می‌خواهند مذاکرات را به «جنگ فرسایشی» تبدیل کنند
تماس با مدیر

نام و نام خانوادگي:
پست الکترونيکي:
آرشيو مطالب
آخرین مطالب

درباره ما

این وب وابسته به هیچ گروه و سازمانی نیست و از نظر فکری فقط از احکام شرعی و منویات امام خامنه ای تبعیت می کند .
همسنگران
» ضامن آهو
» شعرهای سیدناصر ولائی
» ياوران مهدي
» مباحث اخرالزمان
» ظهور نزدیک است
» شهدا شرمنده ایم
» امروز اولین روز از باقی عمر من است
» (وب مداحی کربلایی محسن احمدی)
» همراه رهبر
» کلبه ساده من
» معبری به آسمان
» نگاه
» گروه اسلام شیوا
» ذاکرین اهل بیت
» لبیک یا حسین
» هیئت جوانان مسجد حضرت سیدالشهداء(ع)
» پاتوق عاشقان علی اصغر (ع)
» گمنام
» پایگاه رسمی حزب الله لبنان
» هیئت بین الحرمین اندیمشک
» معبری به آسمان
» انصارالمهدی
» شهید چهارده سال بعد از انتظار
» حزب الله لبنان
» معبر سایبری اندیشه
» REZAHOOSHMAND
» وطنم قلعه سرچهاردانگه
» منتظران ظهور 313
» وبسایت رسمی شجره طیبه صالحین،حلقه شهیدمهدی مکاری شهر مشکات
» خادمین سرزمین نور
» کـلــبـه درویــــشـی
» اَین عمار!!!درجستجوی عمار...
» یالثارات
» سایت مداحی کربلایی محسن احمدی
» ♥♥ استاد رائفی پور ♥♥
» سنگر جنگ نرم
» مجمع فرهنگي رهپويان علوي سريش آباد
» تار نمای تخصصی حاج جواد دلیر
» وبلاگ فرهنگی و مذهبی لثارات الحسین (ع)
» مهدویت وآخرالزمان
» معبر سایبری اندیشه
» هیئت محبان امام جعفرصادق(ع) تربت جام
» معبر سایبری اندیشه
» مهدی موعود (عج)
» مـــنــتــظـران مـــهــــدی
» بسیج ما
» جاودانه ها
» جنگ 93
» هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد
» بیرق عشق
» دغدغه
» دل خوشي های طلبه
» تفرش عصر مدرن
» یا اباصالح المهدی
» روستای شهید حسین چکی(روستای دشت آهو)
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» گرافیک کده
» سرباز سایبری سید علی
» بیتابان گربلا
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» مولا مهدی گل یاس
» معبر سایبری ساوه
» مجله حقیقت
» مهدی مولا گل یاس
» بیرق عشق
» رزمنده سایبری
» هیئت بین الحرمین ساری
» مرشد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشوراییان زنجان و آدرس b-zanjan.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9333
بازدید دیروز : 2743
بازدید هفته : 12571
بازدید ماه : 28513
بازدید کل : 1016407
تعداد مطالب : 888
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1



روزشمار محرم عاشورا جنگ دفاع مقدس
 سید علی اگر لب تر کند جان را فدایش می کنیم کربلا را تو مپندار که شهریست در میان شهرها و نامیست در میان نام‌ها  بازنده نگهداشتن عاشوراء کشور شما آسیب نخواهد دید السلام علیک یا ابا عبدالله بسیج لشگر مخلص خداست أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَبَ اللّهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاء شهید نظر می کند به وجه الله
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 20:18 |

