می‌خواست ستاره شود، اما نشد!
تماس با مدیر

نام و نام خانوادگي:
پست الکترونيکي:
آرشيو مطالب
آخرین مطالب

درباره ما

این وب وابسته به هیچ گروه و سازمانی نیست و از نظر فکری فقط از احکام شرعی و منویات امام خامنه ای تبعیت می کند .
همسنگران
» ضامن آهو
» شعرهای سیدناصر ولائی
» ياوران مهدي
» مباحث اخرالزمان
» ظهور نزدیک است
» شهدا شرمنده ایم
» امروز اولین روز از باقی عمر من است
» (وب مداحی کربلایی محسن احمدی)
» همراه رهبر
» کلبه ساده من
» معبری به آسمان
» نگاه
» گروه اسلام شیوا
» ذاکرین اهل بیت
» لبیک یا حسین
» هیئت جوانان مسجد حضرت سیدالشهداء(ع)
» پاتوق عاشقان علی اصغر (ع)
» گمنام
» پایگاه رسمی حزب الله لبنان
» هیئت بین الحرمین اندیمشک
» معبری به آسمان
» انصارالمهدی
» شهید چهارده سال بعد از انتظار
» حزب الله لبنان
» معبر سایبری اندیشه
» REZAHOOSHMAND
» وطنم قلعه سرچهاردانگه
» منتظران ظهور 313
» وبسایت رسمی شجره طیبه صالحین،حلقه شهیدمهدی مکاری شهر مشکات
» خادمین سرزمین نور
» کـلــبـه درویــــشـی
» اَین عمار!!!درجستجوی عمار...
» یالثارات
» سایت مداحی کربلایی محسن احمدی
» ♥♥ استاد رائفی پور ♥♥
» سنگر جنگ نرم
» مجمع فرهنگي رهپويان علوي سريش آباد
» تار نمای تخصصی حاج جواد دلیر
» وبلاگ فرهنگی و مذهبی لثارات الحسین (ع)
» مهدویت وآخرالزمان
» معبر سایبری اندیشه
» هیئت محبان امام جعفرصادق(ع) تربت جام
» معبر سایبری اندیشه
» مهدی موعود (عج)
» مـــنــتــظـران مـــهــــدی
» بسیج ما
» جاودانه ها
» جنگ 93
» هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد
» بیرق عشق
» دغدغه
» دل خوشي های طلبه
» تفرش عصر مدرن
» یا اباصالح المهدی
» روستای شهید حسین چکی(روستای دشت آهو)
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» گرافیک کده
» سرباز سایبری سید علی
» بیتابان گربلا
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» مولا مهدی گل یاس
» معبر سایبری ساوه
» مجله حقیقت
» مهدی مولا گل یاس
» بیرق عشق
» رزمنده سایبری
» هیئت بین الحرمین ساری
» مرشد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشوراییان زنجان و آدرس b-zanjan.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 56
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 578
بازدید ماه : 22296
بازدید کل : 987727
تعداد مطالب : 888
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1



روزشمار محرم عاشورا جنگ دفاع مقدس
 سید علی اگر لب تر کند جان را فدایش می کنیم کربلا را تو مپندار که شهریست در میان شهرها و نامیست در میان نام‌ها  بازنده نگهداشتن عاشوراء کشور شما آسیب نخواهد دید السلام علیک یا ابا عبدالله بسیج لشگر مخلص خداست أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَبَ اللّهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاء شهید نظر می کند به وجه الله
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 14:8 |

علی مطهری» و پازل ناتمام؛ می‌خواست ستاره شود، اما نشد! علی مطهری خوب می‌داند با کدام حرف‌ها می‌تواند توجه رسانه‌های زنجیره‌ای جناح افراطی حامی خود را به‌خط کند و شاید برایش تفاوتی هم ندارد که رفتارش چه هزینه‌هایی برای کل نظام در بر خواهد داشت.

 همه ما به فراخور حال و احوال‌مان علاقه‌مندیم که مورد توجه دیگر قرار بگیریم تا تحسین و احترام آنها را به خود جلب کنیم. شاید این جملات باعث تکدر خاطر برخی افراد شود اما شوربختانه یا خوشبختانه حقیقت دارد.

بازیگرها، خواننده‌ها، فوتبالیست‌ها و بسیاری از اقشار دیگر، تمام تلاش خود را می‌کنند تا در صدر اخبار یا دست‌کم در میان اخبار و عناوین مهم باشند؛ این امر برای آنها به‌معنای ادامه حیات حرفه‌ایست و کسی هم به این دلیل ملامت‌شان نمی‌کند.

