سخنگوی نیروهای مسلح یمن خبر داد شمارش معکوس برای انتقام سخت از آل‌سعود
تماس با مدیر

نام و نام خانوادگي:
پست الکترونيکي:
آرشيو مطالب
آخرین مطالب

درباره ما

این وب وابسته به هیچ گروه و سازمانی نیست و از نظر فکری فقط از احکام شرعی و منویات امام خامنه ای تبعیت می کند .
همسنگران
» ضامن آهو
» شعرهای سیدناصر ولائی
» ياوران مهدي
» مباحث اخرالزمان
» ظهور نزدیک است
» شهدا شرمنده ایم
» امروز اولین روز از باقی عمر من است
» (وب مداحی کربلایی محسن احمدی)
» همراه رهبر
» کلبه ساده من
» معبری به آسمان
» نگاه
» گروه اسلام شیوا
» ذاکرین اهل بیت
» لبیک یا حسین
» هیئت جوانان مسجد حضرت سیدالشهداء(ع)
» پاتوق عاشقان علی اصغر (ع)
» گمنام
» پایگاه رسمی حزب الله لبنان
» هیئت بین الحرمین اندیمشک
» معبری به آسمان
» انصارالمهدی
» شهید چهارده سال بعد از انتظار
» حزب الله لبنان
» معبر سایبری اندیشه
» REZAHOOSHMAND
» وطنم قلعه سرچهاردانگه
» منتظران ظهور 313
» وبسایت رسمی شجره طیبه صالحین،حلقه شهیدمهدی مکاری شهر مشکات
» خادمین سرزمین نور
» کـلــبـه درویــــشـی
» اَین عمار!!!درجستجوی عمار...
» یالثارات
» سایت مداحی کربلایی محسن احمدی
» ♥♥ استاد رائفی پور ♥♥
» سنگر جنگ نرم
» مجمع فرهنگي رهپويان علوي سريش آباد
» تار نمای تخصصی حاج جواد دلیر
» وبلاگ فرهنگی و مذهبی لثارات الحسین (ع)
» مهدویت وآخرالزمان
» معبر سایبری اندیشه
» هیئت محبان امام جعفرصادق(ع) تربت جام
» معبر سایبری اندیشه
» مهدی موعود (عج)
» مـــنــتــظـران مـــهــــدی
» بسیج ما
» جاودانه ها
» جنگ 93
» هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد
» بیرق عشق
» دغدغه
» دل خوشي های طلبه
» تفرش عصر مدرن
» یا اباصالح المهدی
» روستای شهید حسین چکی(روستای دشت آهو)
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» گرافیک کده
» سرباز سایبری سید علی
» بیتابان گربلا
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» مولا مهدی گل یاس
» معبر سایبری ساوه
» مجله حقیقت
» مهدی مولا گل یاس
» بیرق عشق
» رزمنده سایبری
» هیئت بین الحرمین ساری
» مرشد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشوراییان زنجان و آدرس b-zanjan.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 89
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 611
بازدید ماه : 22329
بازدید کل : 987760
تعداد مطالب : 888
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1



روزشمار محرم عاشورا جنگ دفاع مقدس
 سید علی اگر لب تر کند جان را فدایش می کنیم کربلا را تو مپندار که شهریست در میان شهرها و نامیست در میان نام‌ها  بازنده نگهداشتن عاشوراء کشور شما آسیب نخواهد دید السلام علیک یا ابا عبدالله بسیج لشگر مخلص خداست أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَبَ اللّهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاء شهید نظر می کند به وجه الله
سخنگوی نیروهای مسلح یمن خبر داد

شمارش معکوس برای انتقام سخت از آل‌سعود

 

 

سرهنگ «شرف غالب لقمان» سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد عربستان منتظر پاسخ قاطع و محکم ارتش یمن باشد.

به نظر می‌رسد بحران یمن به زودی وارد فاز جدیدی خواهد شد. تاکنون جنگنده‌های سعودی بیش از 1200 تجاوز به خاک یمن داشتند و ارتش و انقلابیون این کشور به دلیل درگیری با عناصر القاعده در داخل کشور فرصت چندانی برای واکنش جدی به سعودی‌ها نداشتند.
 اما به نظر می‌رسد با تثبیت موقعیت انقلابیون در استان‌های جنوبی، به زودی باید شاهد پاسخ قاطع مردم یمن به سعودی‌ها بود. در همین ارتباط سخنگوی ارتش و نیروهای مسلح یمن با بیان اینکه «ارتش و مردم یمن توان پاسخ به تجاوز عربستان را دارند» گفت: «عربستان که «رهبر و هدایت‌کننده تروریسم و القاعده در منطقه است» مشغول تخریب هدفمند یمن است.»
سرهنگ «شرف غالب لقمان» با اشاره به پاسخ یمن به تجاوز عربستان گفت: «ارتش یمن و کمیته‌های مردمی هستند که تصمیم می‌گیرند چه زمانی پاسخ عربستان داده شود.
 ما هنوز به تجاوزشان پاسخ نداده‌ایم. تاکید می‌کنم که پاسخ قوی، قاطعانه و دردناک خواهد بود. ما توان پاسخ داریم و سلاح کافی برای این کار را هم در اختیار داریم.»  از سوی دیگر مقامات انصارالله اعلام کردند:» تمامی‌گزینه‌ها برای پاسخ به تجاوزات سعودی‌ها باز است.»

