موسسه تنظیم و نشر آثار هم نمی‌تواند بگوید "فقط من می‌فهمم امام چه گفت"
تماس با مدیر

نام و نام خانوادگي:
پست الکترونيکي:
آرشيو مطالب
آخرین مطالب

درباره ما

این وب وابسته به هیچ گروه و سازمانی نیست و از نظر فکری فقط از احکام شرعی و منویات امام خامنه ای تبعیت می کند .
همسنگران
» ضامن آهو
» شعرهای سیدناصر ولائی
» ياوران مهدي
» مباحث اخرالزمان
» ظهور نزدیک است
» شهدا شرمنده ایم
» امروز اولین روز از باقی عمر من است
» (وب مداحی کربلایی محسن احمدی)
» همراه رهبر
» کلبه ساده من
» معبری به آسمان
» نگاه
» گروه اسلام شیوا
» ذاکرین اهل بیت
» لبیک یا حسین
» هیئت جوانان مسجد حضرت سیدالشهداء(ع)
» پاتوق عاشقان علی اصغر (ع)
» گمنام
» پایگاه رسمی حزب الله لبنان
» هیئت بین الحرمین اندیمشک
» معبری به آسمان
» انصارالمهدی
» شهید چهارده سال بعد از انتظار
» حزب الله لبنان
» معبر سایبری اندیشه
» REZAHOOSHMAND
» وطنم قلعه سرچهاردانگه
» منتظران ظهور 313
» وبسایت رسمی شجره طیبه صالحین،حلقه شهیدمهدی مکاری شهر مشکات
» خادمین سرزمین نور
» کـلــبـه درویــــشـی
» اَین عمار!!!درجستجوی عمار...
» یالثارات
» سایت مداحی کربلایی محسن احمدی
» ♥♥ استاد رائفی پور ♥♥
» سنگر جنگ نرم
» مجمع فرهنگي رهپويان علوي سريش آباد
» تار نمای تخصصی حاج جواد دلیر
» وبلاگ فرهنگی و مذهبی لثارات الحسین (ع)
» مهدویت وآخرالزمان
» معبر سایبری اندیشه
» هیئت محبان امام جعفرصادق(ع) تربت جام
» معبر سایبری اندیشه
» مهدی موعود (عج)
» مـــنــتــظـران مـــهــــدی
» بسیج ما
» جاودانه ها
» جنگ 93
» هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد
» بیرق عشق
» دغدغه
» دل خوشي های طلبه
» تفرش عصر مدرن
» یا اباصالح المهدی
» روستای شهید حسین چکی(روستای دشت آهو)
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» گرافیک کده
» سرباز سایبری سید علی
» بیتابان گربلا
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» مولا مهدی گل یاس
» معبر سایبری ساوه
» مجله حقیقت
» مهدی مولا گل یاس
» بیرق عشق
» رزمنده سایبری
» هیئت بین الحرمین ساری
» مرشد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشوراییان زنجان و آدرس b-zanjan.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 248
بازدید دیروز : 382
بازدید هفته : 630
بازدید ماه : 16572
بازدید کل : 1004466
تعداد مطالب : 888
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1



روزشمار محرم عاشورا جنگ دفاع مقدس
 سید علی اگر لب تر کند جان را فدایش می کنیم کربلا را تو مپندار که شهریست در میان شهرها و نامیست در میان نام‌ها  بازنده نگهداشتن عاشوراء کشور شما آسیب نخواهد دید السلام علیک یا ابا عبدالله بسیج لشگر مخلص خداست أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَبَ اللّهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاء شهید نظر می کند به وجه الله

سید علی خمینی

نخستین پیش همایش اجتهاد در اندیشه امام‌خمینی(ره) در پژوهشکده امام‌خمینی در حرم مطهر امام‌خمینی(ره) برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی خمینی، موسوی بجنوردی و آیت‌الله عباسعلی روحانی رئیس پژوهشکده امام‌خمینی و انقلاب اسلامی به سخنرانی پرداختند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی خمینی با تأکید بر اینکه مردم به جمهوری اسلامی برآمده از اندیشه امام‌خمینی رأی دادند؛ اجتهاد در اندیشه امام‌خمینی را یک نیاز واقعی دانست.

