اشد مجازات برای سران فتنه 88
تماس با مدیر

نام و نام خانوادگي:
پست الکترونيکي:
آرشيو مطالب
آخرین مطالب

درباره ما

این وب وابسته به هیچ گروه و سازمانی نیست و از نظر فکری فقط از احکام شرعی و منویات امام خامنه ای تبعیت می کند .
همسنگران
» ضامن آهو
» شعرهای سیدناصر ولائی
» ياوران مهدي
» مباحث اخرالزمان
» ظهور نزدیک است
» شهدا شرمنده ایم
» امروز اولین روز از باقی عمر من است
» (وب مداحی کربلایی محسن احمدی)
» همراه رهبر
» کلبه ساده من
» معبری به آسمان
» نگاه
» گروه اسلام شیوا
» ذاکرین اهل بیت
» لبیک یا حسین
» هیئت جوانان مسجد حضرت سیدالشهداء(ع)
» پاتوق عاشقان علی اصغر (ع)
» گمنام
» پایگاه رسمی حزب الله لبنان
» هیئت بین الحرمین اندیمشک
» معبری به آسمان
» انصارالمهدی
» شهید چهارده سال بعد از انتظار
» حزب الله لبنان
» معبر سایبری اندیشه
» REZAHOOSHMAND
» وطنم قلعه سرچهاردانگه
» منتظران ظهور 313
» وبسایت رسمی شجره طیبه صالحین،حلقه شهیدمهدی مکاری شهر مشکات
» خادمین سرزمین نور
» کـلــبـه درویــــشـی
» اَین عمار!!!درجستجوی عمار...
» یالثارات
» سایت مداحی کربلایی محسن احمدی
» ♥♥ استاد رائفی پور ♥♥
» سنگر جنگ نرم
» مجمع فرهنگي رهپويان علوي سريش آباد
» تار نمای تخصصی حاج جواد دلیر
» وبلاگ فرهنگی و مذهبی لثارات الحسین (ع)
» مهدویت وآخرالزمان
» معبر سایبری اندیشه
» هیئت محبان امام جعفرصادق(ع) تربت جام
» معبر سایبری اندیشه
» مهدی موعود (عج)
» مـــنــتــظـران مـــهــــدی
» بسیج ما
» جاودانه ها
» جنگ 93
» هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد
» بیرق عشق
» دغدغه
» دل خوشي های طلبه
» تفرش عصر مدرن
» یا اباصالح المهدی
» روستای شهید حسین چکی(روستای دشت آهو)
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» گرافیک کده
» سرباز سایبری سید علی
» بیتابان گربلا
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» مولا مهدی گل یاس
» معبر سایبری ساوه
» مجله حقیقت
» مهدی مولا گل یاس
» بیرق عشق
» رزمنده سایبری
» هیئت بین الحرمین ساری
» مرشد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشوراییان زنجان و آدرس b-zanjan.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 53
بازدید دیروز : 137
بازدید هفته : 12966
بازدید ماه : 28908
بازدید کل : 1016802
تعداد مطالب : 888
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1



روزشمار محرم عاشورا جنگ دفاع مقدس
 سید علی اگر لب تر کند جان را فدایش می کنیم کربلا را تو مپندار که شهریست در میان شهرها و نامیست در میان نام‌ها  بازنده نگهداشتن عاشوراء کشور شما آسیب نخواهد دید السلام علیک یا ابا عبدالله بسیج لشگر مخلص خداست أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَبَ اللّهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاء شهید نظر می کند به وجه الله
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 3:35 |

