تحقق یک پیش بینی: بینی سعودی به خاک مالیده شد/ناکامی تجاوز سعودی ها
تماس با مدیر

نام و نام خانوادگي:
پست الکترونيکي:
آرشيو مطالب
آخرین مطالب

درباره ما

این وب وابسته به هیچ گروه و سازمانی نیست و از نظر فکری فقط از احکام شرعی و منویات امام خامنه ای تبعیت می کند .
همسنگران
» ضامن آهو
» شعرهای سیدناصر ولائی
» ياوران مهدي
» مباحث اخرالزمان
» ظهور نزدیک است
» شهدا شرمنده ایم
» امروز اولین روز از باقی عمر من است
» (وب مداحی کربلایی محسن احمدی)
» همراه رهبر
» کلبه ساده من
» معبری به آسمان
» نگاه
» گروه اسلام شیوا
» ذاکرین اهل بیت
» لبیک یا حسین
» هیئت جوانان مسجد حضرت سیدالشهداء(ع)
» پاتوق عاشقان علی اصغر (ع)
» گمنام
» پایگاه رسمی حزب الله لبنان
» هیئت بین الحرمین اندیمشک
» معبری به آسمان
» انصارالمهدی
» شهید چهارده سال بعد از انتظار
» حزب الله لبنان
» معبر سایبری اندیشه
» REZAHOOSHMAND
» وطنم قلعه سرچهاردانگه
» منتظران ظهور 313
» وبسایت رسمی شجره طیبه صالحین،حلقه شهیدمهدی مکاری شهر مشکات
» خادمین سرزمین نور
» کـلــبـه درویــــشـی
» اَین عمار!!!درجستجوی عمار...
» یالثارات
» سایت مداحی کربلایی محسن احمدی
» ♥♥ استاد رائفی پور ♥♥
» سنگر جنگ نرم
» مجمع فرهنگي رهپويان علوي سريش آباد
» تار نمای تخصصی حاج جواد دلیر
» وبلاگ فرهنگی و مذهبی لثارات الحسین (ع)
» مهدویت وآخرالزمان
» معبر سایبری اندیشه
» هیئت محبان امام جعفرصادق(ع) تربت جام
» معبر سایبری اندیشه
» مهدی موعود (عج)
» مـــنــتــظـران مـــهــــدی
» بسیج ما
» جاودانه ها
» جنگ 93
» هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد
» بیرق عشق
» دغدغه
» دل خوشي های طلبه
» تفرش عصر مدرن
» یا اباصالح المهدی
» روستای شهید حسین چکی(روستای دشت آهو)
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» گرافیک کده
» سرباز سایبری سید علی
» بیتابان گربلا
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» مولا مهدی گل یاس
» معبر سایبری ساوه
» مجله حقیقت
» مهدی مولا گل یاس
» بیرق عشق
» رزمنده سایبری
» هیئت بین الحرمین ساری
» مرشد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشوراییان زنجان و آدرس b-zanjan.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 93
بازدید هفته : 640
بازدید ماه : 22358
بازدید کل : 987789
تعداد مطالب : 888
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1



روزشمار محرم عاشورا جنگ دفاع مقدس
 سید علی اگر لب تر کند جان را فدایش می کنیم کربلا را تو مپندار که شهریست در میان شهرها و نامیست در میان نام‌ها  بازنده نگهداشتن عاشوراء کشور شما آسیب نخواهد دید السلام علیک یا ابا عبدالله بسیج لشگر مخلص خداست أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَبَ اللّهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاء شهید نظر می کند به وجه الله
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 19:27 |

احتمال زیر صفر یعنی...

در روزهای نخست تجاوز، سعودی ها از آغاز عملیات زمینی علیه نیروهای ارتش و انصارالله سخن می گفتند و هر روز شروع عملیات زمینی را به بعد از نابودسازی اهداف توسط جنگنده ها موکول می کردند، اما به مرور زمان از حجم چنین اظهاراتی کاسته شد و در نهایت نیز شاهد آن هستیم که در بیانیه ای پایان عملیات را اعلام کردند.

