مردم ترکیه قربانی آینده داعش
تماس با مدیر

نام و نام خانوادگي:
پست الکترونيکي:
آرشيو مطالب
آخرین مطالب

درباره ما

این وب وابسته به هیچ گروه و سازمانی نیست و از نظر فکری فقط از احکام شرعی و منویات امام خامنه ای تبعیت می کند .
همسنگران
» ضامن آهو
» شعرهای سیدناصر ولائی
» ياوران مهدي
» مباحث اخرالزمان
» ظهور نزدیک است
» شهدا شرمنده ایم
» امروز اولین روز از باقی عمر من است
» (وب مداحی کربلایی محسن احمدی)
» همراه رهبر
» کلبه ساده من
» معبری به آسمان
» نگاه
» گروه اسلام شیوا
» ذاکرین اهل بیت
» لبیک یا حسین
» هیئت جوانان مسجد حضرت سیدالشهداء(ع)
» پاتوق عاشقان علی اصغر (ع)
» گمنام
» پایگاه رسمی حزب الله لبنان
» هیئت بین الحرمین اندیمشک
» معبری به آسمان
» انصارالمهدی
» شهید چهارده سال بعد از انتظار
» حزب الله لبنان
» معبر سایبری اندیشه
» REZAHOOSHMAND
» وطنم قلعه سرچهاردانگه
» منتظران ظهور 313
» وبسایت رسمی شجره طیبه صالحین،حلقه شهیدمهدی مکاری شهر مشکات
» خادمین سرزمین نور
» کـلــبـه درویــــشـی
» اَین عمار!!!درجستجوی عمار...
» یالثارات
» سایت مداحی کربلایی محسن احمدی
» ♥♥ استاد رائفی پور ♥♥
» سنگر جنگ نرم
» مجمع فرهنگي رهپويان علوي سريش آباد
» تار نمای تخصصی حاج جواد دلیر
» وبلاگ فرهنگی و مذهبی لثارات الحسین (ع)
» مهدویت وآخرالزمان
» معبر سایبری اندیشه
» هیئت محبان امام جعفرصادق(ع) تربت جام
» معبر سایبری اندیشه
» مهدی موعود (عج)
» مـــنــتــظـران مـــهــــدی
» بسیج ما
» جاودانه ها
» جنگ 93
» هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد
» بیرق عشق
» دغدغه
» دل خوشي های طلبه
» تفرش عصر مدرن
» یا اباصالح المهدی
» روستای شهید حسین چکی(روستای دشت آهو)
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» گرافیک کده
» سرباز سایبری سید علی
» بیتابان گربلا
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» مولا مهدی گل یاس
» معبر سایبری ساوه
» مجله حقیقت
» مهدی مولا گل یاس
» بیرق عشق
» رزمنده سایبری
» هیئت بین الحرمین ساری
» مرشد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشوراییان زنجان و آدرس b-zanjan.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 55
بازدید دیروز : 93
بازدید هفته : 670
بازدید ماه : 22388
بازدید کل : 987819
تعداد مطالب : 888
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1



روزشمار محرم عاشورا جنگ دفاع مقدس
 سید علی اگر لب تر کند جان را فدایش می کنیم کربلا را تو مپندار که شهریست در میان شهرها و نامیست در میان نام‌ها  بازنده نگهداشتن عاشوراء کشور شما آسیب نخواهد دید السلام علیک یا ابا عبدالله بسیج لشگر مخلص خداست أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَبَ اللّهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاء شهید نظر می کند به وجه الله
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 13:48 |

مردم ترکیه قربانی آینده داعش

محمد اسماعیلی دهقی کارشناس مسائل سیاسی در یادداشتی با عنوان «مردم ترکیه قربانی آینده داعش» می نویسد:

با آغاز فتنه داعش در منطقه خاورمیانه برخی از کشورهای منطقه از جمله ترکیه , عربستان , قطر برخی از آمال و ارزوهای دست نیافته سیاسی خود را هم راستا با اقدامات تروریستی و تهاجمات این گروه خون آشام ارزیابی کردند که به دلیل پرهیز از اطاله مطلب از پرداختن به جزئیات این سیاست ها خود داری میکنیم .
اندکی بعد از اعلام موجودیت این گروه تروریستی نوعی تقسیم کار برای حمایت و پشتیبانی از داعش در بین تعدادی از کشورهای منطقه شکل گرفت و هر یک در حد توان و یا خارج از توان ارائه سرویس به این گروه تروریستی را در دستور کار سیاست خارجی خود قرار دادند .در این بین ترکیه محسوس ترین و اساسی ترین همکاری را از حیث ترانزیت , اموزش و درمان مجروحین بر عهده گرفت .
به طوری که بر اساس اعلام یک شبکه تلویزیونی المانی داعش در خاک ترکیه چندین پایگاه و اردوگاه نظامی دارد که مهمترین آنها  اردوگاه غازی عنتاب , اردوگاه اوروفا در جنوب شرقی ترکیه  , اردوگاه العثمانیه در اضنه در جنوب ترکیه و اردوگاه کرمان در اضنه که البته به استانبول نزدیکتر است
تری میسان، روزنامه نگار فرانسوی همچنین فاش کرده که ترکیه زمینه نفوذ 5 هزار جنگجوی القاعده به خاک سوریه را فراهم کرده است که این امار مربوط به سال گذشته است و تعداد این عناصر تا کنون بسیار بیش از این است
با گذشت زمان و انتشا اخبار مربوط به وحشی گری و اعمال غیر انسانی این گروه کم کم نوعی از انزجار عمومی از این قبیل وحشی گری ها در همه کشور های دنیا ظاهر گشت و تقریبا از همان زمان شکست ائتلاف برای حمایت از داعش نمایان گردید وامروز تقریبا برای همه تحلیل گران کاخ سفید , انکارا و ریاض روشن شده است که خسارات ناشی از تهاجمات داعش و رسوایی ناشی از حمایت های این کشورها  نسبت به عایدی و سود حاصله از عملکرد داعش مقرون به صرفه نیست به همین دلیل ائتلاف برای حمایت از داعش به ائتلافی هرچند ظاهری برای سرکوب داعش تبدیل شد .
با این مقدمه کوتاه به این نکته میپردازیم که بر اساس هشدار سرویس های امنیتی ترکیه و آنچه که از شواهد و قرائن مشاهده میشود این گونه به نظر میرسد که این گروه تروریستی آماده میشود تا در ادامه درگیری های منطقه ای و کوچ فصلی خود در اینده نزدیک وارد قلمرو ترکیه شود .
در همین رابطه سازمان امنیت ملی ترکیه (ام ای تی) و اداره پلیس این کشور نسبت به فعالیت های داعش هشدار داده اند واعلام کرده اند که این جریان خود را برای حمله به اهدافی در داخل ترکیه از طریق انجام سلسله ای از ترورها و انفجار خودروهای بمب گذاری شده درمناطق مختلف ترکیه آماده می کند.