در این بین اما سیاسیون هم علاقه دارند تا در اخبار حضور داشته باشند. مثلاً یک وزیر دوست دارد در صدر اخبار باشد و مستقیم با مردم حرف بزند تا از یک طرف اخبار و شایعات احتمالی در اطراف وزارتخانه خود را کنترل کند هم جایگاهش را مستحکم‌تر.

نمایندگان محترم مجلس هم بعضاً نشان داده‌اند که علاقه وافری به حضور در میان مهمترین اخبار دارند؛ اینکه نماینده مجلس با کدام انگیزه باید برای دیده شدن تلاش کند، می‌تواند محل طرح مباحث جالبی باشد.

جلب توجه به قیمت توهین و تهمت و افترا

«علی مطهری» نام فرزند استاد شهید «مرتضی مطهری» است. اینکه تا قبل از حضور روی کرسی نمایندگی مجلس، خیلی‌ها حتی از وجودش بی‌خبر بودند زیاد مهم نیست. به این نکته هم نخواهیم پرداخت که اصولاً هنوز هم بسیاری از افراد وی را به نام پدر گرانقدرش می‌شناسند. به این حقیت هم وارد نخواهیم شد که یکی از دلایل اصلی ورود وی به مجلس نیز ارادت قلبی مردم به پدر شهید ایشان بود.

رکوردهای جالب «علی مطهری» را هم مورد کنکاش قرار نمی‌دهیم؛ مثلاً اینکه از معدود نمایندگانی محسوب می‌شود که یکی دو بار با فهرست اصولگرایان وارد مجلس شده است اما ناگهان متحول شده و سر از جمع اصلاح‌طلبان درآورده است.

علاقه خاص ایشان به شخصیت «هاشمی رفسنجانی» هم زیاد اهمیتی ندارد؛ آنچه مهم است، اهانت از تریبون مجلس به دست‌کم 197نفر از نمایندگان مجلس است. همان نمایندگانی که به «فرهادی» وزیر پیشنهادی علوم رأی مثبت دادند. همان‌هایی که با نیش و کنایه‌های سخیف «علی مطهری»، مورد نوازش قرار گرفتند. همان نمایندگانی که وکیل اکثریت قاطع ملت ایران هستند.

«علی مطهری» دقیقاً چه گفت؟

آقای «علی مطهری» طی سخنانی سخیف گفت: « علت اینکه من به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی صحبت می‌کنم این است که احساس کردم فضای مجلس در مجموع موافق وزیر پیشنهادی است! در حالیکه افرادی قوی‌تر از آقای دکتر فرهادی با این معیار درست مجلس که "همراهی با فتنه خط قرمز ماست" رد شدند (و رأی اعتماد نگرفتند) لذا احساس می‌کنم گفتمان اصولگرایی به خطر افتاده و لازم است از آن دفاع کنم!»

وی که در میان همهمه‌های مخالفت نمایندگان به سخنان خود ادامه می‌داد، افزود: «می‌خواهم با منطق اکثریت مجلس در مساله وزارت علوم صحبت کنم. می‌خواهم از حیثیت و اعتبار مجلس دفاع کنم چرا که اگر مجلس آسیب ببیند کل نظام آسیب می‌بیند.»

مطهری اضافه کرد: «مجلس در جریان استیضاح وزیر سابق علوم آقای فرجی‌دانا و در جریان رأی اعتماد به دو وزیر پیشنهادی قبلی مهم‌ترین ملاک و معیار خود را عدم همراهی با فتنه سال ۸۸ اعلام کرد و گفت فتنه خط قرمز ماست، نامه‌نگاری و یا تحصن مبنی بر تظلم و دادخواهی را به معنی فتنه‌گری اعلام کرد و گفت: ما به چنین کسی رأی اعتماد نمی‌دهیم.»

میکروفون مجلس یا محل برگزاری نمایش از پیش تعیین شده؟!

برای فردی در سن و سال «علی مطهری» یقیناً پسندیده نیست که به هر قیمتی در جهت جلب توجه دیگران قدم بردارد؛ آن هم در جایگاه نماینده مجلسی که دست‌کم قانوناً در رأس امور است. البته بزرگوارانی همچون "علی مطهری" عملاً می‌کوشند تا مجلس کشور را به محلی برای بیان کنایه‌های سخیف، جایگاهی برای دفاع از سران فتنه و مکانی جهت ابراز ارادت به برخی چهره‌های شناخته شده تبدیل کنند.

آنچه روز چهارشنبه پنجم آذرماه1393 در مجلس شورای اسلامی رخ داد، بیشتر شبیه یک سناریوی از پیش تعیین شده بود. درست زمانی که توافق ژنو با همه ایراداتش در وین میان تیم مذاکره کننده ایرانی و 1+5 برای حدود 7ماه تمدید شد و صدای دلسوزان ملت به گوش رسید، فردی همچون «علی مطهری» کوشید تا تمام توجهات را با خواندن متنی اهانت‌بار به عموم نمایندگان، به سمت خود جلب کند.

