مشکل سعودی‌ها ایران نیست بلکه گرایش استقلال‌طلبی یمنی‌هاست
تماس با مدیر

نام و نام خانوادگي:
پست الکترونيکي:
آرشيو مطالب
آخرین مطالب

درباره ما

این وب وابسته به هیچ گروه و سازمانی نیست و از نظر فکری فقط از احکام شرعی و منویات امام خامنه ای تبعیت می کند .
همسنگران
» ضامن آهو
» شعرهای سیدناصر ولائی
» ياوران مهدي
» مباحث اخرالزمان
» ظهور نزدیک است
» شهدا شرمنده ایم
» امروز اولین روز از باقی عمر من است
» (وب مداحی کربلایی محسن احمدی)
» همراه رهبر
» کلبه ساده من
» معبری به آسمان
» نگاه
» گروه اسلام شیوا
» ذاکرین اهل بیت
» لبیک یا حسین
» هیئت جوانان مسجد حضرت سیدالشهداء(ع)
» پاتوق عاشقان علی اصغر (ع)
» گمنام
» پایگاه رسمی حزب الله لبنان
» هیئت بین الحرمین اندیمشک
» معبری به آسمان
» انصارالمهدی
» شهید چهارده سال بعد از انتظار
» حزب الله لبنان
» معبر سایبری اندیشه
» REZAHOOSHMAND
» وطنم قلعه سرچهاردانگه
» منتظران ظهور 313
» وبسایت رسمی شجره طیبه صالحین،حلقه شهیدمهدی مکاری شهر مشکات
» خادمین سرزمین نور
» کـلــبـه درویــــشـی
» اَین عمار!!!درجستجوی عمار...
» یالثارات
» سایت مداحی کربلایی محسن احمدی
» ♥♥ استاد رائفی پور ♥♥
» سنگر جنگ نرم
» مجمع فرهنگي رهپويان علوي سريش آباد
» تار نمای تخصصی حاج جواد دلیر
» وبلاگ فرهنگی و مذهبی لثارات الحسین (ع)
» مهدویت وآخرالزمان
» معبر سایبری اندیشه
» هیئت محبان امام جعفرصادق(ع) تربت جام
» معبر سایبری اندیشه
» مهدی موعود (عج)
» مـــنــتــظـران مـــهــــدی
» بسیج ما
» جاودانه ها
» جنگ 93
» هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد
» بیرق عشق
» دغدغه
» دل خوشي های طلبه
» تفرش عصر مدرن
» یا اباصالح المهدی
» روستای شهید حسین چکی(روستای دشت آهو)
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» گرافیک کده
» سرباز سایبری سید علی
» بیتابان گربلا
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» مولا مهدی گل یاس
» معبر سایبری ساوه
» مجله حقیقت
» مهدی مولا گل یاس
» بیرق عشق
» رزمنده سایبری
» هیئت بین الحرمین ساری
» مرشد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشوراییان زنجان و آدرس b-zanjan.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 70
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 592
بازدید ماه : 22310
بازدید کل : 987741
تعداد مطالب : 888
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1



روزشمار محرم عاشورا جنگ دفاع مقدس
 سید علی اگر لب تر کند جان را فدایش می کنیم کربلا را تو مپندار که شهریست در میان شهرها و نامیست در میان نام‌ها  بازنده نگهداشتن عاشوراء کشور شما آسیب نخواهد دید السلام علیک یا ابا عبدالله بسیج لشگر مخلص خداست أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَبَ اللّهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاء شهید نظر می کند به وجه الله
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 1:20 |

 

رهبر جنبش انصارالله:

مشکل سعودی‌ها ایران نیست بلکه گرایش استقلال‌طلبی یمنی‌هاست

 رهبر جنبش انقلابی انصارالله یمن در سخنانی تصریح کرد آمریکا و رژیم صهیونیستی در صدر متجاوزان به ملت یمن قرار گرفته‌اند.

 عبدالملک الحوثی به تجاوزات جنگنده‌های سعودی اشاره و اعلام کرد این تجاوزات، روستاها و شهرها و همه زیرساخت‌ها و تأسیسات اقتصادی را هدف قرار داده‌اند، اما این تجاوزات، عزم این ملت را برای ایستادگی بیشتر کرده است.

وی تأکید کرد ثبات و ایستادگی ملت یمن بیشتر شده است و ملت یمن هرگز پرچم تسلیم را بالا نبرده است. هیچ ملتی نمی‌تواند در این سطح مقاومت کند، اگر ایمان به مسائل به‌حق خود نداشته باشد.

الحوثی از همبستگی مل های جهان با مردم یمن و از موضع متمایز جنبش حزب الله لبنان در حمایت از ملت یمن در برابر تجاوزات وحشیانه آل سعود تقدیر کرد.

رهبر انصار الله همچنین گفت: از مواضع تمام کشورها و ملتهایی که کنار ملت یمن مقابل این تجاوز قرار گرفتند، تقدیر می‌کنیم.