این آتش بس در حالی اعلام شد که در کمتر از ده روز پیش، مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای، شکست سعودی ها را پیشبینی کرده بود:

 " سعودی‌ها در این مسئله خسارت خواهند کرد، ضرر خواهند کرد و به‌هیچ‌وجه پیروز نخواهند شد. دلیل خیلی واضحی دارد؛ دلیلش این است که توانایی‌های نظامی صهیونیست‌ها چندین برابر توانایی نظامی این سعودی‌های کذا و کذا [است]؛ چندین و چند برابر اینها، آنها توانایی نظامی داشتند؛ طرف مقابل آنها هم غزّه‌ی یک وجبی بود. اینجا طرف مقابل یک کشور است، یک کشور ده‌ها میلیونی؛ یک ملّت، کشور پهناور و وسیع. اگر آنها توانستند در غزّه پیروز بشوند، اینها هم خواهند توانست در اینجا پیروز بشوند؛ البتّه اگر آنها هم پیروز می شدند، باز پیروزی اینها احتمالش صفر بود؛ الان احتمالش زیر صفر است."[1]

سیاست خارجی ناکام سعودی ها

هشدار رهبر معظم انقلاب به سعودی ها برای در پیش گرفتن متانت و وقار در سیاست خارجی خود، نوعی هشدار به مقامات جوان این کشور بود که بعد از مرگ ملک عبدالله و جانشینی وی توسط ملک سلمان پیر و بیمار، مسیر افراط و توحش را در پیش گرفتند. محمد بن سلطان، پسر پادشاه جدید عربستان، و وزیر دفاع این کشور، با اعمال نفوذ توانست مسیر سیاست خارجی عربستان را تغییر دهد و فرماندهی عملیات تجاوز را بر عهد گرفت.

"اینها قطعاً ضربه خواهند خورد؛ قطعاً بینی سعودی‌ها به خاک مالیده خواهد شد. ما با سعودی‌ها اختلافات متعدّدی در مسائل گوناگون سیاسی داریم؛ امّا این را همیشه میگفتیم که سعودی‌ها در کار سیاست خارجی‌شان یک وقار و متانتی نشان میدهند؛ این وقار و متانت را هم از دست دادند. چند جوان بی‌تجربه، امور آن کشور را در دست گرفتند و دارند آن جنبه‌ی توحّش را غلبه می دهند بر جنبه‌ی متانت و ظاهرسازی؛ این به ضررشان تمام خواهد شد. من هشدار م یدهم به سعودی‌ها، از این حرکت جنایت‌آمیزی که در یمن می کنند باید دست بردارند؛ این در این منطقه قابل قبول نیست."[2]

خامی و عدم تجربه محمد بن سلمان، عربستان را وارد بحرانی کرد که بزرگان این کشور در تلاش بودند تا بتوانند این آبروریزی را به نحوی رفع کنند. سعود فیصل وزیر خارجه عربستان که 40 سال در این مسئولیت است اولین تلاش ها را به کار بردو در حالی که تا پیش از آن مقامات سعودی ایران را به مداخله در یمن محکوم می کردند، در دیدار با فابیوس، وزیر خارجه فرانسه اعلام کرد که با ایران در جنگ نیستیم.

به طور مشخص می توان گفت که عقب نشینی عربستان از مواضع تند خود از زمان اظهارات سعود الفیصل آغاز شد و تنها امری که این کشور به دنبال آن بود، خروج آبرومندانه از این بحران خودساخته بود.

عملیاتی شدن طرح ایران

 طرح چهار ماده ای ایران برای خروج از بحران، که در ظاهر با مخالفت کشورهای ائتلاف روبه روشد، در عمل در حال اجرایی شدن است. بند اول این طرح که اعلام آتش بود از دیشب اعمال شد و بند دو آن نیز در روزهای اخیر با ارسال کمک های بشر دوستانه اجرا خواهد شد. بر اساس این طرح، در نهایت با از سرگیری گفتگوهای میان گروه های یمنی، دولت فراگیر ملی تشکیل می شود. بررسی طرح ارائه شده توسط ایران نشان می دهد این طرح در راستای بیانات رهبری برای توقف جنگ در یمن بود:

"بنابراین آنچه لازم است همین است؛ بایستی اینها هرچه زودتر دست از این جنایت و فاجعه‌باری بردارند. ملّت یمن یک ملّت بزرگی است، ملّت کهنی است، ملّت دیرینی است؛ هزاران سال سابقه دارد. این ملّت این ظرفیّت را دارد، این توانایی را دارد که بنشیند برای خودش تکلیف دولت را معیّن بکند. البتّه کسانی سعی کردند خلأ قدرت ایجاد کنند، جنجال درست کنند، مسائلی را که در لیبی متأسّفانه پیش آمده ــ که بسیار وضعیّت بد و رقّت‌باری امروز در لیبی هست ــ میخواستند همین اوضاع را در یمن [هم] به‌وجود بیاورند؛ خوشبختانه نتوانستند. جوانهای مؤمن، جوانهای علاقه‌مند و معتقدین به منهاج امیرالمؤمنین (علیه الصّلاة و السّلام) توانستند بایستند در مقابل اینها؛ شیعه و سنّی و شافعی و زیدی و حنفی و همه جورشان ایستاده‌اند در مقابل هجمه‌ی دشمن و ان‌شاءالله پیروز خواهند شد و پیروزی متعلّق به ملّتها است."[3]