وی با بیان اینکه در مصادیق انقلابی مانده‌ایم و مفاهیم انقلابی را رها کرده‌ایم؛ پرداختن به مفاهیم انقلابی را مسیر اجتهاد در اندیشه امام‌خمینی عنوان کرد و یادآور شد: در جا زدن در مصادیق و رها کردن مفاهیم انقلابی موجب تحجر است.

مشروح سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی خمینی در ادامه می‌آید:

انقلاب اسلامی تک بعدی نبود

نکته‌ای که در ابتدا می‌بایست به آن اشاره کرد این است که امام و به تبع او انقلاب یک انقلاب تک بعدی نبود.

شما اگر آرمان‌های امام و به تبع آن آرمان‌های انقلاب را بررسی کنید، خواهید دید که این آرمان‌ها دارای ابعاد مختلف هستند و یک کل است که «بما هو کل» دارای ارزش و معنا می‌شود.

منشأ این موضوع هم شخصیت خود حضرت امام است که یک شخصیت دارای ابعاد مختلف و یک اندیشه کامل بود.

امام در سن 61 سالگی قیام ظاهری خود را آغاز کردند و قبل از آن ایشان در حیطه‌های مختلف یک شخصیت خود ساخته بود. از جمله در حیطه اندیشه، عمل، کردار و رفتار.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: هیچ‌کس, نمی‌تواند , بگوید , فقط ما هستیم, می‌فهمیم, امام چه گفت, موسسه تنظیم و نشر آثار امام , هیچ وقت این کار را نمی‌کند, ,

ابوالفضل ابوترابی حقوقدان و عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، در خصوص اعلام رأی دادگاه مهدی هاشمی و عملکرد قوه قضاییه زیر فشار و جوسازی‌های نزدیکان وی گفت: عملکرد قوه قضاییه در روند بررسی و صدور حکم مهدی هاشمی قابل تقدیر است زیرا تحت فشارها و هجمه‌های سنگین توانستند بدون تأثیر پذیری این امر مهم و این آزمون سرنوشت‌ساز را به پایان رسانده حکم نهایی را صادر کنند، اگر در سال‌های گذشته به روند بررسی  و صدور احکام پرونده‌های مفاسد اقتصادی نگاه کنیم، دستگاه قضا کارنامه قابل قبولی از خود به جای گذاشته است.

وی در ادامه اضافه کرد: اتهام مهدی هاشمی اتهامات سنگینی است، قاضی پرونده باید مجازات سنگین‌تری را در نظر می‌گرفت اما باید این را بدانیم که حکم قاضی بر مبنای کیفرخواست صادر می‌شود و قاضی باید با توجه به کیفرخواست ارائه شده حکم نهایی را صادر کند، در خصوص کیفرخواست مهدی هاشمی، حرف و حدیث‌هایی مطرح است که کمیسیون قضایی در مجلس شورای اسلامی پیگیری آنها را خواهد کرد، امیدواریم در مرحله تجدید نظر نیز فشار‌ها و هجمه‌های اطرافیان متهم بر رأی نهایی تأثیرگذار نباشد.

عضو کمیسیون قضایی مجلس در خصوص شبهات پرونده مهدی هاشمی و نکات مبهم در این پرونده اظهار داشت: در پرونده مهدی هاشمی سه نکته مبهم وجود دارد که باید به آنها پاسخ داده شود، نخست آنکه وزارت اطلاعات گزارشی در خصوص فعالیت‌های مهدی هاشمی در انگلستان ارائه می‌دهد که پس از مدتی این گزارش پس گرفته می‌شود، باید از وزیر اطلاعات بپرسیم که چرا این اتفاق افتاده و نباید با تغییر وزیر، نظام تصمیم‌گیری در یک وزارت‌خانه تغییر کند.

ابوترابی در ادامه گفت: نکته دوم که باید به آن پاسخ داده شود، این است که طبق قانون اگر اتهام فرد مبنی بر اخلال نظام اقتصادی در دادگاه اثبات شود، حکم آن اعدام است، تبرئه مهدی هاشمی از این اتهام باید برای افکار عمومی و تمامی مردم بیان شود، که چرا وی از اتهام اخلال در نظام اقتصادی تبرئه شده است، از طرفی یک نکته بسیار شفاف وجود دارد و آن این است که مهدی هاشمی در فتنه 88 جزو فعالان این اغتشاشات بوده و چگونه است حکم صادره منطبق با وقوع جرایم وی نیست.

