بازگشت احمدی نژاد به قدرت !!!!
تماس با مدیر

نام و نام خانوادگي:
پست الکترونيکي:
آرشيو مطالب
آخرین مطالب

درباره ما

این وب وابسته به هیچ گروه و سازمانی نیست و از نظر فکری فقط از احکام شرعی و منویات امام خامنه ای تبعیت می کند .
همسنگران
» ضامن آهو
» شعرهای سیدناصر ولائی
» ياوران مهدي
» مباحث اخرالزمان
» ظهور نزدیک است
» شهدا شرمنده ایم
» امروز اولین روز از باقی عمر من است
» (وب مداحی کربلایی محسن احمدی)
» همراه رهبر
» کلبه ساده من
» معبری به آسمان
» نگاه
» گروه اسلام شیوا
» ذاکرین اهل بیت
» لبیک یا حسین
» هیئت جوانان مسجد حضرت سیدالشهداء(ع)
» پاتوق عاشقان علی اصغر (ع)
» گمنام
» پایگاه رسمی حزب الله لبنان
» هیئت بین الحرمین اندیمشک
» معبری به آسمان
» انصارالمهدی
» شهید چهارده سال بعد از انتظار
» حزب الله لبنان
» معبر سایبری اندیشه
» REZAHOOSHMAND
» وطنم قلعه سرچهاردانگه
» منتظران ظهور 313
» وبسایت رسمی شجره طیبه صالحین،حلقه شهیدمهدی مکاری شهر مشکات
» خادمین سرزمین نور
» کـلــبـه درویــــشـی
» اَین عمار!!!درجستجوی عمار...
» یالثارات
» سایت مداحی کربلایی محسن احمدی
» ♥♥ استاد رائفی پور ♥♥
» سنگر جنگ نرم
» مجمع فرهنگي رهپويان علوي سريش آباد
» تار نمای تخصصی حاج جواد دلیر
» وبلاگ فرهنگی و مذهبی لثارات الحسین (ع)
» مهدویت وآخرالزمان
» معبر سایبری اندیشه
» هیئت محبان امام جعفرصادق(ع) تربت جام
» معبر سایبری اندیشه
» مهدی موعود (عج)
» مـــنــتــظـران مـــهــــدی
» بسیج ما
» جاودانه ها
» جنگ 93
» هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد
» بیرق عشق
» دغدغه
» دل خوشي های طلبه
» تفرش عصر مدرن
» یا اباصالح المهدی
» روستای شهید حسین چکی(روستای دشت آهو)
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» گرافیک کده
» سرباز سایبری سید علی
» بیتابان گربلا
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» مولا مهدی گل یاس
» معبر سایبری ساوه
» مجله حقیقت
» مهدی مولا گل یاس
» بیرق عشق
» رزمنده سایبری
» هیئت بین الحرمین ساری
» مرشد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشوراییان زنجان و آدرس b-zanjan.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 104
بازدید دیروز : 137
بازدید هفته : 13017
بازدید ماه : 28959
بازدید کل : 1016853
تعداد مطالب : 888
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1



روزشمار محرم عاشورا جنگ دفاع مقدس
 سید علی اگر لب تر کند جان را فدایش می کنیم کربلا را تو مپندار که شهریست در میان شهرها و نامیست در میان نام‌ها  بازنده نگهداشتن عاشوراء کشور شما آسیب نخواهد دید السلام علیک یا ابا عبدالله بسیج لشگر مخلص خداست أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَبَ اللّهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاء شهید نظر می کند به وجه الله
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 1:14 |