محسنی اژه‌ای افزود: به هیچ وجه جابجایی آقای اسماعیلی و انتصاب جهانگیر ارتباطی به زندان اوین ندارد و باید بگویم که ریاست دادگستری امری است که آقای اسماعیلی در سمتش به ارتقا رسیده و به دلیل شایستگی و آشنایی ایشان این امر انتخاب صورت گرفته است، بنابراین سمت آقای اسماعیلی و جایگاهش ارتقا یافته است.
محسنی ‌اژه‌ای در پاسخ به سؤالی مبنی بر این‌که یکی از نمایندگان مجلس راجع به اتفاق اخیر زندان اوین مطرح کرده است که برخی افراد گوشی‌های ماهواره‌ای و مشروبات الکلی در زندان اوین با خود داشته‌اند، آیا این موضوع با توجه به نظارتی که از زندان اوین صورت می‌گیرد صحت دارد یا خیر اظهار داشت: وقتی فردی می‌خواهد چیزی را به داخل زندان ببرد شیئی را با ترکیب اصلی به داخل زندان نمی‌برد بلکه به شکل قطعات کوچک و آرام آرام به اشکال مختلف و قطعه قطعه در طول زمان به داخل زندان می‌برد و در داخل زندان آن را به یکدیگر متصل و یک شئ شکل می‌گیرد.
دادستان کل کشور گفت: میوه مجاز است بنابراین فرد زندانی آن را به داخل زندان برده و مشروب درست کرده است و بنده در خصوص روشن کردن اطلاعات از سوی مسئولان ذی ربط و رسانه ملی در اینجا تشکر می‌کنم.
محسنی اژه‌ای در خصوص نرخ دیه کشور در سال ۹۳ گفت: در مورد مبلغ دیه سال ۹۳، باید بگویم دیه در سال ۹۳، ۱۵۰ میلیون تومان در ماه‌های غیر حرام است و در ماه‌های حرام یک سوم اضافه می‌شود. بنابراین می‌شود ۲۰۰ میلیون تومان. این نرخ از اول فروردین جاری و اجرایی است و طبق قانون ریاست قوه قضاییه می‌تواند تا آخر فروردین نرخ دیه را اعلام کند ولی از ابتدای فروردین (اول فروردین) این نرخ جاری و اجرایی است.
دادستان کل کشور همچنین گفت: تعداد ۳۵۸ نفر محکوم به قصاص در سال ۹۲ که اگر اولیای دم رضایت نمی‌دادند باید حکم اعدام اجرا می‌شد با تلاش همکاران در قوه قضاییه از اولیای دم رضایت گرفته شد و این افراد اعدام نشدند.
۸ نفر در جریان پرونده ستاد سوخت تحت تعقیب بودند
محسنی ‌اژه‌ای همچنین در خصوص پرونده یکی از باشگاه‌های فوتبال که موضوعی مشترک بین ورزش و ستاد سوخت است، نیز گفت: تا این پرونده به مرحله‌ای نرسد بیان جزئیات آن درست نیست؛ این پرونده تشکیل شده و ۸ نفر به عنوان متهم در آن تحت تعقیب بودند که در طی مراحل بررسی ممکن است اضافه یا کم شوند. ۳ نفر نیز در این مورد بازداشت شدند و پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است.
وی در خصوص دستگیری مدیرعامل یکی از بانک‌ها در آذربایجان شرقی نیز تصریح کرد: دستگیری یکی از مدیران عامل بانک‌ها را تائید می‌کنم که ایشان در پرونده ۳ هزار میلیارد تومانی بود و در ارتباط با پرونده بابک زنجانی دستگیر شد.
محسنی اژه‌ای در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه شما مطرح کردید یک مدیرعامل بانک بازداشت شده است، آیا این امر درست است، گفت: مدیرعامل بانک بازداشت شده و این سؤالی که در قبل مطرح کردید فرد مورد نظر من در تبریز نبوده بلکه در تهران بوده همچنین باید بگویم تعدادی از مدیرعاملان بانک‌های شهرستان و تهران بازداشت ‌شده‌اند.