ذکر یک نکته در اینجا ضروریست که جریان سازش‌طلب و حامیان مذاکره با شیطان بزرگ آمریکا، بیشترین منفعت را از نمایش سخیف «علی مطهری» حاصل کرده‌اند.

دقیقاً همزمان با اعلام جزئیات جدیدترین توافق هسته‌ای و زمانی که مجلس و دولت یازدهم به نقطه مشترکی درباره وزارت علوم رسیده بودند، آقای نماینده، در تریبون مجلس به نمایندگان ملت اهانتی بی‌مثال روا داشت و باعث شد که عموم رسانه‌ها فرصت نقد جزئیات توافق وین را نداشته باشند.

سه پلان از تشنج‌آفرینی میان مجلس و دولت

جناب «علی مطهری» با عملکرد خود طی سالیان متمادی اثبات کرده‌ که ایشان و جریان شناخته شده حامی وی، همواره عامل بزرگی در ایجاد تشنج میان دولت و مجلس بوده‌اند.

کافیست قدری بدبین باشیم و یا بخواهیم از ادبیات خاص و کنیه‌آمیز این نماینده مجلس استفاده کنیم تا با بیان جملاتی عاری از ادب، وی را به‌نوعی علاقه‌مند به بحران‌سازی میان دولت و مجلس بدانیم.

پلان اول: دولت دهم و احمدی‌نژاد

طی دوران دولت دهم و ریاست جمهوری "محمود احمدی‌نژاد" همواره این «علی مطهری» بود که نمایندگان مجلس را ترغیب به استیضاح وزرا و انجام سئوال از رییس‌جمهور می‌کرد. وی البته در این راه از روش «کنایه» و «نیش زدن‌های» سخیف هم استفاده می‌کرد.

مطهری حتی سخنان و اشتباهات غیرقابل کتمان «احمدی نژاد» را بارها و بارها تکرار می‌کرد تا آتش اختلافات کوچک را شعله‌ور کند.(1)

البته رفتار ایشان همیشه طرفداران خاص خود را داشت. رسانه‌ها و سایت‌های فتنه‌گر و بیگانه مانند «کلمه»، «جرس»، «بی‌بی‌سی» و «صدای آمریکا» بارها سوژه‌های خود را از میان سخنان او انتخاب کردند. اینگونه بود که ناظران بی‌طرف و اهالی رسانه همواره در تعجب فرو می‌رفتند که آیا وی به این رسانه‌ها خط می‌هد یا برعکس و یا اصولاً این هم‌نوایی‌های مکرر، تنها یک حادثه و حاصل اتفاقات غیرمترقبه است.

پلان دوم: وزارت کشور دولت یازدهم

در دوره روی کار آمدن دولت یازدهم و ریاست جمهوری «حسن روحانی» هم جناب «علی مطهری» بیکار ننشست و تنها چند ماه پس از روی کار آمدن دولت، وزیر کشور را به مجلس فراخواند و ضمن نمایش تصاویری خاص و سئوال‌برانگیز از مانکن‌های غیرمجاز در صحن مجلس، وزیر کشور را مورد سئوال قرار داد تا وی بگوید چرا در فرصتی در حدود 10ماهه نتوانسته است معضل بدحجابی را ریشه‌کن کند!!!(2)

این سئوال چندان هم که به ‌نظر می‌رسد عجیب نیست چرا که طبق برخی از اخبار، جریان خاص و شناخته‌شده حامی «علی مطهری» توقع داشت تا وزیر مورد نظرش را در سمت وزارت کشور قرار دهد که «حسن روحانی» با زیرکی از این دام خطرناک گریخت. ناگفته نماند که هرگز سندی در این‌باره منتشر نشد اما رفتارهای «علی مطهری» خصوصاً در رابطه وبا وزیر کشور دولت یازدهم، این گمانه‌زنی‌ها را محکم‌تر کرد.

پلان سوم: دولت یازدهم و وزارت علوم

«علی مطهری» در جریان جلسه رأی اعتمادی «فرهادی» نشان داد که می‌کوشد تا تشنجات اندک و اختلاف نظرهای عادی میان مجلس و دولت را بزرگ‌نمایی کرده و با همان روش‌های همیشگی‌اش، کوشید تا از یک‌سو، اهالی دولت را بابت رد گزینه‌های پیشنهادی تصدی وزارت علوم از سوی مجلس، عصبانی کند و از سوی دیگر با علم به حساسیت‌های به‌حق نمایندگان ملت، سعی در تحریک آنان علیه دولت و نفرات شاغل در آن داشت.