آنجا که محمود احمدی نژاد در سخنرانی ۲۲ خرداد خود دعا می‌کند که: خدا توفیق نوکری ملت ایران را از من که کوچک‌ترین نوکران هستم، نگیرد، کمی پازل‌های این تصویر بیشتر می‌شود. شکی نیست که محمود احمدی نژاد سودای بازگشت به قدرت اول اجرایی کشور را در سر می‌پروراند و با حضورهای مردمی در حسینیه‌ها سخنرانی‌های کم و بیش و حساب شده به دنبال انسجام و بازسازی پایگاه اجتماعی خویش است، این رفتار وی، تحرکات وی در سال‌های ۸۲ تا ۸۴ را به ذهن متبادر می‌سازد. زمانیکه وی در ردای شهرداری تهران با مردم ساعت‌ها به گفت گوی مستقیم می نشست، به حدی که مرد مراجعه کننده ای از این مردمی بودن یک مسئول، گریه می‌کرد و او را در مقابل دوربین صدا و سیما یگانه توصیف می‌نمود. با لباس رفتگری به میان رفتگران شهرداری می‌رفت و تصویر صفحهٔ اول کیهان می‌شد، بعد از آن بعنوان شهردار مردمی و موفق، شهر به شهر برای سخنرانی می‌رفت و فارغ از جلسات انتخاباتی بالا نشینان اصول گرایی، پایگاه مردمی برای خود دست و پا می‌نمود، مردمی که سال‌ها در تاکسی و اتوبوس از گردن کلفتی مسئولین شنیده بودند، امروز با مردی مواجه شده بودند که از نوکری می‌گفت و شکستن فضای فساد و تبعیض، از حضور در خط قرمز قدرت و... تا آنجا که شش رقیب سرشناس و قدر خود را پشت سر گذاشت و با مجبور کردن همان بالا نشین ها به حمایت، بخاطر عدم پیروزی هاشمی، احمدی نژادی که در کارنامهٔ سیاسی‌اش چند سال استانداری اردبیل و دو سال شهرداری تهران به چشم می‌خورد، ناگهان رئیس جمهور ایران شد. وی به یک باره رئیس هیأت دولتی گردید که تا قبل از آن حتی برای چند دقیقه عضو آن هم نبود!

اما باید این را به یاران احمدی نژاد یادآوری نمود که این روزها با سال ۸۲ تفاوت معنا داری دارد، این پایگاه اجتماعی هر چه قدر هم که فراهم گردد، وی یک چیز را فراموش نموده است. این احمدی نژاد، مانند ۸۴، نه تنها املای نانوشته ندارد، بلکه املایی دارد که حتی اگر از تصحیح ملت بگذرد که بسیار بعید به نظر می‌رسد، از تصحیح شورای نگهبان نخواهد گذشت.

احمدی نژاد فراموش کرده است که نظام و سایر قوا در دوسال آخر دولت وی با او مدارا کرده‌اند تا دولتش به پایان برسد. فراموش کرده است بخاطر مقاومت در مقابل حکم حکومتی رهبری، کاری کرده است که هیچ رئیس جمهوری تا قبل از آن مرتکب این نافرمانی و قانون شکنی نشده بود، یازده روز خانه نشینی برای تحت فشار قرار دادن رهبری، در عدم رعایت اصل التزم عملی به ولایت فقیه چه شک و شبهه ای باقی می‌گذارد؟

وی و یارانش فراموش کرده‌اند که در رویارویی و عدم تمکین به قانون و مجلس، کار را به جایی رساندند که حداد عادل (رئیس مجلس وقت) دست به دامن رهبری شود که رییس جمهور قانون مصوب مجلس و مؤید شورای نگهبان را تمکین نمی‌کند!

یادشان رفته با تکرار حرکات تشنج آفرین مناظرات ۸۸ در مجلس، بعد از اخطار صریح رهبری به مسئولین مبنی بر اینکه: از امروز تا روز انتخابات، هرکسی که بخواهد اختلاف‌ها را به میان مردم بکشاند و از احساسات آن‌ها در جهت اختلافات استفاده کند،‌ قطعاً به کشور خیانت کرده است، کاری کردند که برای اولین بار در تاریخ جمهوری اسلامی، رهبری در زمان روی کار بودن دولت، اقدام رئیس جمهور را خلاف شرع، خلاف قانون، خلاف اخلاق، تضییع حقوق اساسی ملت و... بخوانند!

دوران مشعشعی که جوانفکر از آن سخن می‌گوید، پر از خطاها و عتاب‌های عریان است، چه رسد به تشنجات پشت صحنه.