حریف برای وادار کردن ایران اسلامی به امتیاز دادن، از طریق رسانه‌های بیرونی

و شماری از وابستگان داخلی خود دست به عملیات روانی می‌زند و عدم توافق

را «فاجعه‌اقتصادی»! معرفی می‌کند. 93/09/11

1 - خدا بر درجات امام راحلمان- رضوان‌الله تعالی علیه- بیفزاید، ایشان علاقه و ارادت ویژه‌ای به شهید مدرس داشت و بارها به فرازهای سرنوشت‌سازی از مواضع آن شهید بزرگوار- که این روزها سالگرد شهادت اوست- اشاره و استناد می‌کرد و از جمله می‌فرمود؛ جمعی از روستاییان به دادخواهی نزد شهید مدرس رفته و گلایه کرده بودند که خان منطقه در مقابل خودداری ما از پذیرش زورگویی‌ها و غارتگری‌های وی، تعدادی از گماشتگان و چماقداران خود را به روستا فرستاده و آنان با چوب و چماق بر سرمان ریخته و مضروب و مجروحمان کرده‌اند و از شهید مدرس که در آن هنگام یکی از نمایندگان پرنفوذ مجلس شورای ملی و مجتهدی صاحب‌نام بود تقاضا کرده بودند برای تنظیم و پی‌گیری شکایت علیه خان و دار و دسته چماقدارش به آنان کمک کند. مرحوم مدرس در پاسخ گفته بود؛ وقتی ظلم و زورگویی خان را دیدید، چرا دست روی دست گذاشتید و صبر کردید تا آنها بر سرتان بریزند که حالا در پی شکایت از آنان باشید؟! باید شما بر‌سر گماشتگان خان می‌ریختید و آن مزدوران را می‌زدید و مجروح می‌کردید تا آنها به‌دنبال شکایت از شما باشند (نقل به مضمون).

2- وقتی در جریان جنگ تحمیلی، ناوهای آمریکایی برای مقابله با ایران اسلامی و پشتیبانی از ارتش صدام عازم دریای عمان و خلیج فارس شدند، حضرت امام(ره) در جمع مسئولان نظام که به مشورت نزد ایشان رفته بودند، فرمود؛ اگر به من باشد، اولین ناو آمریکایی را که وارد خلیج فارس شود، با موشک نابود خواهم کرد. این پیشنهاد حضرت‌امام(ره)- البته با کسب اجازه از خود ایشان- عملیاتی نشد و نهایتاً کار به آنجا کشید که باز هم، چاره‌ای جز حمله موشکی به ناوهای آمریکایی نبود... اقدامی که اگر به پیشنهاد امام راحل(ره) از ابتدا و پیشدستانه انجام می‌گرفت به یقین نتیجه مؤثرتری داشت.

3- مرحوم احسان طبری می‌گفت؛ باد ابرقدرتی شوروی- دقیقا با همین تعبیر- هنگامی خوابید که خروشچف- رئیس‌جمهور وقت شوروی سابق- در خلیج خوک‌ها(کوبا) در مقابل تهدید جان‌اف‌کندی- رئیس‌جمهور وقت آمریکا- عقب‌نشینی کرد و آمریکا را به پیشروی گام به گام بیشتر تشویق کرد. طبری می‌گفت؛ ولی حضرت امام(ره)، بعد از تسخیر سفارت آمریکا و در حالی که توان نظامی و اقتصادی ایران با آمریکا قابل مقایسه نبود، «رمزی کلارک» فرستاده ویژه کارتر را که برای مذاکره عازم ایران بود، از فرازآسمان ترکیه مجبور به بازگشت کرد و از آن هنگام بود که ادعای ضدامپریالیست بودن شوروی را مصادره و به واقعیت ضدامپریالیست بودن جمهوری اسلامی ایران تبدیل کرد.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: می‌خواهند, مذاکرات , جنگ فرسایشی, تبدیل, کنند, 5+1, انرژی , هسته ای, هیچ نیازی به اعتماد آمریکا نداریم,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 16:33 |

رژیم اشغالگر قدس با گذشت سالیان دراز از غصب سرزمین‌های فلسطینان، اقدام به تاسیس مراکز مهم و حساس حکومتی و اقتصادی در جای جای این سرزمین برای برپایی یک دولت صهیونیست کرده است.