وی در پایان با تأکید بر پاسخ گویی قوه قضاییه مبنی بر ابهامات موجود در پرونده اظهار داشت: اگر از موارد ذکرشده بگذریم، عملکرد دستگاه قضا در برخورد با دانه‌درشت‌ها امری مثبت و قابل توجه است و نشان داد کسی که مرتکب جرمی شده است در جمهوری اسلامی در حاشیه امن قرار ندارد.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: وزارت اطلاعات, گزارش , فعالیت‌های , مهدی هاشمی, انگلیس, را پس گرفت ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 1:24 |
 حضور مهدی هاشمی در مراسم اعتکاف

مهدی هاشمی، با حضور در جمع دانشجویان دانشگاه علوم و تحقیقات، در مراسم اعتکاف این دانشگاه شرکت کرد.


 

این اعتکاف آقایان است که در عبادتی عمیق غرق شده اند و حضور اطرافیان را احساس نمی کنند .

این هم شرکت کنندکان آخرین نماز جمعه هاشمی ...

فافهم

 

 

 

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 19:2 |

ناجا: عوامل آتش زدن هتل تارا مهاباد دستگیر شدند

ناجا: عوامل آتش زدن هتل تارا مهاباد دستگیر شدند

معاون اجتماعی نیروی انتظامی با اعلام اینکه متهم پرونده مهاباد هیچ جایگاه امنیتی ندارد و یکی از اهالی همان منطقه است افزود: متهم دستگیر و به جرم خود اعتراف کرده است.

سردار سعید منتظرالمهدی در جمع خبرنگاران با اشاره به ماجرا ی مهاباد گفت: پس از وقوع این حادثه شبکه های معاند تلاش کردند با بزرگنمایی ماجرا جو امنیتی شدیدی را در شهر حاکم کنند که خوشبختانه با حضور به موقع ماموران انتظامی استان و خویشتن داری پرسنل نیروی انتظامی بلافاصله جوی آرام در شهر حاکم شد. 

 
وی با اعلام اینکه به موجب این ماجرا تعدادی از شهروندان مهابادی مجروح شدند افزود: مجروحان ماجرا به صورت سرپایی درمان شدند و خوشبختانه این ماجرا هیچ کشته ای نداشت و علی رغم جوسازی های اخیر درخصوص دستگیری و کشته شدن عده ای از شهروندان مهابادی اعلام می کنم که این خبر صحت ندارد.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: ناجا, عوامل , آتش زدن, هتل , تارا, مهاباد , دستگیر, منتظرالمهدی, رد پایی , امنیتی , دختر , از اتاقهای هتل , فردی نامحرم , ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 18:55 |

جدیدترین سامانه پدافندی ترکیه +عکس صنایع Aselsan ترکیه جدید ترین دستاورد پدافندی خود را تحت عنوان "حصار" در دو مدل برد کوتاه و برد متوسط رونمایی کرد.

در نمایشگاه دفاعی ترکیه تحت عنوان IDEF ۲۰۱۵ جدیدترین دستاورد پدافندی این کشور با نام "حصار" رونمایی شد. این سامانه که شامل دو مدل برد کوتاه و متوسط می باشد بوسیله ی سیستم کنترل آتش جدید مدرنیزه شده.
 
نمونه ی کوتاه برد این سامانه تحت عنوان "Hisar-A" بر روی خودرو زرهی ACV-۳۰ نصب شده که قادر به حمل ۴ تیر موشک این سامانه به همراه رادار سه بعدی اسکن آسمان، سامانه ی الکترواپتیکی و سامانه ی جستجوگر IR می باشد.
 
 
نمونه برد متوسط این سامانه با نام "Hisar-۰" با حداکثر برد درگیری ۱۵ کیلومتر نیز از همان ویژگی های نمونه برد کوتاه آن برخوردار است با این تفاوت که لانچر این سامانه قابلیت حمل ۶ تیر موشک را دارد.
 