اما با گفته ای از خود عبدالرضا داوری مطلب روشن تر می‌شود که خود این آقایان انگار گاهی فراموش می‌کنند که قصه چیست، وی ۱۵ بهمن ۹۲ در صفحهٔ فیس بوک خود می‌نویسد:
"بهمن ۹۱ روزی عادی نبود. پروژه اخراج دکتر احمدی نژاد از حاکمیت پس از حدود دوسال، در این روز به ثمر نشست. از ۱۵ بهمن ۹۱ تا ۱۱ مرداد ۹۲ احمدی نژاد عملاً از ریاست جمهوری خلع شد.. اقدامات احمدی نژاد خلاف شرع و اخلاق و قانون معرفی شد و در هیچ یک از سفرهای خارجیش پس از ۱۵ بهمن ۹۱ - به جز معدودی از معاونانش، نماینده هیچ نهاد و شخصیتی به بدرقه و استقبالش نرفت. از ۱۵ بهمن ۱۳۹۱، احمدی نژاد و احمدی نژادی‌ها دیگر جایی در حاکمیت نخواهند داشت. اراده آنان دیگر معطوف به قدرت نیست که اگر هم باشد، با کارت قرمزی که در جیب دارند از دور برگشت به طور دائمی محروم شده‌اند!(به نقل از سایت نماینده)

شاید داوری به تحلیل دیگر خود دلخوش است که گفته بود اصول گرایان باید بدانند که فقط احمدی نژاد قدرت غلبه بر اصلاح طلبان را دارد و گرنه اصول گرایان باید ردای ریاست جمهوری را به فراموشی بسپارند.

اما با تمام این احوال، احمدی نژاد، به احتمال زیاد، رد صلاحیت خواهد شد البته شاید پیشاپیش توصیه ای مبنی بر نیامدن دریافت کند که نیا وگرنه مهر رد صلاحیت بر پیشانی سیاسیت خواهد نشست.

در هر حال احمدی نژاد به چیزی فراتر از پایگاه اجتماعی نیاز دارد، او باید بداند که همه را به حق و ناحق زخمی کرده است. امروز از تندترین اصلاح طلبان تا وزرای معزول وی با تندی تمام از دوران او یاد می‌کنند. او باید بداند که به صراحت در مقابل قانون ایستاده است. محصولی در مدیریت سیاسی و اقتصادی به یادگار گذاشته است که هیچ کدام از کاندیداهای ریاست جمهوری یازدهم جرأت دفاع از عملکرد وی را نداشتند،
اما کم‌ترین هنر وی این بود که عملکردی داشت که اقبال مردم به هاشمی را چنان احیا نمود که زور هشت سال حمله و تخریب هم نتوانست کاری از پیش ببرد!

به نظر می‌رسد احمدی نژاد کمی معادلات قدرت را شوخی فرض کرده است و نمی‌داند که امروز با خود زنی‌هایش و قدر نشناسی های وی در قبال دوستان گذشته، نه کیهانی برایش مانده که در صفحهٔ اول خود او را تیتر یک عدالت کند، نه تلوزیونی که پس از پیروزی‌اش سرودی به سبک یار دبستانی را مکرر پخش کند که موافق عدل و سواد محمود احمدی نژاد..


تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

نظرات شما عزیزان:

هدیه
ساعت12:05---23 تير 1393
من نگفتم نظرام ب نمایش در نیاد !!!!!!!
پاسخ:ببخشید هر نظری که فکر می کنید به نمایش در نیاد را صریح بفرمایید پیری و فراموشی !!!!!!!!!


هدیه
ساعت12:02---23 تير 1393
اوففف ای بابا مث اینکه متوجه حرفم نشدین
گفته بودم اگه مردشین نظرمو نمایش بدین.. نه اینکه نمیخوام نظرمو نمایش بدین

مردشین .. مرد اش هستین -------
مرد و زن .. منظورم مرد بود


هدیه
ساعت1:40---22 تير 1393
خب عاغا چرا حذف کردین کچل
عجبا نظرم میدیم حذف میکنن خخخخخخ
پاسخ: سلام خودتون نوشته بودین دوست ندارید نوشته های من به نمایش در بیاد باشه بعد این همه نوشته های شما را منعکس می کنیم خوبه .