بیشترین مراکز مهم حکومتی و اقتصادی اسرائیلی‌ها در دو شهر مهم این رژیم یعنی حیفا و تل‌آویو بنا نهاده شده‌اند و از این حیث، این دو شهر به شهرهای مهم و استراتژیکی برای پیشبرد اهداف اقتصادی، سیاسی و امنیتی این رژیم تبدیل شده‌اند.

در بین این دو شهر مهم، شهر حیفا در شمال سرزمین‌های اشغالی از اهمیت بیشتری به لحاظ اقتصادی و زیربنایی برخوردار است، از این رو این شهر را به قلب اقتصادی رژیم اسرائیل ملقب شده است.

حیفا، مرکز استانی به همین نام در کرانه غربی دریایی مدیترانه است و با حدود 300 هزار نفر جمعیت، سومین شهر بزرگ در سرزمین‌های اشغالی محسوب می‌شود.

این شهر به لحاظ وجود تاسیسات زیربنایی و اقتصادی بسیار و همچنین واقع شدن آن در کنار کوه‌های کرمل، یک شهر اقتصادی-تجاری و توریستی برای صهیونیست‌ها بوده و سالانه میلیون‌ها دلار از بندر بزرگ این شهر، تبادل تجارت صورت گرفته و میلیون‌ها دلار هم از برپایی جاذبه‌های توریستی در شهر به ویژه در تپه‌های کرمل، کسب می‌شود.

کوه‌های کرمل به دلیل پوشش گسترده از درخت‌ها (جنگل کرمل)، اگر چه در نگاه اول فرصت تلقی می‌شود اما در صورت وقوع آتش سوزی در وسعت زیاد در این جنگل‌ها (مثلا از طریق برخورد انفجار چندین موشک)، آتش‌سوزی وسیعی در این جنگل‌ها به وجود می‌آید که خاموش کردن آن مدت‌ها زمان خواهد برد.

در مجموع با توجه به اینکه مقامات بلندپایه حزب‌الله از جمله سیدحسن نصرالله و شیخ نعیم قاسم اعلام کرده‌اند که حزب الله مجهز به موشک‌های نقطه‌زن ایرانی است، مقاومت اسلامی لبنان در جنگ آتی ممکن است در وهله اول، همین مراکز را هدف قرار دهد.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: شاهرگ, حیاتی , اسرائیل , حیفا و , همسایگی , حزب‌الله, ایستگاه راه آهن حیفا, پتروشیمی حیفا,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 11:34 |

محافل سیاسی و رسانه‌ای غرب معتقدند مردم ایران برنامه هسته‌ای را غرور ملی خود می‌دانند و بر سر آن تسلیم نخواهند شد.روزنامه نیویورک تایمز در تحلیلی به قلم دیوید سانگر نوشت: مذاکرات پیش‌رو فقط مربوط به توانایی هسته‌ای نیست، بلکه غرور ملی و اعتماد متقابل را نیز شامل می‌شود. ایرانی‌ها می‌خواهند به عنوان قدرت بزرگ منطقه‌ای با آنان رفتار شود.این روزنامه با اذعان به خرابکاری‌های آمریکا و اسرائیل نوشت: متخصصان هسته‌ای ایران ترور شدند که به اسرائیل نسبت داده شد. آمریکا همچنین با مشارکت اسرائیل، تلاش برای خرابکاری سایبری را اجرا کرده است. این خرابکاری توسط دولت بوش آغاز شد و در دوره اوباما شتاب گرفت.