جنگ نیابتی
همچنین به گزارش خبرگزاری فارس، پایگاه تحلیلی «گلوبال ریسرچ» در گزارشی به شرح اهداف پشت پرده و ژئواستراتژیک غرب در یمن و منطقه خاورمیانه پرداخت. در این گزارش، تاکید شده است که آمریکا و اسرائیل نقش بسیار مهمی را در جنگی که آل سعود علیه یمن آغاز کرده ایفا می‌کنند و شاید بتوان گفت بر خلاف تصور جامعه بین المللی، واشنگتن سکان هدایت این نبرد را از راه دور کنترل می‌کند.
 به گزارش این پایگاه تحلیلی، سعودی‌ها مدتها است یمن را به عنوان حیاط خلوت خود و بخشی از حوزه نفوذ ریاض در نظر می‌گرفتند، اما این بار آمریکا قصد داشت تا از کنترل تنگه باب‌المندب، خلیج عدن، و جزایر «سوکوترا» اطمینان حاصل کند. اهمیت این تنگه برای خطوط کشتیرانی و تجارت دریایی میان آفریقا، آسیا و اروپا همچون اهمیت کانال سوئز بسیار زیاد است.
 بنابر این گزارش یکی از دغدغه‌های اصلی آمریکا این است که مانع ایجاد جایگاهی استراتژیک برای ایران، روسیه، چین و به دنبال آن دیگر قدرت‌های جهانی در یمن به منظور نظارت بر خلیج عدن و استقرار در تنگه باب‌المندب شود.
طبق گزارش گلوبال ریسرچ، واشنگتن در شرایطی که به ظاهر تلاش می‌کند تا با تهران بر سر مسئله هسته‌ای به توافق برسد سعی دارد تا با کمک سعودی‌ها، اتحاد علیه تهران همچنان حفظ شود، در حال حاضر، پنتاگون به فراهم‌آوری آنچه «پشتیبانی لجستیک و اطلاعاتی» به آل سعود می‌خواند، می‌پردازد، آمریکا نقش مهمی را در حاصل شدن اتفاق نظر میان اعضای شورای همکاری‌های خلیج فارس علیه یمن ایفا کرده است.
 این در حالی است که روزنامه وال استریت ژورنال نیز به نقل از مقام‌های آمریکایی و عرب اعلام کرد: «آمریکا با توجه به نگرانی نسبت به اهداف ماموریت نظامی عربستان سعودی و متحدانش در یمن، در حال افزایش نقش خود در ائتلاف علیه یمن است.» این روزنامه آمریکایی تاکید کرد: «این جنگ یکی از فقیرترین کشورهای جهان را به مرکزی برای جنگ‌های نیابتی منطقه‌ای تبدیل کرده است.»
یمن پایان حکومت
 آل سعود
از سوی دیگر یک رسانه عربی با اشاره به مداخلات نظامی عربستان در یمن، از آن به مثابه اقداماتی که آل سعود را به گرداب عمیق که توان خروج از آن را ندارد، یاد کرده است.
پایگاه پانوراما الشرق الاوسط در مطلبی با عنوان «آیا شمارش معکوس برای جنگ زمینی در یمن شروع شده»،  بیان داشت: «این که آمریکا اعلام کرده است که از سعودی‌ها حمایت لجستیکی و اطلاعاتی می‌کند، به این معنی است که «محمد بن سلمان» وزیر دفاع و پسر پادشاه عربستان را در گرداب یمن گرفتار کند و همه روزنه‌ها را بر روی وی ببندد و آنگاه طرح‌های خود را در یمن و عربستان با هم اجرایی کند.» این رسانه عربی تاکید کرد: «اگر بخواهیم دقیق‌تر نگاه کنیم، باید تجاوز عربستان سعودی به یمن را طرحی آمریکایی برای پایان دادن به رژیم سعودی به عنوان منبع تروریسم و منبع تفکر تکفیری و تجزیه شبه جزیره بدانیم.
در واقع آمریکا به دنبال شکست سعودی در یمن با تجزیه آن به سه شیخ نشین نجد، حجاز و منطقه شرقی و تجزیه یمن به یمن جنوبی و شمالی و ملحق کردن نجران، عسیر و جیزان به یمن شمالی هستند.»
 پایگاه پانوراما الشرق الاوسط در پایان تاکید کرد: «به درستی نمی‌دانیم که حمله زمینی چه زمانی شروع می‌شود اما می‌توانیم بگوییم که جنگ آن‌گونه که سعودی‌ها مایل هستند به پایان نخواهد رسید بلکه همان‌طور که سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله و آیت‌الله خامنه‌ای رهبر ایران اعلام کرده‌اند آل سعود و حامیان آنها در گرداب یمن برای همیشه دفن و شر آنها تمام و منطقه از شر آنها راحت می‌شود و بدین ترتیب صلح نیز در دنیا حاکم می‌شود.»


تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: شمارش , معکوس , انتقام, سخت, آل‌سعود , سید حسن نصرالله , عربستان , یمن, آل سعود, گرداب عمیق,

لوگوی وبگاه
عاشورائیان زنجان
همکاران سایبری
ثامن تم

 هیئت بین الحرمین ساری


رزمنده سایبری
تخصصی مهدویت

???? ?????

http://8pic.ir/images/rgibwc9x51tm86kxjjxh.jpg

?? ???? ?????? ????? ???? ???

هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد

مجمع فرهنگي رهپويان علي شهر سريش آباد

محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما
موضوعات مطالب
پیوندهای روزانه
برچسب‌ها
» داعش (57), » ایران (39), » عربستان (39), » عاشوراییان (39), » ایران (31), » یمن (28), » عراق (24), » داعش (22), » زنجان (22), » ترکیه (21), » عاشوراییان زنجان (21), » امریکا (18), » سوریه (16), » شهادت (16), » شهید (15),
نوای وب
پخش انلاین
همکاران دیگر

 دعای عشق بخوان