هدیه
ساعت20:56---21 تير 1393
بعدشم من یارانه ها رو مثلا مثال زدم ن اینکه کسی با نون اضافه مرده باشه یا زنده مونده باشه ... جنبه بالا بابا ... بعدشم مطلب گذاشتین که نظر بدیم دگ

هدیه
ساعت20:53---21 تير 1393

 سلام

من کل شعر را دیدم و مجددا مرور می کنم

سرخوش ز سبـوی غـم پنـهانـی خویشـم
چون زلـف تو سرگرم پریشانـی خویشـم
در بزم وصـال تو نگویـم ز کم و بیـش
چون آینه خو کرده به حیرانـی خویشـم
لب باز نکردم به خروشـی و فغانـی
من محرم راز دل طوفانـی خویشـم
یک چند پشیمان شـدم از رندی و مستـی
عمریـست پشیمان ز پشیمانـی خویشـم
از شوق شکر خند لبـش جان نسپـردم
شرمنده جانان ز گران جانـی خویشـم
بشکسته تر از خویـش ندیدم به همـه عمـر
افسرده دل از خویشـم و زندانـی خویشـم
هر چنـد امین بسته ی دنیـا نیم امـا
دلبستــه ی یاران خراسانـی خویشـ

برداشت شما درست نیست این شعر بیان حالات عرفانی درونی است و هیچ ربطی به دنیا و ما فیها ندارد .



هدیه
ساعت20:47---21 تير 1393

خوشم ... بنا به در خواست خودتون حذف کردیم

چشم البته خودتون دعوت به تحدی کرده بودین یادتون نیست اگر مردید ...خنده

 بنا بود از یارانه ها اقشار اسیب پذیر استفاده کنند نه تاجر خارج نشین ... آیا می دانید همه خارج نشینها و حتی میلیاردرها هم یارانه می گیرند براستی چرا؟؟؟

ایا یک کارگر ارجعیت داشت تا انهایی که دارا هستند ؟؟؟

ضمن انکه بنا بود ایشان 15هزار تومان شروع کرده و بقیه را به صنعت اختصاص دهند ولی در عمل چه شد..

فردی را در نظر بگیرید 50 میلیون داشت در بانگ و از در آمد ان می خورد یکباره سکه شد 1600 هزار تومان کی ضرر کرد خیلی ساده پولدار پولدارتر شد ولی اون بدبخت

که 50ملیون داشت شد شد بیچاره چون قدرت خرید پایین آمد یه عده که آماده بودند طلا را گرمی 30،000 خریدند و 160000فروختند . خودتا حدس بزنید چی شدند به همین صورت

سایر مسایل اقتصادی ....

خودتان در اواخر شنیدید که 15 روز سر کار نیامد چرا ؟؟؟ یا اینکه بعضی وزرای ارزشی را بیرون کرد چرا ؟ تا اینکه در قضیه وزیر اطلاعات خود اقا وارد شده و او را ابقا کردن او که اخراج کرده بود

اگر اواخر را می دیدید همه اش عنان می پیچاند و حتی مخفیانه بنا بعضی قولها مذاکره با یانکی ها هم می کرد...

جایی که نباید حرف بزنه عربده می کشید و جایی که باید سکوت می کرد عربده می کشید یک مولتی دیکتاتور داشت می شد.

ایه الله مصباح یزدی ببینید در مورد ایشان چه ها گفته در حالی که اوایل طرفدار ایشان بود .

ایه الله مصباح یزدی می دانید که یکی از حکما و عارفان وارسته و از بزرگترین شاگردان ایه الله بهجت هستند و مورد اعتماد امام خامنه ای...

بهر حال معیار ما مقام امام خامنه ای است و بس .

لازمه در اخر کلام امام خمینی را یاد آور شوم معیار حال فعلی افراد است ...

موفق باشید پاسخ شد یه پست نه امیل بدین به امیل ارسال می کنم سایر چیزها را



هدیه
ساعت12:31---21 تير 1393
شما که همه رئیس جمهور ها رو بردین زیر سئوال !!! خودتون چند مرده حلاجید؟؟؟؟؟
اینجور ب نظر میرسه اقای روحانی مورد تایید شماست ولی میبینیم که هر روز این قفل ها بیشتر میشن و کلیدهای کلید سازتون هم به این قفل ها نمیخوره ....
پاسخ: سلام برای ما شخص و مقام و منصب مهم نیست شاخصه ها اهمیت دارند هرکس هر زمان پایش لغزید بیرون شد ما ماندیم زیر حملات دوستداران شیخ حسن روحانی یا .... برا همین می گم شاخصه ها مهمه !!!!