در این گزارش آمده است: بسیاری از کشورها برنامه هسته‌ای دارند ولی چرا ما در مورد ایران نگرانیم؟ باید گفت پنج کشور اعلام کرده‌اند سلاح‌های هسته‌ای در اختیار دارند. آمریکا، انگلیس، فرانسه، روسیه و چین. پاکستان، هند و کره شمالی هم بمب‌های هسته‌ای را آزمایش کردند. اسرائیل نیز هر چند اعلام نمی‌کند، اما به طور گسترده‌ای مشخص شده است زرادخانه‌ای با بیش از 100 سلاح هسته‌ای در اختیار دارد. دهها کشور فاقد سلاح هسته‌ای با دانش پیشرفته هسته‌ای مانند ژاپن، با ذخائر هسته‌ای بزرگ و تخصص علمی زیاد وجود دارند که اگر بخواهند می‌توانند سلاح بسازند، اما اسرائیل و عربستان نگران قدرت منطقه‌ای ایران هستند.هانس‌بلیکس رئیس سابق بازرسان آژانس نیز در مصاحبه با راشا تودی تأکید کرد: نگرانی غرب از برنامه هسته‌ای ایران ساختگی است و احتمالاً هدف جلوگیری از قویتر شدن ایران از نظر اقتصادی باشد.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: 70درصد, مردم ایران , تعلیق, نیمی , سانتریفیوژها , مخالفند, مخالفت مردمی , انرژی صلح امیز هسته ای,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 23:20 |

روزنامه کیهان از عابر چه خبر؟! :

از راننده‌های قدیمی تهران بود. روی اتوبوس‌های خطی کار می‌کرد. آن روز در قهوه‌خانه‌ای که پاتوق راننده‌ها بود، نشسته و تعریف می‌کرد که... بعله! با اتوبوس وارد میدان شوش شده بودم که  دیدم باد، کلاه عابری را برده است و عابر وسط میدان دنبال کلاه خود می‌دود. ترمز اتوبوس چند پا بود- یعنی باید چند بار با پا فشارش می‌دادی تا کار کند!- اما خودم را گم نکردم! دست فرمانم معرکه بود! ماشین را با هزار زحمت کنترل کردم و بالاخره کلاه عابر را رد کردم!... پرسیدند؛ پس عابر چی؟ و جواب داد؛ خدا رحمتش کند، زیر چرخ اتوبوس له شد!
اگرچه از متن و محتوای مذاکرات هسته‌ای تیم کشورمان با 5+1 گزارش رسمی و قابل استنادی منتشر نشده است و به قول خانم وندی شرمن در گزارش به مرکز مطالعات بین‌المللی واشنگتن- و به نقل از خانم مادلین آلبرایت وزیر خارجه اسبق آمریکا- «مذاکرات مانند قارچ است که بیشترین رشد آن در تاریکی است»! ولی شواهد موجود و آنچه در اظهارنظر برخی از مقامات رسمی آمریکا آدرس داده می‌شود، حکایت از آن دارد که حریف در پی آن است که موضوع و دستور کار اصلی مذاکرات را که «لغو تحریم‌هاست» به حاشیه برده و در مقابل امتیازات نقدی که دریافت کرده و انتظار دریافت بیشتر آن را دارد، «وعده‌های نسیه» تحویل دهد.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: ناتوانی, آمریکا , جنگ فرسایشی, توافقنامه ژنو, چالش هسته‌ای, دوازده ساله, U, ‌N, SANCTIONS,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 8:22 |

به گفته کارشناسان مدیریت امروز اقتصاد ایران در دست بانک هاست، اصلی ترین کارکرد بانک در نظام اسلامی این است که غیر ربوی عمل کند و در خدمت تولید ملی باشد. اما اولین سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که آیا بانک ها مبتنی بر دستورات اسلام و اندیشه های اقتصادی اسلام عمل می کنند؟ آیا بانک ها در خدمت تولید هستند یا مانع و مخرب تولید؟ اگر بانک ها غیر اسلامی عمل می کنند چه باید کرد؟ چه کسی و چگونه باید مانع این رفتار مخرب بانک ها بشود؟

دکتر ایرج توتونچیان، کارشناس ارشد پولی بانکی و استاد دانشگاه الزهرا ر گفت‌و‌گویی که با روزنامه جام جم انجام داده است، به رویکردهای بانک‌ها به تندی انتقاد کرد و آنها را ربوی خواند. وی البته خود و همکارانش را هم در به نتیجه نرسیدن بانکداری اسلامی مقصر دانست و تنها از بیرون گود فرمان نداد. وی معتقد است کوتاهی‌های زیادی در زمینه بانکداری شده و اگر بانکداری اسلامی که بیش از 30 سال از تصویب آن به دستور امام خمینی(ره) می‌گذرد، اجرا می‌شد اکنون شاهد شکوفایی اقتصاد ایران بودیم.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: حکم شرع, سود بانکی, ربا, شمشیر, علیه خدا, حقه شرعی, سود, علی الحساب , بانک‌ها,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 13:43 |