از سوی دیگر در خبر ها آمده استلوونت گوک، رییس گروه پارلمانی حزب مخالف جمهوریخواه خلق ترکیه گفته است: داعش در تمامی ترکیه فعال است وی همچنین به صراحت  دولت آنکارا به اهمال کاری در مورد داعش متهم کرد و گفت: داعش به عضوگیری از ترکیه ادامه می دهد و صدها تبعه ترکیه عضو داعش هستند. . .
به عبارت دیگر اتشی را که دولت این کشور در تهیه هیزم آن نقش موثری داشت میرود تا دامن این کشور را در بر بگیرد و متاسفانه به دلیل زمینه های مساعدی که بافت جمعیتی و موقعیت جغرافیای این کشور دارد وقوع این اتفاق ناگوار دور از امکان نیست
یکی از دلایلی که کارشناسان این کشور را طعمه مناسبی برای تعرض داعش میدانند مربوط به جمعیت اهل سنت این کشور و نوع آموزشهای ارائه شده در سطح رسانه ها و مدارس این کشور است. سردمداران ترکیه در یک صد سال گذشته همواره سعی کرده اند این کشور را مطابق با خواست و میل اروپاییان اداره کنند به همین جهت تعالیم مذهبی در این کشور از عمق بسیار اندکی برخوردار است .
آمار ها نشان میدهد همه روزه تعدادی از جوانان و جنگجویان جویای نام از سرتاسر کشورهای اروپایی و افریقایی از طریق مرزهای ترکیه به قلمرو داعش وارد میشوند وشمار زیادی از آنها نیز تا کنون در این مسیر جان خود ار نیز از دست داده اند .
باید پذیرفت یکی از دلایلی که برخی از این جوانان این چنین جسورانه خود را به کام مرگ میفرستند صرف نظر از شور و هیجان جوانی و جاذبه های نظامی گری موجود در داعش مربوط به شعارهای فریبنده داعش در حوزه های اعتقادی است و متاسفانه رسانه های کشور های مختلف از جمله ترکیه تمایل چندانی از خود نسبت به روشنگری و اگاهی بخشی نسبت به ماهیت اصلی این گروه از خود نشان نمیدهند .
به عبارت ساده تر داعش از خلاء موجود در سیستم آموزشی کشور های مختلف از جمله ترکیه حداکثر استفاده را به عمل میآورد و با ارائه بسته های اعتقادی در فضای مجازی و طرح شعارهای جهان شمول و اغواگرانه سعی در جذب نیرو از بین جوانان میکند و تاکنون توانسته است موفقیت های چشمگیری در این عرصه بدست آورد .
آنچه که مسلم است وقتی تعالیم اصیل اسلامی از دسترس عموم و خصوصا نسل جوان خارج میشود به طور طبیعی گروه های تندرو و افراطی به اسانی موفق میشوند تا با طرح شعارهای حماسی و به ظاهر اصول گرایانه به جذب نیرو بپردازند .
تاریخچه کوتاه داعش نشان میدهد بیشترین قربانیان و بیشترین اوارگان ناشی از تهاجمات داعش مربوط به مناطق سنی نشین بوده است و علت اصلی ان نیز لانه گزینی و مقاومت ضعیف مناطق سنی نشین در مقابل داعش بوده است و از اینرو به نظر میرسد ترکیه طعمه خوبی برای برنامه ریزی های اتی این گروه تروریستی باشد.
در این بین فضای مجازی و شبکه های اجتماعی فرصت مغتنمی را برای این گروه های افراطی فراهم اورده است تا به راحتی به جذب و اموزش نیرو بپردازند  .
باوجود اینکه درصد قابل‌توجهی از مردم این کشور با اعمال وحشیانۀ گروه تروریستی داعش مخالف هستند، اما تعداد زیادی از صفحات شبکه‌های اجتماعی در ترکیه همچنان به حمایت از فعالیت‌های آن گروه می‌‌پردازند و علاوه بر این، دست‌کم، 6 وبسایت به‌طور روزانه اخبار مربوط به داعش را پوشش می‌دهند.
طبق نظرسنجی یک مرکز تحقیقات اجتماعی و استراتژیک  واقع در آنکارا، 12 درصد از مردم ترکیه، داعش را یک گروه تروریستی نمی‌دانند!  
این همدلی فزاینده‌ای که میان این عده از کاربران ترکیه و تروریست‌های داعش وجود دارد محصول فعالیت بلامانع داعش در اقص نقاط دنیا از جمله ترکیه است که نگرانی‌های بسیاری را در میان دیپلمات‌ها و کارشناسان امنیتی ترکیه به‌وجود آورده است.
همه این تحولات در شرایطی است که در رسانه های ترکیه و خصوصا شبکه های تلویزیونی کمترین نگرانی از این نفوذ خزنده و خطرناک به چشم نمیخورد و بیم آن میرود در آینده نه چندان دور این کشور زیبا و توریستی  تبدیل به ویرانه و استراحت گاهی برای تروریست ها شود.


تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: مردم , ترکیه, قربانی , آینده , داعش, شبکه تلویزیونی المانی داعش, پایگاه و اردوگاه نظامی داعش در ترکیه, اردوگاه غازی عنتاب , اردوگاه اوروفا در جنوب شرقی ترکیه , اردوگاه العثمانیه در اضنه در جنوب ترکیه و اردوگاه کرمان در اضنه,

لوگوی وبگاه
عاشورائیان زنجان
همکاران سایبری
ثامن تم

 هیئت بین الحرمین ساری


رزمنده سایبری
تخصصی مهدویت

???? ?????

http://8pic.ir/images/rgibwc9x51tm86kxjjxh.jpg

?? ???? ?????? ????? ???? ???

هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد

مجمع فرهنگي رهپويان علي شهر سريش آباد

محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما
موضوعات مطالب
پیوندهای روزانه
برچسب‌ها
» داعش (57), » ایران (39), » عربستان (39), » عاشوراییان (39), » ایران (31), » یمن (28), » عراق (24), » داعش (22), » زنجان (22), » ترکیه (21), » عاشوراییان زنجان (21), » امریکا (18), » سوریه (16), » شهادت (16), » شهید (15),
نوای وب
پخش انلاین
همکاران دیگر

 دعای عشق بخوان