عربستان از این پس روی آرامش را نخواهد دید
تماس با مدیر

نام و نام خانوادگي:
پست الکترونيکي:
آرشيو مطالب
آخرین مطالب

درباره ما

این وب وابسته به هیچ گروه و سازمانی نیست و از نظر فکری فقط از احکام شرعی و منویات امام خامنه ای تبعیت می کند .
همسنگران
» ضامن آهو
» شعرهای سیدناصر ولائی
» ياوران مهدي
» مباحث اخرالزمان
» ظهور نزدیک است
» شهدا شرمنده ایم
» امروز اولین روز از باقی عمر من است
» (وب مداحی کربلایی محسن احمدی)
» همراه رهبر
» کلبه ساده من
» معبری به آسمان
» نگاه
» گروه اسلام شیوا
» ذاکرین اهل بیت
» لبیک یا حسین
» هیئت جوانان مسجد حضرت سیدالشهداء(ع)
» پاتوق عاشقان علی اصغر (ع)
» گمنام
» پایگاه رسمی حزب الله لبنان
» هیئت بین الحرمین اندیمشک
» معبری به آسمان
» انصارالمهدی
» شهید چهارده سال بعد از انتظار
» حزب الله لبنان
» معبر سایبری اندیشه
» REZAHOOSHMAND
» وطنم قلعه سرچهاردانگه
» منتظران ظهور 313
» وبسایت رسمی شجره طیبه صالحین،حلقه شهیدمهدی مکاری شهر مشکات
» خادمین سرزمین نور
» کـلــبـه درویــــشـی
» اَین عمار!!!درجستجوی عمار...
» یالثارات
» سایت مداحی کربلایی محسن احمدی
» ♥♥ استاد رائفی پور ♥♥
» سنگر جنگ نرم
» مجمع فرهنگي رهپويان علوي سريش آباد
» تار نمای تخصصی حاج جواد دلیر
» وبلاگ فرهنگی و مذهبی لثارات الحسین (ع)
» مهدویت وآخرالزمان
» معبر سایبری اندیشه
» هیئت محبان امام جعفرصادق(ع) تربت جام
» معبر سایبری اندیشه
» مهدی موعود (عج)
» مـــنــتــظـران مـــهــــدی
» بسیج ما
» جاودانه ها
» جنگ 93
» هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد
» بیرق عشق
» دغدغه
» دل خوشي های طلبه
» تفرش عصر مدرن
» یا اباصالح المهدی
» روستای شهید حسین چکی(روستای دشت آهو)
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» گرافیک کده
» سرباز سایبری سید علی
» بیتابان گربلا
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» مولا مهدی گل یاس
» معبر سایبری ساوه
» مجله حقیقت
» مهدی مولا گل یاس
» بیرق عشق
» رزمنده سایبری
» هیئت بین الحرمین ساری
» مرشد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشوراییان زنجان و آدرس b-zanjan.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 2289
بازدید ماه : 31392
بازدید کل : 1019286
تعداد مطالب : 888
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1



روزشمار محرم عاشورا جنگ دفاع مقدس
 سید علی اگر لب تر کند جان را فدایش می کنیم کربلا را تو مپندار که شهریست در میان شهرها و نامیست در میان نام‌ها  بازنده نگهداشتن عاشوراء کشور شما آسیب نخواهد دید السلام علیک یا ابا عبدالله بسیج لشگر مخلص خداست أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَبَ اللّهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاء شهید نظر می کند به وجه الله
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 19:35 |

 

 

هانی زاده: ایران، پیروز نهایی بحران یمن است

عربستان متحمل شکست نظامی- اخلاقی شد

کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: عربستان از این پس روی آرامش را نخواهد دید وقبایل یمنی که شهدای بسیاری را تقدیم کرده اند، سرانجام انتقام خون شهدای خود را خواهند گرفت. حسن هانی زاده کارشناس مسائل خاورمیانه درباره اعلام آتش بس در یمن به  گفت: آتش بسی که در یمن اعلام شد، در واقع پرچمی سفیدی است که عربستان سعودی در مقابل ملت یمن بالا آورد و این یک شکست سیاسی، نظامی و اخلاقی برای رژیم آل سعود تلقی می شود. این رژیم 27 روز با استفاده از ده ها هواپیما و بهره گیری از تجربه جنگی رژیم صهیونیستی، مردم بی دفاع یمن را بمباران کرد.

کشتار مردم بی دفاع؛ دستاورد نظامی نیست

وی افزود: در حالیکه عربستان در کنار مرزهای خود شش لشکر پیاده – مکانیزه را برای ورود به خاک یمن در حال آماده باش در آورده بود اما مقاومت ملت دلیر یمن موجب شد عربستان تجاوز نظامی خود را محدود به بمباران مناطق مسکونی یمن بکند. آنچه که اتفاق افتاد اگر کشتار مردم بی دفاع، یک دستاورد نظامی تلقی شود، می توان گفت عربستان در این خصوص پیروز شده است اما با اینکه مردم یمن بیش از دو هزار شهید و هزاران مجروح تقدیم کردند اما دربرابر تهاجمات مشترک عربستان و رژیم صهیونیستی تسلیم نشدند.

هانی زاده با اشاره به تداعی بحران غزه و تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه در تهاجم آل سعود به یمن خاطر نشان کرد: عربستان نیز این اشتباه را درباره یمن تکرار کرد و سرانجام متحمل شکست بزرگی شد.

این کارشناس مسائل منطقه درباره پذیرش تحمیلی آتش بس گفت: موضوعات متعددی در این رابطه وجود دارد. از آن جمله می توان به هشدار شدیداللحن رهبر انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد، علاوه بر این دیپلماسی پویای جمهوری اسلامی ایران و طرح چهار ماده ای ایران که تسلیم سازمان ملل متحد و کشورهای مختلف جهان شد، موجب شد تا عربستان سعودی تحت فشار افکار عمومی تسلیم شود.