صدها نفر از شهروندان زنجانی صبح روز یکشنبه در اعتراض به وضعیت آلایندگی کارخانجات سرب و روی اطراف شهر زنجان بخصوص شرکت سرب و روی واقع در 15 کیلومتری این شهر مقابلی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و همچنین استانداری زنجان تجمع اعتراض آمیز بر پا کردند.

این تجمع از 10 صبح روز یکشنبه با حضور صدها نفر از شهروندان زنجانی برگزار شد. معترضان به آنچه وضعیت آلایندگی هوای شهر زنجان توسط سرب و روی عنوان می کردند معترض بوده و خواستار تعطیلی یا انتقال این کارخانه به محل پیش بینی شده بودند.

در این تجمع اعتراض آمیز که با استقبال گسترده آحاد مختلف شهروندان زنجانی برگزار شد متعرضان خواستار تدبیر دولت یازدهم برای انتقال کارخانه سرب و روی و رسیدگی به وضعیت کارخانه های آلاینده سرب و روی در اطراف شهر زنجان شدند.

معترضان پلاکاردهایی با عناوین سلامتی حق مسلم ماست، سرب و زنجان سرطان، همشهری امروز من بیمارم فردا نوبت توست، زنجان بیشترین آمار سرطان در دست داشتند.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: تجمع , اعتراضی, زنجان, تصاویر , سفر, رییس جمهور, سرب, استاندار زنجان,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 10:36 |
قراردادهای اخیر دولت با روسیه و چین و نیز تغییرات محسوس که از قطع امید
دولت مردان تدبیر و امید از وعده‌های داده شده از سوی غربی‌ها به ویژه آمریکا
حکایت دارد، رسانه روباه پیر را سخت شوکه کرده است.