چک ۶ اردیبهشت بابک زنجانی پاس نشد
وی در پاسخ به سؤالی در خصوص بدهی بابک زنجانی به وزارت نفت افزود: چک ارزی تاریخ ۶ اردیبهشت وی پاس نشده و پرونده در حال بررسی است و تا زمانی که وجوهی را که در اختیار گرفته بوده برنگرداند اتفاق خاصی در این پرونده نمی‌افتد اما باید گفت هر متهمی وقتی تلاش برای جبران مافات کند حتما طبق قانون ارفاقاتی در پرونده وی حاصل می‌شود و اگر وی کل بدهی‌اش را پرداخت کند قرار بازداشت به قرار دیگری تبدیل می‌شود.
محسنی اژه‌ای در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه دادستان تهران اعلام کرده است که بابک زنجانی با رد مال آزاد می‌شود چرا در خصوص پرونده 3 هزار میلیاردی به این شکل نبود و برای مه آفرید اعدام صادر شد، گفت: اینکه رد مال صورت گیرد بابک زنجانی آزاد می‌شود به این معنا نیست که پرونده تمام می‌شود بلکه اموال را پس داده و قرار بازداشت تبدیل می‌شود، چنانچه پول برگردد با قرار وثیقه احتمال زیاد آزادی وجود دارد بنابراین اموال که پس داده شد، می‌توان قرار بازداشت را تبدیل کرد.
محسنی اژه‌ای در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه برخی روزنامه‌های ما توقیف شده ولی افراد همان روزنامه توقیفی اقدام به حضور در روزنامه دیگر با همان سبک و سیاق می‌کنند آیا قوه قضاییه در نحوه برخورد با چنین مطبوعاتی اقدامی خواهد کرد، گفت: اینکه نشریه‌ای تخلف زیادی انجام دهد و نویسنده در نشریه دیگر برود باید هیئت نظارت بر مطبوعات این موضوع را بررسی کند که اگر صلاح نیست و صلاحیت ندارد به آن مجوز ندهند؛ اینکه برخی افراد در آن نشریه حضور دارند و مرتکب تخلفی نشدند و می‌خواهند در نشریه دیگری باشند جواب منفی است، چرا که آن فرد می‌تواند جای دیگر مشغول به کار شود و این امر ممکن است. دادستان کل کشور افزود: در سال ۷۹ به بعد، قانون مطبوعات قبلی فقط در خصوص مدیر مسئول مسئولیت در راستای انتشار اخبار داشت که در قانون جدید این امر توسعه یافت و نه تنها مدیرمسئول بلکه افراد مرتبط با جرم و حتی مقاله‌نویسی که مترکب جرمی با آگاهی و وحدت قصد شده است، تحت تعقیب قرار می‌گیرد.
محسنی اژه‌ای بیان کرد: افرادی که امنیتی هستند و با آگاهی چنین مطالبی می‌نویسند باید شناسایی شده و باید دید که این افراد صلاحیت حضور در نشریه‌ای را دارند یا خیر، ولی اینکه افرادی در یک نشریه متخلف حضور دارند ولی مقصر نیستند، موضوعشان جداست.
فیلم «من روحانی هستم» را ندیده‌ام
محسنی ‌اژه‌ای در خصوص پخش فیلمی به عنوان من روحانی هستم و برخورد با عوامل سازنده آن گفت: اگر مطلب خلافی پخش شود و جنبه عمومی داشته باشد دادستان وارد موضوع می‌شود اما اگر جنبه عمومی نداشته باشد اگر توهین به مقامات باشد خود مدعی‌العموم وارد می‌شود و اگر غیر از این‌ها باشد با فرض اینکه شکایت شود بررسی می‌شود. موضوع این است که خیلی وقت‌ها چیزی را نمی‌بینند و قضاوت می‌کنند. من خودم از محتوای سی دی فیلم من روحانی هستم مطلع نیستم، خودم هنوز فیلم را ندیدم و فقط مواردی از آن را شنیده‌ام.
وی همچنین در خصوص مرگ شهید خلیلی و اینکه پزشکی قانونی گفته مرگ غیرمرتبط با ضربه وارده نبوده است، گفت: باید دید دادگاه در این مورد چه می‌کند. اگر دادگاه یا دادسرا لازم ببیند دوباره از پزشکان نظرخواهی می‌کند.
جرم بزرگ فتنه‌گران
محسنی ‌اژه‌ای در ادامه نشست خبری خود گفت: در انتخابات ۸۸ عده‌ای به کشور و مردم ظلم کردند، اموال دولت و مردم را تخریب کردند، برخی مسجد‌ها را آتش زدند، جرم بزرگ بود و آب به آسیاب دشمن ریخته شد این افراد قابل مجازات هستند.
وی ادامه داد: نظام با یک نگاه وسیع، رفعت و سعه‌صدر به قضیه نگاه کرد و قانون هم این اجازه را داد. اما در مورد پرونده حصر خانگی تصمیمی عوض نشده. شما می‌گویید برخی از مردم خواستار رفع حصر هستند اما طوماری که تعداد امضای آن قابل شمارش نبود نیز از مردم رسیده که خواستند آن‌ها به اشد مجازات برسند.
وی در خصوص پرونده تأمین اجتماعی و رسیدگی به پرونده رئیس سابق آن نیز گفت: در مواردی کیفرخواست و محکومیت صادر شده اما موضوع گسترده و در بخش‌هایی پیچیده است و کیفرخواست آن هنوز صادر نشده است.
محسنی ‌اژه‌ای در خصوص شایعه دستگیر شدن پسر شهردار تهران گفت: من نشنیده‌ام الان این موضوع را از شما می‌شنوم و تائید نمی‌کنم.
به گزارش تسنیم، وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری در این خصوص که آیا فقط با مطالب سیاسی روزنامه‌ها برخورد می‌شود و آیا با مطالب اقتصادی و فرهنگی که آن‌ها نیز شرایط جامعه را ملتهب می‌کند برخورد می‌شود؟ گفت: اخیرا در یک روزنامه از قول معاون اول رئیس‌ جمهور خبری زده بودند که من خود خیلی تعجب کرده بودم که آن خبر یک خبر اقتصادی و کذب بود که بلافاصله پیغام دادم و حتی به معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد نیز زنگ زدم و گفتم که تحقیق کنید. ما معتقدیم که ضرر این خبر از خبرهای دیگر بیشتر بود و خبر وقتی جنبه عمومی داشته باشد حتما پیگیری می‌شود.


تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: دادستان کل کشور, اشد مجازات برای سران فتنه 88, محسنی ‌اژه‌ای در خصوص شایعه دستگیر شدن پسر شهردار تهران,

لوگوی وبگاه
عاشورائیان زنجان
همکاران سایبری
ثامن تم

 هیئت بین الحرمین ساری


رزمنده سایبری
تخصصی مهدویت

???? ?????

http://8pic.ir/images/rgibwc9x51tm86kxjjxh.jpg

?? ???? ?????? ????? ???? ???

هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد

مجمع فرهنگي رهپويان علي شهر سريش آباد

محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما
موضوعات مطالب
پیوندهای روزانه
برچسب‌ها
» داعش (57), » ایران (39), » عربستان (39), » عاشوراییان (39), » ایران (31), » یمن (28), » عراق (24), » داعش (22), » زنجان (22), » ترکیه (21), » عاشوراییان زنجان (21), » امریکا (18), » سوریه (16), » شهادت (16), » شهید (15),
نوای وب
پخش انلاین
همکاران دیگر

 دعای عشق بخوان