 
مراحل ساخت و تولید این سامانه از سال ۲۰۱۱ میلادی با عقد قرارداد بین صنایع نظامی Aselsan و دبیرخانه صنایع دفاعی ترکیه آغاز شد.
تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: جدیدترین, سامانه, پدافندی هوایی , ترکیه, صنایع نظامی Aselsan , حصار, برد متوسط, کوتاه برد , Hisar-AHisar-۰,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 18:38 |

استقراریگان رزمی العباس برای دفاع از کربلا فرماندهی ستاد یگان العباس(ع) از استقرار توپخانه، سامانه موشکی و تقویت نیروهای زرهی در مرز استان کربلا برای پاسخ به هرگونه خطری که امنیت کربلا، مردم و مقدسات آن را تهدید نماید خبر داد.

به گزارش ابنا، تغییر در فرماندهی منطقه عملیاتی النخیب از مرکز فرماندهی فرات میانی به مرکز فرماندهی جزیره و بادیه تأثیری بر حضور نیروهای یگان رزمی العباس(ع) در این منطقه عملیاتی نخواهد داشت.
 
یگان رزمی العباس(ع) در بیانیه‌ای با بیان این مطلب تاکید کرد: یگان رزمی العباس(ع) وابسته به آستان مقدس حرم حضرت عباس(ع) و یکی از تشکیلات نیروهای داوطلب مردمی که تحت نظر وزارت دفاع عراق در حال خدمت می‌باشد، همانند قبل با فرماندهی منطقه عملیاتی النخیب که اکنون در اختیار مرکز فرماندهی جزیره و بادیه قرار گرفته است، هماهنگ خواهد بود.
  استقراریگان رزمی العباس برای دفاع از کربلا
 
 
همچنین در این بیانیه آمده است: امنیت و سلامت استان کربلا هدف اصلی تشکیل این یگان بوده و به هیچ عنوان خطراتی که استان کربلا را حتی در صد‌ها کیلومتر دور‌تر از این استان تهدید نماید، بدون پاسخ نخواهد گذاشت.
 
تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: استقرار, یگان, رزمی , العباس دفاع , کربلا, ستاد یگان العباس(ع), امنیت , سلامت, استان کربلا, هدف اصلی گروه,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 2:20 |
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 1:49 |

در صورت حصول احتمالی توافق هسته‌ای انتظار تغییر شدید در دیگر حوزه‌های سیاست خارجی ایران

را نداشته باشید. بسیاری از سخنان ظریف در نیویورک برخلاف این نتیجه‌گیری نیست.موانعی که بر سر بهبود روابط ایران و آمریکا وجود دارد

اگر محمدجواد ظریف شغل دوم داشت، احتمالاً بندباز می شد. چراغ های روشن و شنا کردن برخلاف جریان آب چیز جدیدی برای وزیر خارجه ایران نیست که چهارشنبه گذشته، پس از نزدیک به یک ماه از جنجال هایی که بر سر توافق هسته ای احتمالی به وجود آمده بود، در سالن اجتماعات دانشگاه نیویورک حضور یافت.

در مرحله نخست، میان ایران، ایالات متحده و فرانسه اختلاف نظر وجود داشت، اما در ۲ آوریل همه آنها با چارچوب توافق که براساس آن در ازای توقف برنامه تسلیحات هسته ای ایران، تحریم های اقتصادی علیه ایران لغو می شوند، موافقت کردند. مورد بعدی درباره سناتور تام کاتن (جمهوری خواه از آرکانزاس) و نامه مشهورش به رهبران جمهوری اسلامی ایران بود که به امضای ۴۷ سناتور جمهوری خواه رسید و هدفش دقیقاً شکست توافق جامع بود. سپس در ۲۰ آوریل، جیسون رضائیان، خبرنگار واشینگتن پست محکوم به چهار جرم از جمله جاسوسی شد.

هیچ کدام از این ها خوش بینی ظریف را تعدیل نکرد و وی هنوز اصرار دارد که توافق می تواند به دست بیاید. وزیر خارجه ایرانی ها می گوید: «من معتقدم که می تواند انجام شود، من معتقدم که باید انجام شود. من معتقدم این یک فرصت برای همه ما است که نباید از دست بدهیم.»