هدیه
ساعت12:24---21 تير 1393

توصیه میکنم اول مطلب هایی که مینویسین رو خودتون یه دور بخونین بعد پخش کنین !!!!!!
احمدی نژاد کم برا این ملت زحمت نکشید
کی انرژی هسته ای رو راه انداخت؟؟؟؟؟
کی قانون یارانه ها رو آورد؟؟؟؟
همین یارانه ها رو از صدقه سری احمدی نژاد دارید... وگرنه میتونست مث بقیه رئیس جمهور ها فقد همه چیزو گرون کنه در عین حال یارانه ای هم قرار نده.... و
مردم نالشون حسابی چند برابر درآد...
کم روستاهای فلک زده رو اباد نکرد....
کم مسکن مهر برای مردم درست نکرد....
برا خیلیایی که تو مستآجری استخوان پوسونده بودند....
و خیلی کارهای دگ....
کم نیروگاه برق بوشهر و ..... بازسازی و رسیدگی نکرد...
درست نیست که بعضیا نمک بخورند و نمکدون بشکنند و اینطوری مقرضانه دربارش بنویسند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اگ ادم بدی بود و کارهاش برخلاف اسلام و برخلاف صلاح کشور بود انقد امریکا و اسرائیل و سایر دشمنان چ داخلی و چ خارجی علیه اش فتنه افکنی نمیکردن....

-----------------------------------------------------
بد نیست یکم انصاف هم داشته باشید میدونم نظرم برخلاف مطلب تون هست و تو سایت تون نمایش نمیدید ولی من نوشتم... اگ خیلی مرد این نمایشش بدین.....
پاسخ: سلام ما خونیدم با دهان روزه نمی خواهیم دروغ بگیم 1- انچه در مورد انرژی هسته ای انجام شد کار نظام بود نه شخص یا اشخاص 2 -قانون یارانه ها از اول غلط اجرا کرد یارو کل صنعت کشور را در استانه فرو پاشی قرار داد هنوز آثار آن را می بینید 3 - یعنی نان شما چند برابر شده براتون متاسفم !! در اوایل اجرای هدفمندی اگر شما یک میلیون تومان داشتید قدرت خرید بیشتری داشتید یا الان ؟؟4انچه که در مورد مسکن مهر می شنوید یک دروغ توهم انگیز است نه یک واقعیت ... 5- احمدی نژاد عملا در مقابل خواست نظام و رهبری ایستاد تا منجر به صدور حکم حکومتی شد . 6 آثار سیاست های غلط خارجی او را اکنون ببینید که ما و شیعیان را به چه ورطه ای کشانده ... ما نمی دانیم قسم حضرت عباس را قبول کنیم یا دم خروس را به نظرم اگر احمدی نژاد باقی می ماند دیگر از اسلام و ایران ... هر رییس جمهور آمده با خود گروهی را آورده ( الا معدودی ) و تیشه زدند بر نظام کارگزاران . مشارکت و باند احمدی نژاد . سر انجام اینکه بخوانید اعترافات وزرای او را بعد قضاوت فرمایید .



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: بازگشت, احمدی نژاد , قدرت , جوانفکر, مشایی , ,

لوگوی وبگاه
عاشورائیان زنجان
همکاران سایبری
ثامن تم

 هیئت بین الحرمین ساری


رزمنده سایبری
تخصصی مهدویت

???? ?????

http://8pic.ir/images/rgibwc9x51tm86kxjjxh.jpg

?? ???? ?????? ????? ???? ???

هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد

مجمع فرهنگي رهپويان علي شهر سريش آباد

محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما
موضوعات مطالب
پیوندهای روزانه
برچسب‌ها
» داعش (57), » ایران (39), » عربستان (39), » عاشوراییان (39), » ایران (31), » یمن (28), » عراق (24), » داعش (22), » زنجان (22), » ترکیه (21), » عاشوراییان زنجان (21), » امریکا (18), » سوریه (16), » شهادت (16), » شهید (15),
نوای وب
پخش انلاین
همکاران دیگر

 دعای عشق بخوان