وی افزود: این جنگ، مدارس، مساجد، فرودگاه‌ها و مردم بی‌دفاع و بیگناه را هدف قرار داده است. چگونه ادعا می‌کنند که این جنگ به‌نفع ملت یمن است، در حالی که تمام زیرساخت‌ها و تأسیسات اقتصادی و حیاتی آنها را ویران می‌کنند؟

رژیم صهیونیستی از بمباران مردم یمن خشنود است

الحوثی در ادامه گفت: این آمریکاست که این جنگ را مدیریت می‌کند و آمریکا در صدر متجاوزان به ملت یمن قرار دارد. آمریکا، دستان مزدوران متجاوز خود را برای این تجاوز باز گذاشته است، امروز کودکان یمن با موشک‌ها و بمباران جنگنده‌های آمریکایی کشته می‌شوند.

این مقام ارشد انصارالله یمن با اشاره به خشنودی رژیم صهیونیستی از بمباران‌های اخیر علیه مردم یمن گفت: اسرائیل، هم موضع صریح و واضح دارد و این تجاوز را تأیید کرده و از آن ابراز خوشحالی کرده است. اسرائیل از تجاوز به یمن شادمانی و از آن حمایت کرده است.

وی تأکید کرد: اسرائیل، این تجاوز را منافع مشترک خود و رژیم سعودی می‌داند. در صدر این تجاوز، آمریکا و در پس آن، اسرائیل قرار دارد.

الحوثی همچنین با زیر سؤال بردن تمامی ادعاهای مطرح شده در خصوص این جنگ گفت: آیا تجاوزی در این سطح و به این شکل، ممکن است برای حمایت از امنیت ملی عربی باشد، آیا آمریکا و اسرائیل از تجاوزی برای حمایت از امنیت ملی عربی حمایت می‌کنند؟

رهبر انصارالله در ادامه افزود: تجاوز به یمن، تجاوزی وحشیانه است که کودکان، سالخوردگان، مدارس و بیمارستان‌ها را هدف قرار داده است. توجیهات برخی در تلاش برای مشروعیت بخشی به تجاوز علیه یمن، بی‌پایه و اساس است.

وی واشنگتن را عامل شروع جنگ دانست و گفت: این آمریکاست که دستور آغاز این تجاوز به یمن را صادر و از آن حمایت کرده است و در تمام اتاق‌های عملیاتی این جنگ حضور دارد.

نظام سعودی حق مداخله ندارد

الحوثی همچنین گفت تجاوز به یمن، اقدامی تجاوزکارانه و نامشروع و غیرقانونی است، و هرکس از این تجاوز حمایت کند، شریک خونهایی است که در یمن ریخته می‌شود. تجاوز به یمن نشان داد که نظام سعودی، خطری برای ملت یمن است.

وی ریاض را از دخالت در یمن برحذر داشت و گفت: نظام سعودی هیچ حقی ندارد که در امور داخلی ما دخالت کند، ما یمنی‌ها حق داریم که برای دولت و نظام و کشورمان تصمیم بگیریم.

عبدالملک الحوثی تأکید کرد نظام سعودی، به‌مثابه سرباز و نوکر آمریکایی‌هاست و اسرائیل از تجاوز به یمن حمایت می‌کند و آن را به‌نفع خود و نظام سعودی می‌داند.

وی گفت: کودکان یمن به‌دست نظام سعودی و با بمبها و موشک‌های آمریکایی کشته می‌شوند. اهدافی را که نظام سعودی در حال بمباران و هدف قرار دادن آنهاست، از سوی آمریکا مشخص شده است.

رهبر انصارالله افزود: اسرائیل هرگز از مواضع حمایتی از حرمین شریفین دفاع نخواهد کرد. بهانه تراشی درباره دفاع از امنیت ملی عربی برای تجاوز به یمن، باطل و بی‌پایه و اساس است. عربیت واقعی این است که هیچ کس هرگز تحت هیچ شرایطی زیر سلطه و قیمومیت اسرائیل و رهبری آمریکا نباشد.

حامی تجاوز به یمن شریک جرم اسرائیل

الحوثی همچنین گفت: حقیقت مسلم و انکار ناپذیر این است که آنها می‌خواهند یمن را به آغوش (تحت سلطه) آمریکا و اسرائیل برگردانند. این تجاوز جنایتکارانه، کودکان، زنان، ارتش و نهادهای دولتی، کارخانه‌جات و  تمام زیرساخت‌ها و تأسیسات حیاتی یمن را هدف قرار داده است.

وی تأکید کرد: هرکس از تجاوز به یمن حمایت کند، در این جنایت با اسرائیل شریک است که از تجاوز حمایت کرده است. حقد و کینه نظام سعودی در گردن‌کشی و زورگویی و سرکشی و کشتار بی‌هدف و حمله همه‌جانبه به تمام یمن آشکار شده است.