وی افزود: این امر نشان می دهد که عربستان سعودی مسئولیت خود را از دست داده و مردم یمن به دلیل بافت قبیله ای این کشور در آینده ساکت نخواهند نشست و به تهاجمات خود علیه رژیم آل سعود ادامه خواهند داد و عربستان اکنون در انزوای سیاسی قرار گرفته است.

هانی زاده درباره تداوم آتش بس و احتمال کارشکنی ها یادآور شد: در واقع عربستان سعودی شرایطی فراهم کرد که مرزهای مشترک یمن را به یک نقطه بحرانی تبدیل کرد به این معنی که حملات چه از داخل عربستان به یمن و چه از داخل یمن به عربستان ادامه خواهد یافت اما به شکل حملات هوایی نخواهد بود و به صورت محدود و چریکی خواهد بود. عربستان از این پس روی آرامش را نخواهد دید وقبایل یمنی که شهدای بسیاری را تقدیم کرده اند، سرانجام انتقام خون شهدای خود را خواهند گرفت.

وی در ادامه گفت: عربستان سعودی به هیچ یک از قطعنامه های بین المللی پایبند نیست ولی در عین حال از آنجایی که دارای ساختار ضعیفی است لذا از درون دچار شکنندگی خواهد شد و اختلافات الان در میان شاهزادگان سعودی به خاطر این شکست بزرگ افزایش پیدا کرده است.

دیدگاه رهبری درباره بحران های منطقه ای، روش و شفاف است

این کارشناس مسائل منطقه درباره پیشبینی شکست سعودی ها تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی هیچگاه در بیانات خودشان چه در دوران ریاست جمهوری خود و چه در سالیان رهبری خود، با این لحن سخن نگفته بودند، دقیقا با شناختی که از بافت اجتماعی یمن و عربستان دارند و همچنین تجربیات نظامی که دارند، هشدار دادند که مردم یمن بینی رژیم آل سعودی را به خاک می مالند که دقیقا این پیش بینی محقق شد و بینی سعودی ها به خاک مالیده شد.

هانی زاده گفت: این امرنشان می دهد که دیدگاه مقام معظم رهبری درباره بحران های منطقه ای، دیدی کاملا روشن و شفافی است و به همین دلیل سعودی ها که قصد داشتند یک ائتلاف عربی و اسلامی را علیه یمن تشکیل بدهند، با هشدار معظم له نتوانستند این ائتلاف را شکل دهند و در حوزه سیاسی شکست خوردند و در حوزه نظامی نیز عربستان نتوانست نیروهای زمینی خود را وارد خاک یمن کند.

شکست سیاسی، نظامی و اخلاقی سعودی ها

وی افزود: عربستان از لحاظ نظامی، سیاسی و اخلاقی شکست خورد زیرا عربستان سعودی صدها زن و کودک را در یمن به شهادت رساند و این امر افکار عمومی جهان را علیه این رژیم وهابی تحریک کرد.

هانی زاده درباره واکنش انصارالله به آتش بس تاکید کرد: ملت یمن همان طرح 4 ماده ای ایران را خواهند پذیرفت و بر اساس آن گفتمان خود را آغاز خواهند کرد. در حال حاضر بند اول طرح جمهوری اسلامی ایران، که ناظر بر آتش بس است، اجرا شد و بر رژیم عربستان تحمیل شد. بند دوم ارسال کمک های مردمی است و سپس آغاز گفتگوهای یمنی- یمنی و درنهایت تشکیل دولت وحدت ملی است و این همان چیزی است که انصارالله از ابتدای بحران یمن به دنبال آن بود ولی عربستان از شیوه های خشونت آمیزی علیه مردم یمن استفاده کرد.

این کارشناس مسائل منطقه، تاثیرات منطقه ای و بین المللی شکست عربستان را این گونه برشمرد: در واقع جمهوری اسلامی ایران با استفاده از نفوذ خود توانست جامعه بین المللی را علیه عربستان بسیج کند و لذا فشارهای بسیاری زیادی به سعودی ها وارد آمد تا آتش بس را بپذیرند. به همین دلیل جمهوری اسلامی ایران تلاش خواهد کرد تا اوضاع یمن به حالت آرامش و عادی بازگردد و گفتمان داخلی یمن بدون دخالت های خارجی آغاز شود

وی در پایان افزود: ایران به لحاظ سیاسی و اخلاقی پیروز نهایی این بحران تلقی می شود.


تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: بحران, یمن , حسن هانی زاده , عربستان, سعودی, آتش بس, ایران , آل سعود, جنایت, بسیجیان مستقل عاشورایی,

لوگوی وبگاه
عاشورائیان زنجان
همکاران سایبری
ثامن تم

 هیئت بین الحرمین ساری


رزمنده سایبری
تخصصی مهدویت

???? ?????

http://8pic.ir/images/rgibwc9x51tm86kxjjxh.jpg

?? ???? ?????? ????? ???? ???

هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد

مجمع فرهنگي رهپويان علي شهر سريش آباد

محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما
موضوعات مطالب
پیوندهای روزانه
برچسب‌ها
» داعش (57), » ایران (39), » عربستان (39), » عاشوراییان (39), » ایران (31), » یمن (28), » عراق (24), » داعش (22), » زنجان (22), » ترکیه (21), » عاشوراییان زنجان (21), » امریکا (18), » سوریه (16), » شهادت (16), » شهید (15),
نوای وب
پخش انلاین
همکاران دیگر

 دعای عشق بخوان