فجایع گریه آور یمن

تجاوز هوایی ائتلاف عربی به رهبری سعودی ها به یمن در حالی آغاز شد که اهداف این بمباران ها کاملا کورکورانه بود و نه تنها نتوانست مقاومت نیروهای مردمی و انقلابی یمن را نابود کند بلکه هزاران کشته و مجروح بر جای گذاشت و خسارت های وارد شده به زیرساخت های این کشور فقیر نیز بسیار بالا است. سعودی ها در اقدامی وحشیانه در روزهای اخیر حتی از بمب های فسفری و شیمیایی نیز استفاده کردند که منجر به شهادت 30 یمنی شد. عربستان در حالی از بمب های شیمیایی بهره برد که قبلا مدعی بود که هدف از بمباران ها اهداف نظامی و آذوقه های تسلیحاتی انصارالله است.

در حالی شاهد اعلام آتش بس در یمن هستیم که فجایع به بارآمده از سوی عربستان، به تعبیر مقام معظم رهبری گریه آور است:

"امروز این حوادث گریه‌آور در یمن جاری است و آمریکایی‌ها از ظالم حمایت می کنند، غربی‌ها از ظالم حمایت می کنند؛ ناامنی از ناحیه‌ی آنها است، اینها هستند که کشورها را ناامن می کنند، اینها هستند که محیط زندگی را برای انسانها ناامن می کنند؛ ناامنی مال آنها است."[4]

حرکت اشتباه پادشاه جدید عربستان در جنگ افروزی در منطقه بی ثبات خاورمیانه و حمله به کشور همسایه فقیر خود، نشان از مشکلات افزون داخلی در خاندان پادشاهی دارد که برای خروج از این بحران ها، بحران یمن را دامن زدند. بازی در زمین صهیونیست ها و آمریکایی ها توسط عربستان سعودی، در نهایت دامن پادشاهی عربستان را نیز خواهد گرفت و زمینه اجرای طرح خاورمیانه بزرگ را مهیا خواهد ساخت.

مطابق این طرح کشورهای خاورمیانه باید به کشورهای کوچکتر تقسیم شوند و آمریکا برای این منظور برای تجزیه عراق ،لیبی و سوریه اقدام کرد و اجرای آن جریان دارد و در آینده ممکن است عربستان سعودی و حتی یمن تجزیه شود.

نکند جور پیشه سلطانی/ که نیاید ز گرگ چوپانی

پادشاهی که طرح ظلم افکند/ پای دیوار ملک خویش بکند

 


[1] . بیانات در دیدار مداحان اهل بیت علیهم‌السلام  20/1/1394

[2] . همان

[3] . همان

[4] . بیانات در دیدار جمعى از فرماندهان و کارکنان ارتش جمهورى اسلامى ایران‌، 30/1/1394


تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: تحولات , یمن , آتش بس, عربستان سعودی, مقام معظم رهبری, انصارالله , موشک , عاشوراییان زنجان,

لوگوی وبگاه
عاشورائیان زنجان
همکاران سایبری
ثامن تم

 هیئت بین الحرمین ساری


رزمنده سایبری
تخصصی مهدویت

???? ?????

http://8pic.ir/images/rgibwc9x51tm86kxjjxh.jpg

?? ???? ?????? ????? ???? ???

هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد

مجمع فرهنگي رهپويان علي شهر سريش آباد

محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما
موضوعات مطالب
پیوندهای روزانه
برچسب‌ها
» داعش (57), » ایران (39), » عربستان (39), » عاشوراییان (39), » ایران (31), » یمن (28), » عراق (24), » داعش (22), » زنجان (22), » ترکیه (21), » عاشوراییان زنجان (21), » امریکا (18), » سوریه (16), » شهادت (16), » شهید (15),
نوای وب
پخش انلاین
همکاران دیگر

 دعای عشق بخوان