چه کسانی برای «علی مطهری» کف و سوت می‌زنند؟

آقای نماینده مردم تهران خوب می‌داند که سخنانش در مجلس و خارج از مجلس با کدام تیترها و در کدام رسانه‌ها منعکس می‌شود. وی دقیقاً می‌داند روزنامه وابسته به کدام خانواده همواره در چنین مواقعی نقش بولتن را بازی کرده و تصویرش را در صفحه نخست منتشر می‌کند. «علی مطهری» بهتر از هر فرد دیگری خبر دارد که برای جلب توجه باید چه کار کند و صدالبته می‌داند سود و زیان جنجال‌سازی و تشنج‌آفرینی‌هایش برای کدام گروه‌هاست.

اینکه علی مطهری تمام قد از فتنه‌گران88 دفاع کرده و با سخنان عاری از منطق به هر کس و هر فرد منتقد خود می‌تازد، البته نشانه خوبی نیست اما ظاهراً خود وی چنین نظری ندارد. وی به فاصله کمی از بیان سخنان عجیب خود در مجلس، تمام قد درباره اموات سیاسی یا همان سران فتنه88 سخن گفت و حرف‌های فاقد ارزشی را درباره برخی ارکان نظام بر زبان جاری کرد.

البته مطهری خوب می‌داند با کدام حرف‌ها می‌تواند توجه رسانه‌های زنجیره‌ای جناح افراطی حامی خود را به‌خط کند و شاید برایش تفاوتی هم ندارد که رفتارش چه هزینه‌هایی برای کل نظام در بر خواهد داشت. وی آن‌طور که نشان می‌دهد، تنها زمانی لبخند رضایت بر لبانش جاری می‌شود که توانسته باشد نگاه‌ها را به خود جلب کند.

جدا از هر تحلیلی، باید دقیقاً بررسی شود که چرا یک نماینده می‌تواند این‌چنین گسترده اقدام به هتک حیثیت نمایندگان مجلس کند و راه قانونی خاصی هم برای برخورد به‌موقع با وی وجود نداشته باشد و یا مورد استفاده قرار نگیرد.

تردیدی نیست که وی تکمیل کننده نقشه‌ها و پازل کسانیست که با غوغاسالاری می‌کوشند تا همه قدرت را در همه زمینه‌ها در دست داشته باشند. همان جریان‌های افراطی و تندرو که وی را ترغیب به ایجاد تشنج میان مجلس و دولت‌های غیرهمسو با خود می‌کنند.

پی نوشت:

1) مطهری: با احمدی نژاد موافقم،مجلش هشتم در راس امور نیست

2) وزیر کشور هم کارت زرد گرفت


تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

نظرات شما عزیزان:

کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان
ساعت8:20---9 آذر 1393
سلام
تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "زنگان"
مطلب شما در سایت " کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان "و"حرف تو " منتشر شد
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.لینک مطالب خود را جهت انتشار به ما بفرستید.
هدیه سایت زنگان به شما
رسولُ اللّه صلى‏ الله ‏عليه و ‏آله و سلّم :
أكرِمُوا أولادَكُم وأحْسِنوا آدابَهُم يُغْفَرْ لَكُم .
پيامبر خدا صلى‏ الله ‏عليه و ‏آله و سلّم :
فرزندان خود را گرامى بداريد و آنان را خوب تربيت كنيد ، (كه به اين ترتيب) آمرزيده مى‏شويد .
بحار الأنوار : 104 / 95 / 44 منتخب ميزان الحكمة : 16
نظرات این حدیث (0)




لینک مطلب شما:http://zanghan.ir/post/1203

Zanghan.ir
harfeto.ir


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: علی مطهری, مجلس, رای اعتماد, فتنه , ,

لوگوی وبگاه
عاشورائیان زنجان
همکاران سایبری
ثامن تم

 هیئت بین الحرمین ساری


رزمنده سایبری
تخصصی مهدویت

???? ?????

http://8pic.ir/images/rgibwc9x51tm86kxjjxh.jpg

?? ???? ?????? ????? ???? ???

هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد

مجمع فرهنگي رهپويان علي شهر سريش آباد

محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما
موضوعات مطالب
پیوندهای روزانه
برچسب‌ها
» داعش (57), » ایران (39), » عربستان (39), » عاشوراییان (39), » ایران (31), » یمن (28), » عراق (24), » داعش (22), » زنجان (22), » ترکیه (21), » عاشوراییان زنجان (21), » امریکا (18), » سوریه (16), » شهادت (16), » شهید (15),
نوای وب
پخش انلاین
همکاران دیگر

 دعای عشق بخوان