از امام توبیخ نگرفته و همیشه بر اساس خواسته‌های امام رفتار کرده است. به عنوان نمونه، در مصاحبه حجت‌الإسلام طباطبایی با روزنامه جمهوری اسلامی اینگونه آمده است: «من اینجا باید یک کلمه درباره آیت‌الله هاشمی رفسنجانی آن‌روز و امروز بگویم؛  هاشمی رفسنجانی یکی از مطیع‌ترین و فرمان‌پذیرترین اشخاص در اطراف حضرت امام(ره) بود. بنده تمامی اطرافیان امام(ره) در آن زمان را به طور کامل می‌شناختم؛ اما  هاشمی امکان نداشت اقدامی خلاف نظر حضرت امام انجام دهد و یا خدای نکرده ذره‌ای شبهه در ذهن خودش نسبت به امام داشته باشد. تا جایی که ذهن یاری می‌کند و تاریخ نشان می‌دهد، ایشان مشاور امینی برای امام بوده و هیچ توبیخی هم از امام نداشته‌اند.»[۱]

 به نظر می‌رسد بازخوانی داستان نصب و عزل  منتظری با محوریت خاطرات آیت‌الله ابراهیم امینی -از همشهریان و دوستان نزدیک منتظری- میزان صحت این گزاره را بهتر مشخص می‌کند.[۲]

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: خاطره , آیت الله امینی, برخورد تند, امام خمینی , آقای هاشمی, نصب و عزل منتظری, بسیجیان عاشورایی,

لوگوی وبگاه
عاشورائیان زنجان
همکاران سایبری
ثامن تم

 هیئت بین الحرمین ساری


رزمنده سایبری
تخصصی مهدویت

???? ?????

http://8pic.ir/images/rgibwc9x51tm86kxjjxh.jpg

?? ???? ?????? ????? ???? ???

هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد

مجمع فرهنگي رهپويان علي شهر سريش آباد

محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما
موضوعات مطالب
پیوندهای روزانه
برچسب‌ها
» داعش (57), » ایران (39), » عربستان (39), » عاشوراییان (39), » ایران (31), » یمن (28), » عراق (24), » داعش (22), » زنجان (22), » ترکیه (21), » عاشوراییان زنجان (21), » امریکا (18), » سوریه (16), » شهادت (16), » شهید (15),
نوای وب
پخش انلاین
همکاران دیگر

 دعای عشق بخوان