سایت فارسی زبان بی‌بی‌سی در نوشتاری به قلم شهیر شهید ثالث روزنامه‌نگار و تحلیلگر ساکن کانادا به این موضوع پرداخته و نوشت : با روی کار آمدن دولت حسن روحانی انتظار این بود که وی، به عنوان فردی که زیرمجموعه‌ای از تفکر‌ هاشمی رفسنجانی خوانده می‌شود، سیاست نزدیکی به غرب را پیشه کند. آنچه که این انتظار را قوت می‌بخشید حضور جواد ظریف در مقام رئیس دستگاه دیپلماسی ایران بود.
این تحلیلگر در ادامه به سوابق ظریف پرداخته و می‌نویسد :  آقای ظریف طی دوره خدمتش ...همواره تلاش داشت که بین ایران و غرب و به‌خصوص آمریکا نوعی آشتی برقرار کند، هرچند گفته می‌شد این اعتقاد را دارد که رابطه دو کشور، به دلیل تضادهای بنیادی بین دو نظام دوستانه نخواهد شد. به هر جهت، با وجود انتظارات اولیه، تحولات اخیر از عزم ایران به دورتر شدن از غرب و نزدیکتر شدن بیش از پیش به شرق حکایت دارد.
بی بی سی فارسی در ادامه گزارش خود می‌آورد : این تحرکات می‌تواند به دو دلیل صورت گرفته باشد. نخست اینکه شکاف میان ایران و غرب، به‌خصوص آمریکا، در مورد شرایط توافق هسته‌ای آنقدر عظیم است که گاه به نظر می‌رسد ایران از رسیدن به یک توافق جامع ناامید شده و لذا زندگی در جهانی منهای غرب را، در بدترین حالت، در دستور کار خود قرار داده است. در این خصوص، علی خرم، مشاور وزیر امور خارجه ایران، می‌گوید که با وجود «طرح مواضع حداکثری» و اصرار «بر رویکرد سابق ... یعنی اعمال فشار از طریق تحریم‌ها به واسطه به‌روز کردن فهرست تحریم‌های سابق» توسط آمریکا، نمی‌توان به دستیابی به توافق جامع امیدوار بود.
رسانه خبری دولت انگلیس دلیل دوم این سیاست ورزی جدید دولت روحانی را این گونه تشریح و توصیف می‌کند: انگیزه دیگر ایران، با توجه به زمان اعلام این همکاری‌های عظیم اقتصادی، می‌تواند این باشد که با توجه به مذاکرات فشرده‌ای که در ماه سپتامبر صورت می‌گیرد و بناست تا ماه نوامبر نیز ادامه یابد، برگ برنده آمریکا، یعنی تحریم‌ها را از دست آن کشور خارج کند. به عبارت دیگر، پیام ایران این است که راه خود را یافته است و برخلاف تصور غرب، حاضر نیست از سر استیصال و با هر شرایطی، تن به توافق دهد.
به هر حال گردش فرمان سیاست خارجی دولت هر دلیلی که داشته باشد یک نتیجه عیان دارد و آن این که دولت تدبیر و امید از خوش‌بینی اولیه به غرب دست برداشته و راه خود را برای عبور از تحریم‌ها و اداره کشور در شرایط نوین جهانی یافته است.
گفتنی است پیوست سیاست تحریمی غرب در مواجهه با جمهوری اسلامی ایران، بهره‌گیری از «روش کج‌دار و مریز» بوده است. با این توضیح که از یکسو برای فشار بر ایران از طریق تحریم‌ها تلاش داشته است و در همان حال برای پیشگیری از تغییر رویکرد اقتصادی ایران از غرب به شرق و تأمین نیازهای تحریم شده خود از بازارهای صنعتی و بازرگانی شرق، نظیر چین و روسیه و... برخی از دروازه‌های اقتصادی و صنعتی غرب را به صورت «نیمه باز» حفظ می‌کرده است، از این روی چرخش اخیر دولتمردان تدبیر و امید می‌تواند برای صاحبان صنعت غرب که با بحران اقتصادی روبرو هستند، نگران‌کننده باشد.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: قرارداد, اخیر, دولت روحانی , روسیه چین , تغییرات محسوس , , تدبیر و امید, وعده‌های , آمریکا , روباه پیر , شوکه,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 14:33 |

بدون شرح :

خبرگزاریها : سه شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۳

** روحانی: قیمت ها نه تنها افزایش نداشته بلکه کاهش هم داشته است ؟؟!!

**نرخ‌های جدید لبنیات اعلام شد ؟؟؟ 

در پی اعلام افزایش ۱۵ درصدی نرخ لبنیات پس از افزایش نرخ خرید شیر خام از دامداران، صنایع لبنی

نرخ‌های جدید انواع فرآورده‌های لبنی را که قرار است از هفته آینده اعمال شود، اعلام کردند.

ولی تحلیل گران اقتصادی میزان افزایش را بیش از 33درصد اعلام کردند که رسما از امروز 10 تیر اعمال شد !!!!

 

 

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: دروغ , دروغگو , تورم , کاهش , افزایش, نرخ , لبنیات, 15 درصد,

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

لوگوی وبگاه
عاشورائیان زنجان
همکاران سایبری
ثامن تم

 هیئت بین الحرمین ساری


رزمنده سایبری
تخصصی مهدویت

???? ?????

http://8pic.ir/images/rgibwc9x51tm86kxjjxh.jpg

?? ???? ?????? ????? ???? ???

هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد

مجمع فرهنگي رهپويان علي شهر سريش آباد

محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما
موضوعات مطالب
پیوندهای روزانه
برچسب‌ها
» داعش (57), » ایران (39), » عربستان (39), » عاشوراییان (39), » ایران (31), » یمن (28), » عراق (24), » داعش (22), » زنجان (22), » ترکیه (21), » عاشوراییان زنجان (21), » امریکا (18), » سوریه (16), » شهادت (16), » شهید (15),
نوای وب
پخش انلاین
همکاران دیگر

 دعای عشق بخوان