الحوثی افزود: نظام سعودی هرگز حق ندارد در امور ما یمنی‌ها دخالت کند. گفت‌وگو در یمن تا پیش از تجاوز سعودی جریان داشت و انقلاب مردمی بر موفقیت آن و رسیدن به توافق سیاسی مشتاق و مایل بود.

وی همچنین گفت دخالت‌های خارجی مانع دستیابی گروه‌های سیاسی به راهی برای حل بحران یمن از راه گفت‌وگو شد و این دخالت‌ها به‌وضوح نمایان بود. رویارویی با القاعده یک مسئله حتمی و ضروری است و اگر صحنه برای القاعده خالی می‌شد، تمام یمن سقوط می‌کرد.

مشکل سعودی‌ها استقلال‌خواهی مردم یمن است

رهبر انصارالله افزود: این نظام سعودی است که زمینه سیطره بر المکلا و لشکرهای نظامی موجود در آن را فراهم کرد. هدف اساسی از این تجاوز، کمک به القاعده برای سیطره بر یمن و مسلط کردن این گروه بر یمنی‌ها است.

الحوثی ادامه داد: ما آماده‌ایم تا دستان خود را به‌سوی برادرانمان در جنوب در همکاری با آنها برای بیرون راندن و سرکوب القاعده و دفع تجاوز خارجی دراز کنیم و این که آنها در این زمینه نقش اساسی داشته باشند و ما کنار آنها هستیم تا کمک کنیم.

وی تصریح کرد اسرائیل و آمریکا، بیشترین نفع را از نقش سعودی می‌برند. آل سعود به‌سبب کاهش نفوذشان در منطقه و شکستشان، عقده گشایی می‌کنند. مشکل آنها (سعودی‌ها) در یمن، با ایران نیست، بلکه مشکل آنها با گرایش استقلال طلبانه مردم یمن است.

قطعنامه شورای امنیت

الحوثی درباره قطعنامه اخیر شورای امنیت گفت: موضع شورای امنیت (صدور قطعنامه اخیر) غافلگیرکننده نبود، زیرا این شورا، شورایی برای تقسیم نفوذ و سلطه قدرت‌های بزرگ بر جهان است.

وی افزود: تجاوز سعودی با اهداف واقعی آن، هرگز مشروعیتی ندارد و نه با موضع شورای امنیت و نه مواضع دیگر مشروعیت پیدا نمی‌کند. ملت یمن حق دارد با تجاوز مقابله کند و با تمام وسایل و امکانات با متجاوز مبارزه کند و از تمام گزینه‌های موجود هم بهره ببرد و استفاده کند.

رهبر انصارالله همچنین گفت: ملت یمن را به صبر و ایستادگی و ثبات و توکل بر خداوند و یک‌پارچه کردن صفوف و تقویت همبستگی و وحدت داخلی در مقابل این تجاوزگری توصیه می‌کنم. هر طرف سیاسی احمق یا کودنی که بر  این تجاوز تکیه کند و به آن امید ببندد، به‌خاطر حمایت از ظلم و باطل، مرتکب خیانت ملی شده و این طرفها، وجهه خودشان را خدشه‌دار می‌کنند.

وی در ادامه گفت: سعودی‌ها به‌دنبال تحقیر و به ذلت کشاندن یمنی‌ها هستند، اما ملت یمن هرگز در برابر تجاوز سعودی، تسلیم نخواهد شد و ثابت‌قدم و استوار باقی خواهند ماند. این حق ملت ما است که با تجاوزگری با تمام وسایل و  امکانات و بر اساس شرایط نبرد مقابله کند.

الحوثی با بیان اینکه سعودی‌ها، یمن را پس از مرحله طولانی از شکست در منطقه، هدف تجاوزات خود قرار داده‌اند، بر ضرورت افزایش تلاش‌ها در جبهه داخلی برای مقابله با تجاوز خارجی و تحرک در تمام زمینه‌ها و آمادگی برای تمام سناریوها تأکید کرد.


تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: رهبر , جنبش, انصارالله, مشکل , سعودی‌ها, ایران , گرایش, استقلال‌, طلبی, یمنی‌ها,

لوگوی وبگاه
عاشورائیان زنجان
همکاران سایبری
ثامن تم

 هیئت بین الحرمین ساری


رزمنده سایبری
تخصصی مهدویت

???? ?????

http://8pic.ir/images/rgibwc9x51tm86kxjjxh.jpg

?? ???? ?????? ????? ???? ???

هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد

مجمع فرهنگي رهپويان علي شهر سريش آباد

محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما
موضوعات مطالب
پیوندهای روزانه
برچسب‌ها
» داعش (57), » ایران (39), » عربستان (39), » عاشوراییان (39), » ایران (31), » یمن (28), » عراق (24), » داعش (22), » زنجان (22), » ترکیه (21), » عاشوراییان زنجان (21), » امریکا (18), » سوریه (16), » شهادت (16), » شهید (15),
نوای وب
پخش انلاین
همکاران دیگر

 دعای عشق بخوان