ظریف یک پیغام ویژه هم برای سناتور کاتن داشت. وی که درباره فرآیند لغو تحریم های ایران در سازمان ملل سخن می گفت اعلام کرد: «این برای تمام کشورهای عضو لازم الاجرا خواهد بود، چه سناتور تام کاتن دوست داشته باشد چه نداشته باشد.» حضار در سخنرانی در این لحظه خندیدند.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: موانعی , بهبود , روابط , ایران , آمریکا, جیسون رضائیان, لسلی گلب, توافق هسته ای, آرام کردن درگیری های خطرناک در سوریه, عراق, افغانستان ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 17:43 |

«عبدالله المعلمی» نماینده دائم عربستان در سازمان ملل بار دیگر با ادعای دخالت ایران در امور یمن، با وجود هر نقشی برای ایران به منظور حل بحران یمن مخالفت کرد.

پایگاه خبری «النشره»، به نقل از المعلمی گزارش داد که ایران نه عضو شورای همکاری خلیج فارس است، نه همسایه یمن و نه عضو اتحادیه عرب بنابراین ربطی به مسأله یمن ندارد.

وی در گفت‌وگویی با خبرنگاران مدعی شد که ایران با حمایت از جنبش انصار الله علیه آنچه مشروعیت در یمن خوانده می‌شود دخالتی غیرقانونی و غیر قابل قبول در این کشور دارد.

نماینده عربستان که کشورش اخیرا به بهانه حمایت از مشروعیت به یمن حمله کرده و صدها شهروند غیرنظامی یمنی را به کشتن داده تأکید کرد که عربستان علاقه ندارد

که «اسماعیل ولد شیخ احمد» فرستاده سازمان ملل برای حل پرونده یمن با ایران گفت‌وگوهایی در این زمینه داشته باشد اما او اجازه دارد با هرگروه و کشوری که لازم می‌بیند رایزنی کند.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: اظهارات, مقام , سعودی , علیه , ایران, جنبش انصار الله, یمن, عبدالله المعلمی,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 17:38 |

منابع امنیتی در عراق از تلاش گروه تروریستی داعش برای زمینه سازی حمله به شهر کربلا خبر دادند.

 شبکه تلویزیونی العربیه به نقل از مسئولان امنیتی در استان کربلا از گزارش‌های اطلاعاتی درباره تلاش داعش برای برنامه ریزی حمله به این شهر خبر داد.

 به گفته مسئولان امنیتی در استان کربلا، داعش تلاش می‌کند با تصرف کردن منطقه النخیب در استان الانبار، آن را به پایگاهی برای حمله به کربلا تبدیل کند.

 نیروهای ارتش و نیروهای داوطلب مردمی عراق برای جلوگیری از اجرای این طرح داعش به منطقه النخیب اعزام و در این منطقه مستقر شدند.

 النخیب در استان الانبار و در فاصله ۲۵۰ کیلومتری شهر کربلاء قرار دارد، اما تامین امنیت آن به فرماندهی «فرات اوسط» واگذار شد.

 النخیب نزدیک مرزهای عربستان سعودی و اردن است و در آن شبکه بزرگراهی وجود دارد. فاصله این منطقه تا مرزهای عربستان کمتر از ۷۰ کیلومتر است.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: داعش , تصرف , منطقه النخیب , استان الانبار, پایگاهی , حمله , کربلا , مرزهای , عربستان , سعودی , اردن, ۷۰ کیلومتر,

لوگوی وبگاه
عاشورائیان زنجان
همکاران سایبری
ثامن تم

 هیئت بین الحرمین ساری


رزمنده سایبری
تخصصی مهدویت

???? ?????

http://8pic.ir/images/rgibwc9x51tm86kxjjxh.jpg

?? ???? ?????? ????? ???? ???

هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد

مجمع فرهنگي رهپويان علي شهر سريش آباد

محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما
موضوعات مطالب
پیوندهای روزانه
برچسب‌ها
» داعش (57), » ایران (39), » عربستان (39), » عاشوراییان (39), » ایران (31), » یمن (28), » عراق (24), » داعش (22), » زنجان (22), » ترکیه (21), » عاشوراییان زنجان (21), » امریکا (18), » سوریه (16), » شهادت (16), » شهید (15),
نوای وب
پخش انلاین
همکاران دیگر

 دعای عشق بخوان